quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Welterusten, ik zie je zo in het stapelbed.
Ja, echt. Elke dag verse broodjes jwzquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh echt?Baas. Jij bent een eckte baas. Ga je hem opvolgen later? Dan worden we collega's.
We kunnen allebei beneden, maar met afstand inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]Allebei boven of beneden?
Wel op een zekere platonische afstand natuurlijk.
Impliceren dat je niet rijk wordt van broodjes bakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, echt. Elke dag verse broodjes jwz. Maar nee, ik ga hem niet opvolgen, ik ga verrektes rijk en beroemd worden en dan kom ik op TV en dan geef ik je wel een shout-out oké?
Niet zo rijk als mijn doel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je niet rijk wordt van broodjes bakken.
Dat spul heeft een naam. Het heet sperma. Moet ik het spellen?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Seks.Piemels.
Spul dat daar uitkomt.
Ugh.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Denken dat mijn zusje echt naar Sunny Beach gaat
Je moet het ook niet doorslikken, meisje toch!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Seks.Piemels.
Spul dat daar uitkomt.
Ugh.
Uiteraard. Gewoon praktisch. Zo'n ladder is alleen maar onhandig.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We kunnen allebei beneden, maar met afstand inderdaad.
Ja het is zo'n handige stapelbed, als jij het bovenste bed even beneden zet kan jij daar op slapen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard. Gewoon praktisch. Zo'n ladder is alleen maar onhandig.
Mooien gif.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
They see us rollin', they hatin'.
Nou dan, moet kunnen.quote:
Gast waarom neem je het serieusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |