Daar is een oplossing voorquote:
quote:
Ben bang van niet, maar dat kan ik nu eigenlijk niet meer zeggen hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef innepin het volgende:
[..]!
Was het bij jullie dan makkelijker, een naam kiezen? ik heb geen idee hoe je kind heet trouwensmaar goed.
Ook dat ken ik helaasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:55 schreef innepin het volgende:
De echtgenoot reageert gewoon niet op mijn smsje dat ik Samuel weer in de strijd gooi.
Oh bedankt, tis een jochie van 10, ik zie hem voortaan met hele andere ogenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Flavio met zijn hard kloppend lid, die jonge meisjes neemt achter de paardenstallen in het glooiende hooi
Ik had bij Flavio de associatie met ravioli, that's all.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:57 schreef innepin het volgende:
Als ie thuiskomt dan slaap ik al
Flavioli, groof?! wtf? Vind je Willow zo'n circusnaam dat dat er wel bij past?
geheh dat heb ik ook met Hugo, best leuk. ook bij Huub, ken een kleine Huub en die is kickassquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Hugo bijvoorbeeld kak, maar dat vind ik óók een leuke naam. Is hier wel een kanshebber geweest.
Al is het absurd om me 'Hugo' bij Ivan voor te stellen.
En... bijv Amelio ofzo ;-)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Jore nog steeds leuk, lekker usernames jatten voor je kind
Claudio.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Jore nog steeds leuk, lekker usernames jatten voor je kind
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor een meisje dan? Die heb ik een in de klas.
Ik heb dan ook geen spijt van mn uiteindelijke keuzequote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Tristan is ook echt mijn smaak niet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Nelson is vreselijk!
Tenzij je vreemd bent gegaan wordt het géén negertje, in!
Grappig dat je uiteindelijk ook bij een een 'an'-klankt uit bent gekomen. Ik vind het sympathiek klinken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen spijt van mn uiteindelijke keuze
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meneer Nielson? Of Meneer Nelson?
+1quote:
Julian stond ook op mn lijstje, of naar mn opa, Juan, maar dat vond Rob te kamperig voor Nederlandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Grappig dat je uiteindelijk ook bij een een 'an'-klankt uit bent gekomen. Ik vind het sympathiek klinken.
Mijn poezebeest heet Nelson!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meneer Nillson? Of Meneer Nelson?![]()
Ik sluit me wederom bij je lief aan. Ik heb diezelfde associaties, al denk ik bij Abel vooral aan: "En het is allang verleden tijd."quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef innepin het volgende:
Ik heb zo'n man die alles afkeurt wegens associaties.
Abel = Kaïn sloeg Abel zo miserabel
James = butler
Samuel = neger (want L. Jackson)
Tycho = "die enge Nederlandse acteur met z'n rotkop"
etc.
Dan kun je dus niet met Nelson aankomenafgezien van 't feit dat ik het zacht gezegd geen mooie naam vind
Aan jou heb ik ook niksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sluit me wederom bij je lief aan. Ik heb diezelfde associaties, al denk ik bij Abel vooral aan: "En het is allang verleden tijd."
gheheh ja en willow en Wob en willow en zap en willow en gijp en willow en tokquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, over een andere boeg dan...
Willow en Zeb.
Omdat dat de naam was die Willow gekregen zou hebben als ze een jongetje geweest was. En nu voelt het niet meer aan als "de" naam voor een jongetje, dus zoek ik verderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En waarom eigenlijk niet Willow en Oscar?
Hey!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gheheh ja en willow en Wob en willow en zap en willow en gijp en willow en tok
Een van mijn begeleiders heet Amos. Het is ook de naam van een heel bekend programma in ons vakgebied om statistische analyses mee uit te voeren. Daar heeft 'ie volgens mij wel last van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hadden Amos trouwens ook heel hoog staan , heb m toch maar gedumpt ivm te amish
Ja en anders zegt Faayan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Amaranta, ik vind het vooral zo schattig hoe Eva Fabian, Fabi noemt.
jaa dat deed ik vroegah ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 spijkerbroeken voor 50 gulden. En dan kreeg je er een duncantas bij.
Had hij vreemd eten klaargemaakt en boven vreemde gassen staan koken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef innepin het volgende:
Ohja, mijn man stelde trouwens van de week "Abbygail" voor, voor een meisje dan hè.
Toen ik (na mijn onmiddellijke veto) de correcte spelling van die naam zei, vond ie dat maar niks. Het moest echt Abbygail worden, want dat was veel mooier dan de echte spelling.
Groof, ja, meisje komen we wel uit!
Ik ben daar ook niet zo van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan ook verder geen passende jongensnamen bedenken. Ik hou zelf niet zo van Engelse namen.
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhoudenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o nee?
ik noem mijn jongetje gewoon
Terence Fabio matilda
En bedankt. Ik zal nog eens helpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhouden
Groofs, dat was al wel duidelijk hoor, dat deze namen niet echt in jouw straatje liggen
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jij gaat gewoon lekker voor Spaans/Hollands.
Er moest er toch minstens 1 hele vreselijke tussen zitten om de andere nog leuker te maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef innepin het volgende:
BE, Garr? whuu?
Eigenlijk vind ik alleen Roan wel leuk van je lijstjeMaar die is al geveto'd. Troy was een suggestie van D., maar die heb ik geveto'd.
In die categorie bied ik: Willow en Marx.quote:
Jesus op z'n spaans dan he!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iskander??? Is dat een naam?
die vind ik leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In die categorie bied ik: Willow en Marx.
Willow en Matthieu!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat is toch leuk!
Willow en Nilson
Willow en Thierry (ja, ik noem hem gewoon weer)
Willow en Babel
Willow is een geweldige naam, maar bijna niet te combineren.
vertel ik t morgen gewoon tegen je moeder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhouden
Groofs, dat was al wel duidelijk hoor, dat deze namen niet echt in jouw straatje liggen
Ey! Dat is wel heel gemeen! Zelfs de O-naam weet ze nog niet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vertel ik t morgen gewoon tegen je moeder.
is de pret er wel af en kan ik m bewaren voor mn volgende (die er niet gaat komen)
ik ben dan ook pretty evilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Ey! Dat is wel heel gemeen! Zelfs de O-naam weet ze nog niet!
Maar ach, Willow had ze ook geraden. Ook dat weerhoudt mij niet
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:37 schreef bitterend het volgende:
Willow en Daniel - <3 maar D vindt 't niet leuk genoeg
Willow en Thomas - <3 maar een soortvanex heet zo dus D wil t niet
Willow en Sam - <3 maar zie Samuel, geveto'd dus
Willow en Storm - is optie geweest maar ik vind 't te hippie bij elkaar
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik eerlijk ben vind ik Olivia & Willow toch echt wel mooier ook ivm achternaam
quote:
ja! maar zo'nne coole naam! Larson is nog beter. Vinnik echt mooi!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk voor D
[ afbeelding ]
Duane & Carlton
Onze kat heet Lodewijk en die noemen we Lody (of schijtwijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Rochefort
ik vind Lodewijk zo leuk en m dan loo noemen
lootje
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:29 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn nieuwe achterneefje heet W essel. Leuk, vind ik!
En mn andere nieuwe achterneefje heet K eano. Iets minder wmb.
eensch!quote:voor bij willow:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef bluejean het volgende:
Otis voor een knaapje, Olivia voor een meisje. Of Georgia (). Klaar
.
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:48 schreef trui het volgende:
[..]
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.
[..]
eensch!
ik vind die K eano ook niet zo, maar W essel eigenlijk niet veel beter, bedoelde ik, sserpente.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:51 schreef Ssserpente het volgende:
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?quote:
dat je de naam ee leven lang blijft noemen, volgens mij welquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?
juhp en Pixie lottquote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik stiekem ook wel Amaranta...
is toch ook een celeb doe zo heet? of is dat Pixie? Geldof?
(echter geen idee wie/wat/waar).
Ik sluit me wéér bij je lief aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef innepin het volgende:
Otis vind ik geweldig, maar meneer zegt: liften, Otis Redding. Hij vindt t te negerig, ofzo.
Nou, als je 't zo goed met mijn man kan vinden, bedenk jij dan eens een naam die bij ons past en wel door jouw keuring zou komen? Dan heb ik waarschijnlijk 90% van meneers veto's eruit gefilterdquote:
Nope, en Hazel van Julia Robertsquote:
Kan ook helemaal niet. Begint met een Pquote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Lishe het volgende:
Sinds ik hier laatst Philou las wil ik die perse 1. Maar ik ben volgens mn man uitgebroed.
haha dna hebben we dus idd dezelfde smaak ehquote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Lishe het volgende:
Sinds ik hier laatst Philou las wil ik die perse 1. Maar ik ben volgens mn man uitgebroed.
Mijn neefje heet Zev, vind ik ook tof. Zijn 2e naam is Thorben...quote:Op maandag 6 juni 2011 08:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zie op mn Facebook net een Sev. Ook leuk!
Haha nou ja ik ben dan ook getrouwd met iemand die zijn eerste dochter P amela heeft genoemd. Dus ik wist wel wat me te wachten stond hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Innepin, je treft het niet he? (althans qua namen lijken jullie niet geheel compatible)
Ik zag vanochtend een namenslinger (voor ik denk een jongetje): Boet... Ik weet het niet, vind het niet echt een naam... of uberhaupt een woord.
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vind River wel mooi bij Willow, maar misschien een beetje te hippie.
Of Floyd, Sid of Ace...
boet is oud hollands hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Innepin, je treft het niet he? (althans qua namen lijken jullie niet geheel compatible)
Ik zag vanochtend een namenslinger (voor ik denk een jongetje): Boet... Ik weet het niet, vind het niet echt een naam... of uberhaupt een woord.
Wij waren een keer op vakantie en daar was ook een klein manneke: Boaz. Het was zo'n enorm vervelend rotjoch dat wij Boaz-constrictor zeiden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Ssserpente het volgende:
De dochter van de vriend van m'n moeder heeft een zoon: B oaz. M'n moeder kan het alleen onthouden door aan 'zeer open asfaltbeton' te denken.
We zingen vaak Ivanhoe voor hem. En toen ik zijn geboorte hier aankondigde noemde ik hem liefkozend Onze Verschrikkelijke.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef innepin het volgende:
Joehoe Claudia!
Ik stelde "Ivan" voor als jongensnaam aan mijn man (want, hele leuke naam, en jullie hebben toch dezelfde smaak) maar hij antwoordde: "de verschrikkelijke? Of Ivanhoe? Moet er even over nadenken."
Dus zelfs proberen om op jouw manier te denken, werkt niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mot t verdomme nog 19 weken voor me houden
ik vince en boris, stonden op de lijst!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind Victor en Boris ook hele leuke namen. Maar mijn lief vind het van die strenge duitse namen!
Zo heet het zoontje van een collega... wij hadden allemaal zoiets van: je gaat je kind toch geen Boet noemenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Boris was mijn favoriet ten tijde van mijn vorige relatie en zou om die reden afgevallen zijn. Het feit dat F. zijn hond vroeger zo heette hielp ook niet mee zeg maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, Boris stond hier ook op de lijst.
[ afbeelding ]
Papa was a rolling stone.![]()
Het was alleen een beetje een afknapper dat we die naam ook op het lijstje kandidaatnamen voor de hond hadden staan.Overigens hebben we de hond uiteindelijk Jimmy genoemd, aka Jimbo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat mn oma een beroertje krijgt als ze dat op een kaartje moet zetten, t mensje heeft al moeite met r eigen naam
Néé!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen mijn broertje Jordan geboren was kregen we van opa en oma een kaartje met "gefeliciteerd met de geboorte van jullie Ronald".
Dus we noemen m nog steeds vaak Ronald
Toen we lachend zeiden dat ie JORDAN heette zei mn opa schouderophalend dat ie geen verschil hoordequote:
Onze vis heet nu Doris,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, Boris stond hier ook op de lijst.
[ afbeelding ]
Papa was a rolling stone.![]()
Het was alleen een beetje een afknapper dat we die naam ook op het lijstje kandidaatnamen voor de hond hadden staan.Overigens hebben we de hond uiteindelijk Jimmy genoemd, aka Jimbo.
Wij snorten dr ook altijd om nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest hardop snortenJohanes
mijn vriend heeft een klein foutje, heet manuel met trema op de e, welke totaal overbodig is iteraard.. had zn pa dus verkeerd gedaan bij de gemeente
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef She-Wolf het volgende:
Een kennisje van mij heeft pas een zoontje gekregen die Koen heet. Ik hou niet van nederlandse namen met een 'oe' erin. Ik vind dat zo boers klinken. Hun achternaam heeft ook een oe-klank, dus dubbelop.
Toen ik dit zo aan manlief vertelde vond hij mij maar moeilijk met namen.
Jup mijn Arwen is de eerste van de kindjes hier, toevallig ook een stuitkindje!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef Chevalric het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat mijn dochter de 2e Arwen is met een ouder op Fok!? Stelletje nerds zijn we toch ook
Je moet het idd ook niet op z'n gronings zeggen idd, dan klinkt het vreselijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef She-Wolf het volgende:
Een kennisje van mij heeft pas een zoontje gekregen die Koen heet. Ik hou niet van nederlandse namen met een 'oe' erin. Ik vind dat zo boers klinken. Hun achternaam heeft ook een oe-klank, dus dubbelop.
Toen ik dit zo aan manlief vertelde vond hij mij maar moeilijk met namen.
welneequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mot t verdomme nog 19 weken voor me houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |