Ik heb soms van die momenten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat een actief smileygebruik in de vroege ochtend middag.
Ahhw, hooikoorts?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn nachtrust werd bruut verstoord door een aantal niesaanvallen en extreme jeuk in mijn keel. Gelukkig was het al bijna 11 uur want kon echt niet meer in slaap komen.
Ja, best extreem nu maarja niets aan te doen.quote:
Geen hooi eten. xDDDDD.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, best extreem nu maarja niets aan te doen.
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
95% van wat mensen hier zeggen is een leugen.
Bronnen?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
Het grootste gedeelte van internet is een leugen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik zal het niet meer doenquote:
Dus jij ook?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van internet is een leugen.
En die laatste 5% moet je ook met een korreltje zou nemen want je weet het nooit met sommige mensen. Zo een mes in je rug alsof je niks bent.quote:
Volgens mij heb je een extreem laag zelfbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En die laatste 5% moet je ook met een korreltje zou nemen want je weet het nooit met sommige mensen. Zo een mes in je rug alsof je niks bent.
Scherp man. Echt. Knap toi toi toi geweldig super doe wat leuks met je leven.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een extreem laag zelfbeeld.
Alsof ik zo ben.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En die laatste 5% moet je ook met een korreltje zou nemen want je weet het nooit met sommige mensen. Zo een mes in je rug alsof je niks bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |