dat je de naam ee leven lang blijft noemen, volgens mij welquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan wordt Elin ook tamelijk belachelijk, daar is een naam toch ook niet voor bedoeld?
juhp en Pixie lottquote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik stiekem ook wel Amaranta...
is toch ook een celeb doe zo heet? of is dat Pixie? Geldof?
(echter geen idee wie/wat/waar).
Ik sluit me wéér bij je lief aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:00 schreef innepin het volgende:
Otis vind ik geweldig, maar meneer zegt: liften, Otis Redding. Hij vindt t te negerig, ofzo.
Nou, als je 't zo goed met mijn man kan vinden, bedenk jij dan eens een naam die bij ons past en wel door jouw keuring zou komen? Dan heb ik waarschijnlijk 90% van meneers veto's eruit gefilterdquote:
Nope, en Hazel van Julia Robertsquote:
Kan ook helemaal niet. Begint met een Pquote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Lishe het volgende:
Sinds ik hier laatst Philou las wil ik die perse 1. Maar ik ben volgens mn man uitgebroed.
haha dna hebben we dus idd dezelfde smaak ehquote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Lishe het volgende:
Sinds ik hier laatst Philou las wil ik die perse 1. Maar ik ben volgens mn man uitgebroed.
Mijn neefje heet Zev, vind ik ook tof. Zijn 2e naam is Thorben...quote:Op maandag 6 juni 2011 08:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zie op mn Facebook net een Sev. Ook leuk!
Haha nou ja ik ben dan ook getrouwd met iemand die zijn eerste dochter P amela heeft genoemd. Dus ik wist wel wat me te wachten stond hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Innepin, je treft het niet he? (althans qua namen lijken jullie niet geheel compatible)
Ik zag vanochtend een namenslinger (voor ik denk een jongetje): Boet... Ik weet het niet, vind het niet echt een naam... of uberhaupt een woord.
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:58 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vind River wel mooi bij Willow, maar misschien een beetje te hippie.
Of Floyd, Sid of Ace...
boet is oud hollands hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Innepin, je treft het niet he? (althans qua namen lijken jullie niet geheel compatible)
Ik zag vanochtend een namenslinger (voor ik denk een jongetje): Boet... Ik weet het niet, vind het niet echt een naam... of uberhaupt een woord.
Wij waren een keer op vakantie en daar was ook een klein manneke: Boaz. Het was zo'n enorm vervelend rotjoch dat wij Boaz-constrictor zeiden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Ssserpente het volgende:
De dochter van de vriend van m'n moeder heeft een zoon: B oaz. M'n moeder kan het alleen onthouden door aan 'zeer open asfaltbeton' te denken.
We zingen vaak Ivanhoe voor hem. En toen ik zijn geboorte hier aankondigde noemde ik hem liefkozend Onze Verschrikkelijke.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef innepin het volgende:
Joehoe Claudia!
Ik stelde "Ivan" voor als jongensnaam aan mijn man (want, hele leuke naam, en jullie hebben toch dezelfde smaak) maar hij antwoordde: "de verschrikkelijke? Of Ivanhoe? Moet er even over nadenken."
Dus zelfs proberen om op jouw manier te denken, werkt niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mot t verdomme nog 19 weken voor me houden
ik vince en boris, stonden op de lijst!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind Victor en Boris ook hele leuke namen. Maar mijn lief vind het van die strenge duitse namen!
Zo heet het zoontje van een collega... wij hadden allemaal zoiets van: je gaat je kind toch geen Boet noemenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:41 schreef Lijnloos het volgende:
Boris was mijn favoriet ten tijde van mijn vorige relatie en zou om die reden afgevallen zijn. Het feit dat F. zijn hond vroeger zo heette hielp ook niet mee zeg maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, Boris stond hier ook op de lijst.
[ afbeelding ]
Papa was a rolling stone.![]()
Het was alleen een beetje een afknapper dat we die naam ook op het lijstje kandidaatnamen voor de hond hadden staan.Overigens hebben we de hond uiteindelijk Jimmy genoemd, aka Jimbo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat mn oma een beroertje krijgt als ze dat op een kaartje moet zetten, t mensje heeft al moeite met r eigen naam
Néé!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Toen mijn broertje Jordan geboren was kregen we van opa en oma een kaartje met "gefeliciteerd met de geboorte van jullie Ronald".
Dus we noemen m nog steeds vaak Ronald
Toen we lachend zeiden dat ie JORDAN heette zei mn opa schouderophalend dat ie geen verschil hoordequote:
Onze vis heet nu Doris,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, Boris stond hier ook op de lijst.
[ afbeelding ]
Papa was a rolling stone.![]()
Het was alleen een beetje een afknapper dat we die naam ook op het lijstje kandidaatnamen voor de hond hadden staan.Overigens hebben we de hond uiteindelijk Jimmy genoemd, aka Jimbo.
Wij snorten dr ook altijd om nog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest hardop snortenJohanes
mijn vriend heeft een klein foutje, heet manuel met trema op de e, welke totaal overbodig is iteraard.. had zn pa dus verkeerd gedaan bij de gemeente
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef She-Wolf het volgende:
Een kennisje van mij heeft pas een zoontje gekregen die Koen heet. Ik hou niet van nederlandse namen met een 'oe' erin. Ik vind dat zo boers klinken. Hun achternaam heeft ook een oe-klank, dus dubbelop.
Toen ik dit zo aan manlief vertelde vond hij mij maar moeilijk met namen.
Jup mijn Arwen is de eerste van de kindjes hier, toevallig ook een stuitkindje!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef Chevalric het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat mijn dochter de 2e Arwen is met een ouder op Fok!? Stelletje nerds zijn we toch ook
Je moet het idd ook niet op z'n gronings zeggen idd, dan klinkt het vreselijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:21 schreef She-Wolf het volgende:
Een kennisje van mij heeft pas een zoontje gekregen die Koen heet. Ik hou niet van nederlandse namen met een 'oe' erin. Ik vind dat zo boers klinken. Hun achternaam heeft ook een oe-klank, dus dubbelop.
Toen ik dit zo aan manlief vertelde vond hij mij maar moeilijk met namen.
welneequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik mot t verdomme nog 19 weken voor me houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |