Het zal voor mij de zoveelste keer zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan heb ik iedereen achtergesteld?!
Met jou usernaam had ik toch meer inzet en liefde verwacht voor de plantjes.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan moet ik opstaan, een gieter vullen (dus een trap af lopen) en dan de trap weer op en de planten water geven. Veel werk vriend.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het zal voor mij de zoveelste keer zijn.
Het is allemaal één grote leugen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Met jou usernaam had ik toch meer inzet en liefde verwacht voor de plantjes.
Ik kan slecht tegen leugens.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet zo doen.
[..]
Het is allemaal één grote leugen.
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet zo doen.
[..]
Het is allemaal één grote leugen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hou je er buiten met je semi-probleemoplossende opmerking.
quote:
Hoezo zou ik moet terug komen na zo trieste opmerking.quote:
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'quote:Op zondag 5 juni 2011 12:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoezo zou ik moet terug komen na zo trieste opmerking.
Nee hoor, ik lees die rotzooi niet eensquote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij kom ik net op het verkeerde moment.
Nee jij wordt de zon die het topic doet oplichten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij kom ik net op het verkeerde moment.
Doe eens niet zo bitchen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'
Ok.quote:
Ik ben natuurlijk de enige die altijd aan het bitchen isquote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bitchen.
[..]
Ok.
Ik vond het gewoon lekker rijmen meer niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'
Heyquote:
Op dit moment wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk de enige die altijd aan het bitchen is
Hoiiquote:
Morge pops, moe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |