Yo Gianquote:
Je hebt je 30k gister niet eens gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:25 schreef Patje1987 het volgende:
Herken je mij in deze tekening?jij bent met die bier tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op zondag 5 juni 2011 11:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je hebt je 30k gister niet eens gehaald.
Herken je mij in deze tekening?Nee jij bent veel cooler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
En daarnaast staat Gridlokquote:
Herken je mij in deze tekening?wel ruig getekend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gridlok is een baas.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Gridlok heeft die getekend tijdens zuip/smoke/bbq weekend.
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:30 schreef Joosterd het volgende:
Waar kon je de dagcijfers van de posts zien van users?
Ja ik kan het altijd goed met hem vinden ja, dat weekend toen was ook lachenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gridlok is een baas.
[..]
Ik wil het niet weten.
Ja godver.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Naar de sportschool. Op een zondag ja.
Kusje
OP EEN ZONDAG?!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:42 schreef Flippiee het volgende:
Naar de sportschool. Op een zondag ja.
Kusje
waarom niet?quote:
In de regen.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben veel te vroeg wakker. Er is bij mij markt in de straat.. muziek en schreeuwende kinderen
No vannacht wel met dikke onweer. Nu dus bloedheet.quote:
Ik heb ook wat meer buikje gekregen. Need to hit the gymquote:Op zondag 5 juni 2011 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben 3kg aangekomen(ik weeg mezelf nooit dus had al lang niet meer gekeken
)
Mwah ik wil nog 2 kg erbijquote:Op zondag 5 juni 2011 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
No vannacht wel met dikke onweer. Nu dus bloedheet.
[..]
Ik heb ook wat meer buikje gekregen. Need to hit the gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |