* Flippiee zet zwaar plat Amsterdams dialect opquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee zet zwaar plat Amsterdams dialect op
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KLERE VALL VOOR MIJN PART ALLEMAAL DOOD. IK HEB GEEN ZIN OM BRAAF TE LEREN IK EINDIG TOCH WEL IN DE GOOT. KIND'REN WILLEN NIET MET ME SPELEN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
* Flippiee zet zwaar plat Amsterdams dialect op
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KLERE VALL VOOR MIJN PART ALLEMAAL DOOD. IK HEB GEEN ZIN OM BRAAF TE LEREN IK EINDIG TOCH WEL IN DE GOOT. KIND'REN WILLEN NIET MET ME SPELEN.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
I don't wanna cloooose my eeeyes, I don't wanna faaall asleep 'cause I miss you baby, and I don't wanna miss a thiiiiing.
Ik zing hem net zo plat meequote:
Sorryquote:
Haha ik ookquote:Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zing hem net zo plat meeAlleen niet zo zwaar
Is dat een compliment?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hier zitten alle leuke users enzo. Tis alleen niet goed voor je postcount.![]()
quote:
LEUGENS. DE MIJNE ZIJN GEDAALD VAN 63 NAAR 61 PER DAG.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje wel, maar hier zitten alle leuke users enzo. Tis alleen niet goed voor je postcount.![]()
Dan zal ik stiekem af en toe eens mee postenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En nakend?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hihi ben nu in mijn eentje thuis en loop nu lekker hard muziek te draaien en mee te zingen, en ondertussen lekker biertjes aan het drinken![]()
Anders hou je dit gewoon voor jequote:Op zondag 5 juni 2011 01:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Net wel, ik heb net even gerukt![]()
![]()
Maar jij bent speciaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
LEUGENS. DE MIJNE ZIJN GEDAALD VAN 63 NAAR 61 PER DAG.
Stom lijstje is stomquote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zal ik stiekem af en toe eens mee posten. Maar ik kijk wel uit dat ik niet in dat lijstje van Arcee terecht kom!
Hoiquote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stom lijstje is stomMaar leuk! Hoii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |