Ja zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jij gaat gewoon lekker voor Spaans/Hollands.
Er moest er toch minstens 1 hele vreselijke tussen zitten om de andere nog leuker te maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef innepin het volgende:
BE, Garr? whuu?
Eigenlijk vind ik alleen Roan wel leuk van je lijstjeMaar die is al geveto'd. Troy was een suggestie van D., maar die heb ik geveto'd.
In die categorie bied ik: Willow en Marx.quote:
Jesus op z'n spaans dan he!quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iskander??? Is dat een naam?
die vind ik leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In die categorie bied ik: Willow en Marx.
Willow en Matthieu!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat is toch leuk!
Willow en Nilson
Willow en Thierry (ja, ik noem hem gewoon weer)
Willow en Babel
Willow is een geweldige naam, maar bijna niet te combineren.
vertel ik t morgen gewoon tegen je moeder.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhouden
Groofs, dat was al wel duidelijk hoor, dat deze namen niet echt in jouw straatje liggen
Ey! Dat is wel heel gemeen! Zelfs de O-naam weet ze nog niet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vertel ik t morgen gewoon tegen je moeder.
is de pret er wel af en kan ik m bewaren voor mn volgende (die er niet gaat komen)
ik ben dan ook pretty evilquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Ey! Dat is wel heel gemeen! Zelfs de O-naam weet ze nog niet!
Maar ach, Willow had ze ook geraden. Ook dat weerhoudt mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |