Ik zing hem net zo plat meequote:
Sorryquote:
Haha ik ookquote:Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zing hem net zo plat meeAlleen niet zo zwaar
Is dat een compliment?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hier zitten alle leuke users enzo. Tis alleen niet goed voor je postcount.![]()
quote:
LEUGENS. DE MIJNE ZIJN GEDAALD VAN 63 NAAR 61 PER DAG.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hier zitten alle leuke users enzo. Tis alleen niet goed voor je postcount.![]()
Dan zal ik stiekem af en toe eens mee postenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nakend?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hihi ben nu in mijn eentje thuis en loop nu lekker hard muziek te draaien en mee te zingen, en ondertussen lekker biertjes aan het drinken![]()
Anders hou je dit gewoon voor jequote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Net wel, ik heb net even gerukt![]()
![]()
Maar jij bent speciaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
LEUGENS. DE MIJNE ZIJN GEDAALD VAN 63 NAAR 61 PER DAG.
Stom lijstje is stomquote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zal ik stiekem af en toe eens mee posten. Maar ik kijk wel uit dat ik niet in dat lijstje van Arcee terecht kom!
Hoiquote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stom lijstje is stomMaar leuk! Hoii.
negatief alles jij beetje jammer.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
als iedereen speciaal is is niemand meer speciaal. een paradox
realistquote:Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
negatief alles jij beetje jammer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |