Onze kat heet Lodewijk en die noemen we Lody (of schijtwijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Rochefort
ik vind Lodewijk zo leuk en m dan loo noemen
lootje
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:29 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn nieuwe achterneefje heet W essel. Leuk, vind ik!
En mn andere nieuwe achterneefje heet K eano. Iets minder wmb.
eensch!quote:voor bij willow:Op zaterdag 4 juni 2011 23:11 schreef bluejean het volgende:
Otis voor een knaapje, Olivia voor een meisje. Of Georgia (). Klaar
.
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:48 schreef trui het volgende:
[..]
onee, allebei echt niet mijn smaak. dan vind ik die zonder de eind/L leuker, poppedein.
[..]
eensch!
ik vind die K eano ook niet zo, maar W essel eigenlijk niet veel beter, bedoelde ik, sserpente.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:51 schreef Ssserpente het volgende:
Met 'iets minder' bedoelde ik eigenlijk 'afschuwelijk'.
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?quote:
dat je de naam ee leven lang blijft noemen, volgens mij welquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |