quote:
Hoezo zou ik moet terug komen na zo trieste opmerking.quote:
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'quote:Op zondag 5 juni 2011 12:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoezo zou ik moet terug komen na zo trieste opmerking.
Nee hoor, ik lees die rotzooi niet eensquote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij kom ik net op het verkeerde moment.
Nee jij wordt de zon die het topic doet oplichten.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij kom ik net op het verkeerde moment.
Doe eens niet zo bitchen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'
Ok.quote:
Ik ben natuurlijk de enige die altijd aan het bitchen isquote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bitchen.
[..]
Ok.
Ik vond het gewoon lekker rijmen meer niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt de persoon die iets probeerde te sussen door te zeggen dat we 'echte piraten zijn'
Heyquote:
Op dit moment wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk de enige die altijd aan het bitchen is
Hoiiquote:
Morge pops, moe?quote:
Daarom ben je wel de laatste persoon die mensen op 'bitchen' mag wijzen.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op dit moment wel.Andere momenten ben ik het ja.
[..]
Hoii
Ligt eraan wat je gemoedstoestand is .quote:Op zondag 5 juni 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi Patje, Klinkie, Freezen en Joosterd.
Zal ik me gewoon nog een keer omdraaien of toch maar mijn bed uitkomen?
Doe wat je niet laten kan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:43 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi Patje, Klinkie, Freezen en Joosterd.
Zal ik me gewoon nog een keer omdraaien of toch maar mijn bed uitkomen?
Wat een actief smileygebruik in de vroege ochtend middag.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee jij wordt de zon die het topic doet oplichten.![]()
![]()
Mijn nachtrust werd bruut verstoord door een aantal niesaanvallen en extreme jeuk in mijn keel. Gelukkig was het al bijna 11 uur want kon echt niet meer in slaap komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |