Ja en anders zegt Faayan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Amaranta, ik vind het vooral zo schattig hoe Eva Fabian, Fabi noemt.
jaa dat deed ik vroegah ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 spijkerbroeken voor 50 gulden. En dan kreeg je er een duncantas bij.
Had hij vreemd eten klaargemaakt en boven vreemde gassen staan koken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:17 schreef innepin het volgende:
Ohja, mijn man stelde trouwens van de week "Abbygail" voor, voor een meisje dan hè.
Toen ik (na mijn onmiddellijke veto) de correcte spelling van die naam zei, vond ie dat maar niks. Het moest echt Abbygail worden, want dat was veel mooier dan de echte spelling.
Groof, ja, meisje komen we wel uit!
Ik ben daar ook niet zo van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan ook verder geen passende jongensnamen bedenken. Ik hou zelf niet zo van Engelse namen.
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhoudenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:19 schreef Kleurdoos het volgende:
o nee?
ik noem mijn jongetje gewoon
Terence Fabio matilda
En bedankt. Ik zal nog eens helpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar laat ik mij in elk geval niet door weerhouden
Groofs, dat was al wel duidelijk hoor, dat deze namen niet echt in jouw straatje liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |