Kan ook helemaal niet. Begint met een Pquote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Lishe het volgende:
Sinds ik hier laatst Philou las wil ik die perse 1. Maar ik ben volgens mn man uitgebroed.
haha dna hebben we dus idd dezelfde smaak ehquote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Lishe het volgende:
Sinds ik hier laatst Philou las wil ik die perse 1. Maar ik ben volgens mn man uitgebroed.
Mijn neefje heet Zev, vind ik ook tof. Zijn 2e naam is Thorben...quote:Op maandag 6 juni 2011 08:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zie op mn Facebook net een Sev. Ook leuk!
Haha nou ja ik ben dan ook getrouwd met iemand die zijn eerste dochter P amela heeft genoemd. Dus ik wist wel wat me te wachten stond hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Innepin, je treft het niet he? (althans qua namen lijken jullie niet geheel compatible)
Ik zag vanochtend een namenslinger (voor ik denk een jongetje): Boet... Ik weet het niet, vind het niet echt een naam... of uberhaupt een woord.
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vind River wel mooi bij Willow, maar misschien een beetje te hippie.
Of Floyd, Sid of Ace...
boet is oud hollands hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Innepin, je treft het niet he? (althans qua namen lijken jullie niet geheel compatible)
Ik zag vanochtend een namenslinger (voor ik denk een jongetje): Boet... Ik weet het niet, vind het niet echt een naam... of uberhaupt een woord.
Wij waren een keer op vakantie en daar was ook een klein manneke: Boaz. Het was zo'n enorm vervelend rotjoch dat wij Boaz-constrictor zeiden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Ssserpente het volgende:
De dochter van de vriend van m'n moeder heeft een zoon: B oaz. M'n moeder kan het alleen onthouden door aan 'zeer open asfaltbeton' te denken.
We zingen vaak Ivanhoe voor hem. En toen ik zijn geboorte hier aankondigde noemde ik hem liefkozend Onze Verschrikkelijke.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef innepin het volgende:
Joehoe Claudia!
Ik stelde "Ivan" voor als jongensnaam aan mijn man (want, hele leuke naam, en jullie hebben toch dezelfde smaak) maar hij antwoordde: "de verschrikkelijke? Of Ivanhoe? Moet er even over nadenken."
Dus zelfs proberen om op jouw manier te denken, werkt niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mot t verdomme nog 19 weken voor me houden
ik vince en boris, stonden op de lijst!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind Victor en Boris ook hele leuke namen. Maar mijn lief vind het van die strenge duitse namen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |