Dat maak ik dus nu meequote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik maak mezelf nu al gek voor als ik straks twee weken alleen thuis ben_!
Oh echtquote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat maak ik dus nu mee
Ja ok, samen met mijn zusje dan
I don't wanna cloooose my eeeyes, I don't wanna faaall asleep 'cause I miss you baby, and I don't wanna miss a thiiiiing.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
I don't wanna cloooose my eeeyes, I don't wanna faaall asleep 'cause I miss you baby, and I don't wanna miss a thiiiiing.
* Flippiee zet zwaar plat Amsterdams dialect opquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee zet zwaar plat Amsterdams dialect op
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KLERE VALL VOOR MIJN PART ALLEMAAL DOOD. IK HEB GEEN ZIN OM BRAAF TE LEREN IK EINDIG TOCH WEL IN DE GOOT. KIND'REN WILLEN NIET MET ME SPELEN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee zet zwaar plat Amsterdams dialect op
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KLERE VALL VOOR MIJN PART ALLEMAAL DOOD. IK HEB GEEN ZIN OM BRAAF TE LEREN IK EINDIG TOCH WEL IN DE GOOT. KIND'REN WILLEN NIET MET ME SPELEN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
I don't wanna cloooose my eeeyes, I don't wanna faaall asleep 'cause I miss you baby, and I don't wanna miss a thiiiiing.
Ik zing hem net zo plat meequote:
Sorryquote:
Haha ik ookquote:Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zing hem net zo plat meeAlleen niet zo zwaar
Is dat een compliment?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hier zitten alle leuke users enzo. Tis alleen niet goed voor je postcount.![]()
quote:
LEUGENS. DE MIJNE ZIJN GEDAALD VAN 63 NAAR 61 PER DAG.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hier zitten alle leuke users enzo. Tis alleen niet goed voor je postcount.![]()
Dan zal ik stiekem af en toe eens mee postenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nakend?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hihi ben nu in mijn eentje thuis en loop nu lekker hard muziek te draaien en mee te zingen, en ondertussen lekker biertjes aan het drinken![]()
Anders hou je dit gewoon voor jequote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Net wel, ik heb net even gerukt![]()
![]()
Maar jij bent speciaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
LEUGENS. DE MIJNE ZIJN GEDAALD VAN 63 NAAR 61 PER DAG.
Stom lijstje is stomquote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zal ik stiekem af en toe eens mee posten. Maar ik kijk wel uit dat ik niet in dat lijstje van Arcee terecht kom!
Hoiquote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stom lijstje is stomMaar leuk! Hoii.
negatief alles jij beetje jammer.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
als iedereen speciaal is is niemand meer speciaal. een paradox
realistquote:Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
negatief alles jij beetje jammer.
quote:
Is al m'n 2e of 3e post hierquote:
Heb jij nog altijd en eeuwig een smile op je gezicht?quote:
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb jij nog altijd en eeuwig een smile op je gezicht?
En plop je de pilsjes nog of ben je overgegaan op de rum?
Probeer het anders morgen nog eensquote:Op zondag 5 juni 2011 01:46 schreef Zokunen het volgende:
Iemand zin om coca cola doppen codes voor me in te kloppen, wat is die site tering traag
Heb er nu 50 ingevoerd, moet er dus nog 100, de doppen heb ik wel denk ik, maar de zin niet
ZEROKUUUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ze leuk jaquote:Op zondag 5 juni 2011 02:22 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil daten met dat meisje wat ik straks tegenkwam.
stop jezelf voor de gek te houden en kom uit die kast.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:22 schreef Zeroku het volgende:
Ik wil daten met dat meisje wat ik straks tegenkwam.
Zusje van een klasgenoot. Ik dacht eerst dat ze echt zo'n tutje was, maar ze was echt liefquote:
Oeh leuk voor jequote:Op zondag 5 juni 2011 02:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zusje van een klasgenoot. Ik dacht eerst dat ze echt zo'n tutje was, maar ze was echt lief.
Ja, ik ben nu echt zó lamquote:Op zondag 5 juni 2011 02:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh leuk voor jeDus nu afwachten offf
Hehehe doe datquote:Op zondag 5 juni 2011 02:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu echt zó lam. Morgen maar even babbelen
.
Als ik nuchter was, had ik zeker niet kunnen slapenquote:
Wat dan, was ze zo leukquote:Op zondag 5 juni 2011 02:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik nuchter was, had ik zeker niet kunnen slapen.
Ja.quote:
Geen idee. Ik geef morgen mijn mening hierover, okquote:Op zondag 5 juni 2011 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik nu aaaahwzeg dan is dat stom zeker
Deal, ik herinner je er niet aan okquote:Op zondag 5 juni 2011 02:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Ik geef morgen mijn mening hierover, ok?
Ik lees wel terug. Denk ikquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 02:33 schreef Zeroku het volgende:
Pff. Ik val bijna om. Ik denk dat ik maar ga slapen.
Succesquote:
Ja, maandag tentamensquote:
Trustenquote:Op zondag 5 juni 2011 02:33 schreef Zeroku het volgende:
Pff. Ik val bijna om. Ik denk dat ik maar ga slapen.
Ik was niet van plan hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 02:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maandag tentamens. Maarja, ken al wel alles in principe. Al moet je me nu niks vragen
Doennnnquote:
Piratesquote:Op zondag 5 juni 2011 02:41 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn ship kan ook duiken. Hoe kan ik anders de kraken voeden
Moet goed gesmaakt hebben met Penelope en die zeemeerminquote:Op zondag 5 juni 2011 02:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn laatste maal was de complete cast van pirates 4.
Ja ik zal hem over 3 a 4 dagen weer voedenquote:Op zondag 5 juni 2011 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet goed gesmaakt hebben met Penelope en die zeemeermin
Wens ik je succes mequote:Op zondag 5 juni 2011 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik zal hem over 3 a 4 dagen weer voedenNu moet ik iets vinden wat dat kan overtreffen
Meh die simpele hapjes vind hij niet zo lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wens ik je succes meMisschien vind ie autisten lekker, zijn er genoeg van
Een mona lisa. Maar dan mannelijk variant?quote:Op zondag 5 juni 2011 02:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Meh die simpele hapjes vind hij niet zo lekkerNu ben ik bang dat hij mij wil opeten.
Ik ben namelijk een mona lisa
Ja van mij is er maar 1. Ik ben speciaalquote:Op zondag 5 juni 2011 02:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een mona lisa. Maar dan mannelijk variant?
Slaap zachtquote:Op zondag 5 juni 2011 03:40 schreef HappyBob het volgende:
Hoi ik ben beetje dronken..slaap lekkere. Morgen toernooitje. Groetjes![]()
Ik ben een giraffe met darmklachten.
Trustenquote:Op zondag 5 juni 2011 03:40 schreef HappyBob het volgende:
Hoi ik ben beetje dronken..slaap lekkere. Morgen toernooitje. Groetjes![]()
Ik ben een giraffe met darmklachten.
quote:Op zondag 5 juni 2011 04:04 schreef Flippiee het volgende:
SLOTJE, WANT IK GA SLAPEN, HALLOOO, HOOII, PAS WEER POSTEN ALS IK WAKKER BEN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 04:04 schreef Flippiee het volgende:
SLOTJE, WANT IK GA SLAPEN, HALLOOO, HOOII, PAS WEER POSTEN ALS IK WAKKER BEN.
Prrrr, hoi trolliebolliequote:Op zondag 5 juni 2011 09:37 schreef Trollscience het volgende:
Toen ik de TT zag, wist ik dat Klinkerbotsing TS was
Indurdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:37 schreef Trollscience het volgende:
Toen ik de TT zag, wist ik dat Klinkerbotsing TS was
Ik vind hem meer kinkey.quote:
Beet je wel he.quote:
quote:
Die is best lang op zich.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
word*
Nou gewoon, heb je de OP gelezen?
En het einde is nog niet in zicht?quote:
quote:
Hey Pat.quote:
Ja laat mij eerst even wakker worden met een bak koffie. Ik kom hier zo op terug.quote:
* TWP gaat alvast nederig in een hoekje zittenquote:Op zondag 5 juni 2011 10:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja laat mij eerst even wakker worden met een bak koffie. Ik kom hier zo op terug.
Je ontbijt staat klaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja laat mij eerst even wakker worden met een bak koffie. Ik kom hier zo op terug.
JWT.!quote:
Droomvrouw.quote:
Jan Piraat?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow boze PI alles omg ik ben bang, waar is Jan?
Er zijn er zoveel. Maar hebben jij en Jan iets?quote:
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel. Maar hebben jij en Jan iets?
quote:
definieer "iets".quote:
Wij hebben toch hetzelfde?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We mogen elkaar heel graag en zijn graag bij elkaar enzo?
Ik heb niets gefaked hoor.quote:
En afgelopen week dan he.!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Weet ik maar ik bedoelde dus dat ik Jan wel in het echt zie enzo?
Awwquote:Op zondag 5 juni 2011 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt een vaas koffie gewoon, verder word ik gek van die hooikoorts.
Vervelend.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb echt een vaas koffie gewoon, verder word ik gek van die hooikoorts.
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:15 schreef TWP het volgende:
Haat aan beginnende bands met een niet-googlebare naam
Yo Gianquote:
Je hebt je 30k gister niet eens gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Herken je mij in deze tekening?jij bent met die bier tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 11:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt je 30k gister niet eens gehaald.
Herken je mij in deze tekening?Nee jij bent veel cooler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
En daarnaast staat Gridlokquote:
Herken je mij in deze tekening?wel ruig getekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gridlok is een baas.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Gridlok heeft die getekend tijdens zuip/smoke/bbq weekend.
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:30 schreef Joosterd het volgende:
Waar kon je de dagcijfers van de posts zien van users?
Ja ik kan het altijd goed met hem vinden ja, dat weekend toen was ook lachenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gridlok is een baas.
[..]
Ik wil het niet weten.
Ja godver.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Naar de sportschool. Op een zondag ja.
Kusje
OP EEN ZONDAG?!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Naar de sportschool. Op een zondag ja.
Kusje
waarom niet?quote:
In de regen.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben veel te vroeg wakker. Er is bij mij markt in de straat.. muziek en schreeuwende kinderen
No vannacht wel met dikke onweer. Nu dus bloedheet.quote:
Ik heb ook wat meer buikje gekregen. Need to hit the gymquote:Op zondag 5 juni 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben 3kg aangekomen(ik weeg mezelf nooit dus had al lang niet meer gekeken
)
Mwah ik wil nog 2 kg erbijquote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
No vannacht wel met dikke onweer. Nu dus bloedheet.
[..]
Ik heb ook wat meer buikje gekregen. Need to hit the gym
Hele getallen zijn mooi. Bedankt.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:01 schreef Dastan het volgende:
Oké, gefeliciteerd. Alhoewel: het is maar een getal.
Elk postaantal is een heel getal.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hele getallen zijn mooi. Bedankt.
Die laatste 3 kg is ook alleen maar bier, kan niet andersquote:
Jammer.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:06 schreef Dastan het volgende:
Maar ik ga weer snel weg uit deze sc. De groeten.
Hoi!quote:
Newb.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn 30.000e post, post ik hier.
Ik wil de groetjes doen aan de lieve users hier die ik lief vind. In het speciaal Jan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breezers voor de liefhebbers.![]()
Nu heb ik officieel geen leven meer.![]()
Ik heb hetzelfde probleem en dan ook nog eens eten erbij. Ik ga het er wel weer hard af trainenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die laatste 3 kg is ook alleen maar bier, kan niet anders
Weet ik toch, staat er ook bijquote:Op zondag 5 juni 2011 12:08 schreef Joosterd het volgende:
Gefeliciteerd klinkie ook al is het wel een beetje no life.
quote:
Denk ook aan de plantjes die hebben het ook zwaar.quote:
Ohja, planten, die moest ik nog water gevenquote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Denk ook aan de plantjes die hebben het ook zwaar.En een echte piraat is niet bang voor een beetje water.
Wat houd je tegen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, planten, die moest ik nog water geven
Dan moet ik opstaan, een gieter vullen (dus een trap af lopen) en dan de trap weer op en de planten water geven. Veel werk vriend.quote:
Het zal voor mij de zoveelste keer zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan heb ik iedereen achtergesteld?!
Met jou usernaam had ik toch meer inzet en liefde verwacht voor de plantjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan, een gieter vullen (dus een trap af lopen) en dan de trap weer op en de planten water geven. Veel werk vriend.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het zal voor mij de zoveelste keer zijn.
Het is allemaal één grote leugen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met jou usernaam had ik toch meer inzet en liefde verwacht voor de plantjes.
Ik kan slecht tegen leugens.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet zo doen.
[..]
Het is allemaal één grote leugen.
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet zo doen.
[..]
Het is allemaal één grote leugen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hou je er buiten met je semi-probleemoplossende opmerking.
quote:
Hoezo zou ik moet terug komen na zo trieste opmerking.quote:
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'quote:Op zondag 5 juni 2011 12:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoezo zou ik moet terug komen na zo trieste opmerking.
Nee hoor, ik lees die rotzooi niet eensquote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij kom ik net op het verkeerde moment.
Nee jij wordt de zon die het topic doet oplichten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij kom ik net op het verkeerde moment.
Doe eens niet zo bitchen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'
Ok.quote:
Ik ben natuurlijk de enige die altijd aan het bitchen isquote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bitchen.
[..]
Ok.
Ik vond het gewoon lekker rijmen meer niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'
Heyquote:
Op dit moment wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk de enige die altijd aan het bitchen is
Hoiiquote:
Morge pops, moe?quote:
Daarom ben je wel de laatste persoon die mensen op 'bitchen' mag wijzen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op dit moment wel.Andere momenten ben ik het ja.
[..]
Hoii
Ligt eraan wat je gemoedstoestand is .quote:Op zondag 5 juni 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi Patje, Klinkie, Freezen en Joosterd.
Zal ik me gewoon nog een keer omdraaien of toch maar mijn bed uitkomen?
Doe wat je niet laten kan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi Patje, Klinkie, Freezen en Joosterd.
Zal ik me gewoon nog een keer omdraaien of toch maar mijn bed uitkomen?
Wat een actief smileygebruik in de vroege ochtend middag.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee jij wordt de zon die het topic doet oplichten.![]()
![]()
Mijn nachtrust werd bruut verstoord door een aantal niesaanvallen en extreme jeuk in mijn keel. Gelukkig was het al bijna 11 uur want kon echt niet meer in slaap komen.quote:
Ik heb soms van die momenten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een actief smileygebruik in de vroege ochtend middag.
Ahhw, hooikoorts?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn nachtrust werd bruut verstoord door een aantal niesaanvallen en extreme jeuk in mijn keel. Gelukkig was het al bijna 11 uur want kon echt niet meer in slaap komen.
Ja, best extreem nu maarja niets aan te doen.quote:
Geen hooi eten. xDDDDD.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, best extreem nu maarja niets aan te doen.
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
95% van wat mensen hier zeggen is een leugen.
Bronnen?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
Het grootste gedeelte van internet is een leugen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik zal het niet meer doenquote:
Dus jij ook?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van internet is een leugen.
En die laatste 5% moet je ook met een korreltje zou nemen want je weet het nooit met sommige mensen. Zo een mes in je rug alsof je niks bent.quote:
Volgens mij heb je een extreem laag zelfbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En die laatste 5% moet je ook met een korreltje zou nemen want je weet het nooit met sommige mensen. Zo een mes in je rug alsof je niks bent.
Scherp man. Echt. Knap toi toi toi geweldig super doe wat leuks met je leven.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een extreem laag zelfbeeld.
Alsof ik zo ben.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En die laatste 5% moet je ook met een korreltje zou nemen want je weet het nooit met sommige mensen. Zo een mes in je rug alsof je niks bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |