Ja en anders zegt Faayan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Amaranta, ik vind het vooral zo schattig hoe Eva Fabian, Fabi noemt.
jaa dat deed ik vroegah ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 spijkerbroeken voor 50 gulden. En dan kreeg je er een duncantas bij.
Had hij vreemd eten klaargemaakt en boven vreemde gassen staan koken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef innepin het volgende:
Ohja, mijn man stelde trouwens van de week "Abbygail" voor, voor een meisje dan hè.
Toen ik (na mijn onmiddellijke veto) de correcte spelling van die naam zei, vond ie dat maar niks. Het moest echt Abbygail worden, want dat was veel mooier dan de echte spelling.
Groof, ja, meisje komen we wel uit!
Ik ben daar ook niet zo van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan ook verder geen passende jongensnamen bedenken. Ik hou zelf niet zo van Engelse namen.
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhoudenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o nee?
ik noem mijn jongetje gewoon
Terence Fabio matilda
En bedankt. Ik zal nog eens helpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhouden
Groofs, dat was al wel duidelijk hoor, dat deze namen niet echt in jouw straatje liggen
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jij gaat gewoon lekker voor Spaans/Hollands.
Er moest er toch minstens 1 hele vreselijke tussen zitten om de andere nog leuker te maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef innepin het volgende:
BE, Garr? whuu?
Eigenlijk vind ik alleen Roan wel leuk van je lijstjeMaar die is al geveto'd. Troy was een suggestie van D., maar die heb ik geveto'd.
In die categorie bied ik: Willow en Marx.quote:
Jesus op z'n spaans dan he!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iskander??? Is dat een naam?
die vind ik leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In die categorie bied ik: Willow en Marx.
Willow en Matthieu!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat is toch leuk!
Willow en Nilson
Willow en Thierry (ja, ik noem hem gewoon weer)
Willow en Babel
Willow is een geweldige naam, maar bijna niet te combineren.
vertel ik t morgen gewoon tegen je moeder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhouden
Groofs, dat was al wel duidelijk hoor, dat deze namen niet echt in jouw straatje liggen
Ey! Dat is wel heel gemeen! Zelfs de O-naam weet ze nog niet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vertel ik t morgen gewoon tegen je moeder.
is de pret er wel af en kan ik m bewaren voor mn volgende (die er niet gaat komen)
ik ben dan ook pretty evilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Ey! Dat is wel heel gemeen! Zelfs de O-naam weet ze nog niet!
Maar ach, Willow had ze ook geraden. Ook dat weerhoudt mij niet
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:37 schreef bitterend het volgende:
Willow en Daniel - <3 maar D vindt 't niet leuk genoeg
Willow en Thomas - <3 maar een soortvanex heet zo dus D wil t niet
Willow en Sam - <3 maar zie Samuel, geveto'd dus
Willow en Storm - is optie geweest maar ik vind 't te hippie bij elkaar
Zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
en als ik eerlijk ben vind ik Olivia & Willow toch echt wel mooier ook ivm achternaam
quote:
ja! maar zo'nne coole naam! Larson is nog beter. Vinnik echt mooi!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:46 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk voor D
[ afbeelding ]
Duane & Carlton
Onze kat heet Lodewijk en die noemen we Lody (of schijtwijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Rochefort
ik vind Lodewijk zo leuk en m dan loo noemen
lootje
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:29 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn nieuwe achterneefje heet W essel. Leuk, vind ik!
En mn andere nieuwe achterneefje heet K eano. Iets minder wmb.
eensch!quote:voor bij willow:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef bluejean het volgende:
Otis voor een knaapje, Olivia voor een meisje. Of Georgia (). Klaar
.
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:48 schreef trui het volgende:
[..]
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.
[..]
eensch!
ik vind die K eano ook niet zo, maar W essel eigenlijk niet veel beter, bedoelde ik, sserpente.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:51 schreef Ssserpente het volgende:
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?quote:
dat je de naam ee leven lang blijft noemen, volgens mij welquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |