Ik sluit me wederom bij je lief aan. Ik heb diezelfde associaties, al denk ik bij Abel vooral aan: "En het is allang verleden tijd."quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef innepin het volgende:
Ik heb zo'n man die alles afkeurt wegens associaties.
Abel = Kaïn sloeg Abel zo miserabel
James = butler
Samuel = neger (want L. Jackson)
Tycho = "die enge Nederlandse acteur met z'n rotkop"
etc.
Dan kun je dus niet met Nelson aankomenafgezien van 't feit dat ik het zacht gezegd geen mooie naam vind
Aan jou heb ik ook niksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik sluit me wederom bij je lief aan. Ik heb diezelfde associaties, al denk ik bij Abel vooral aan: "En het is allang verleden tijd."
gheheh ja en willow en Wob en willow en zap en willow en gijp en willow en tokquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, over een andere boeg dan...
Willow en Zeb.
Omdat dat de naam was die Willow gekregen zou hebben als ze een jongetje geweest was. En nu voelt het niet meer aan als "de" naam voor een jongetje, dus zoek ik verderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En waarom eigenlijk niet Willow en Oscar?
Hey!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gheheh ja en willow en Wob en willow en zap en willow en gijp en willow en tok
Een van mijn begeleiders heet Amos. Het is ook de naam van een heel bekend programma in ons vakgebied om statistische analyses mee uit te voeren. Daar heeft 'ie volgens mij wel last van.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:10 schreef Kleurdoos het volgende:
wij hadden Amos trouwens ook heel hoog staan , heb m toch maar gedumpt ivm te amish
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |