quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Tijd om weer fijn te sporten dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat knopen doorgehakt, ben er compleet klaar mee met het 'gezeik' van sommige mensen.
Waarom niet gewoon het woord neuken gebruiken?quote:
Zeker. Hoewel ik soms wel wat eigenwijs ben maarja, wie nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed
Ik heb er nog niet genoeg van, maar wel genoeg om dit te weten
Omdat ik daar deze keer eens niet op doeldequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het woord neuken gebruiken?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Vertel meer. Klikte het? Hoe vond je haar? Komt er een vervolg?
Ik nooitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker. Hoewel ik soms wel wat eigenwijs ben maarja, wie niet
Aahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat ik daar deze keer eens niet op doeldeHij zei laatst dat ie wat minder gesport had dus na wat knopen doorhakken een prima iets om het weer op te pakken.
Oh, dat is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niks, never nooit niet
mensen van wie internet stuk is bellen mij
Mijn internet is nooit stuk, dus heb ik nooit een reden om je te bellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
niks, never nooit niet
mensen van wie internet stuk is bellen mij
Somsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker. Hoewel ik soms wel wat eigenwijs ben maarja, wie niet
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn internet is nooit stuk, dus heb ik nooit een reden om je te bellen.
Alleen deze opmerking bewijst al dat Miss gelijk heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen eigenwijs en gewoon gelijk hebben maar dat zal jij niet snappen![]()
Je kan wel doen alsofquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn internet is nooit stuk, dus heb ik nooit een reden om je te bellen.
Stompzinnige Q reactie.quote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen deze opmerking bewijst al dat Miss gelijk heeft.
Dat denkt ze wel vaker inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen deze opmerking bewijst al dat Miss gelijk heeft.
Faken en liegen zijn niet mijn ding.quote:
Moraalridderquote:
Oh, dat maak ik er niet uit op. Ik zwaai nooit iemand uit als ik eigenwijs ben...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Met dat handje, dat is typisch voor mensen die eigenwijs zijn.
Waarom wil jij verdomd worden mijn zoon?quote:
* MissMSX komt toevallig zo nog langs de meterkast waar de router staat.quote:
Dat handje sloeg niet daarop.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Met dat handje, dat is typisch voor mensen die eigenwijs zijn.
Mag ik jouw moraalridder op het witte paard zijn?quote:
Ik ben je zus nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil jij verdomd worden mijn zoon?
Goede vraag Tijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil jij verdomd worden mijn zoon?
Mja... Liever een moraalridder dan bruinwerker. Dus toe maar danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik jouw moraalridder op het witte paard zijn?
Iemand uitzwaaien omdat je denkt dat je een punt hebt gemaakt doet mijn zus ook altijd. Zo van: 'Ja daaagggg'. Ik vind dat niet leuk.quote:
Dat vind jij van jezelf misschien. Iedereen is wel een beetje eigenwijs.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
Volgens mij ben ik helemaal niet eigenwijs eigenlijk.
Wat heb ik jou ooit misdaan dat ik zo'n opmerking krijg? Ik ben God ik ben liefdequote:
Oh, dat is best kinderachtigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand uitzwaaien omdat je denkt dat je een punt hebt gemaakt doet mijn zus ook altijd. Zo van: 'Ja daaagggg'. Ik vind dat niet leuk.
En dan niet meer de discussie aan willen gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand uitzwaaien omdat je denkt dat je een punt hebt gemaakt doet mijn zus ook altijd. Zo van: 'Ja daaagggg'. Ik vind dat niet leuk.
Er is een verschil tussen een punt maken en dingen waarbij je er al 100 keer hebt overnagedacht en steeds tot dezelfde conclusie komt, gebaseerd op feiten en ervaringquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent ook oorlog en verderf, aids en kankerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij van jezelf misschien. Iedereen is wel een beetje eigenwijs.![]()
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan dat ik zo'n opmerking krijg? Ik ben God ik ben liefde
Nou, wat een enthousiasme.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Mja... Liever een moraalridder dan bruinwerker. Dus toe maar dan
Sowieso negeren is zwaar kansloos.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan niet meer de discussie aan willen gaan.
Heel irritant is dat
Dit is zeker het moment waarop ik er verstandig aan doe niet verder te vragen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een punt maken en dingen waarbij je er al 100 keer hebt overnagedacht en steeds tot dezelfde conclusie komt, gebaseerd op feiten en ervaring
Nee ik ben goed. Oorlog en ziektes komen van de duivel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent ook oorlog en verderf, aids en kanker
En vooral...je hebt de vrouw uitgevonden...stumper
Wij zijn leuk man!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Was even een voorbeeld, niet perse ergens specifiek op gericht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is zeker het moment waarop ik er verstandig aan doe niet verder te vragen?
Als je niet oppast neem ik de rest van je ribben ook nog af. Ondankbare hondquote:
Nou. Ik heb gemerkt dat enthousiasme het bij jou niet altijd goed doetquote:
Dat is niet zo erg, hij had ze alleen geen mogelijkheid tot praten moeten gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat is ook vooral omdat ik niemand ken die dat doetquote:
Dat heeft Hij ook niet. Oorspronkelijk was het alleen bedoeld om te kunnen pijpen. Maar ja, vrouwen he... Die verzinnen er zelf wel wat bij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
Dat is niet zo erg, hij had ze alleen geen mogelijkheid tot praten moeten geven
Bij nader inzien er nog wel een paar kleine puntjes die verbeterd moeten worden hier en daar. Maar de lijst is iig korter dan bij mannenquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft Hij ook niet. Oorspronkelijk was het alleen bedoeld om te kunnen pijpen. Maar ja, vrouwen he... Die verzinnen er zelf wel wat bij.
We're doomedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft Hij ook niet. Oorspronkelijk was het alleen bedoeld om te kunnen pijpen. Maar ja, vrouwen he... Die verzinnen er zelf wel wat bij.
Als jij God bent dan begrijp ik wel waarom de wereld niet perfect is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij nader inzien er nog wel een paar kleine puntjes die verbeterd moeten worden hier en daar. Maar de lijst is iig korter dan bij mannen
Halpquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel schattig, de mannen hier die in God geloven
Ik geloof alleen in mezelfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel schattig, de mannen hier die in God geloven
Doe jij het dan beterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij God bent dan begrijp ik wel waarom de wereld niet perfect is.
Dat is best kut voor jequote:
Ik ben Confuciusquote:
Je bedoelt zeker confused?quote:
Je hebt het over 90% van de mannelijke posters hier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Och, ik wil de mannen nog wel eens horen als er geen vrouwen in hun leven zijn
We klagen wel, maar stiekem kunnen we ook niet zonder jullie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Been there done that vanmiddagquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het over 90% van de mannelijke posters hier.
Jij zou juist moeten weten wie het is...hij is van jouw generatiequote:
Ah, was leuk dus? Komt er een 2e date?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that vanmiddagWe hebben gezellig zitten kletsen op een terrasje.
Daar is geen kutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Weet ik. Maar als ook de kans daarop wegvalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het over 90% van de mannelijke posters hier.
Wat zei ze toen je vertelde dat je God bent?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that vanmiddagWe hebben gezellig zitten kletsen op een terrasje.
Ik hoop van wel, ja het was leuk. Ik moest wel even wennen aan haar accent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, was leuk dus? Komt er een 2e date?
Wij vrouwen kunnen het niet helpen dat jullie mannen altijd de verkeerde treffenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We klagen wel, maar stiekem kunnen we ook niet zonder jullie.
Maar niet verder vertellen he
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij zou juist moeten weten wie het is...hij is van jouw generatie
Wat heb je aan een vrouw dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Ligt dat ook al aan ons?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen het niet helpen dat jullie mannen altijd de verkeerde treffen
Ze roept mijn naam regelmatigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat zei ze toen je vertelde dat je God bent?
Oh rotterdams is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, ja het was leuk. Ik moest wel even wennen aan haar accent.Een beetje Rotterdams
Oh wacht, jij bent gedropt door de ooievaar. Nee, dan snap je het ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je aan een vrouw dan?
Behalve dan de afwas, maargoed daar is inmiddels een machine voor uitgevonden.
Nu wil je zeker horen dat we jou niet getroffen hebben dan hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen het niet helpen dat jullie mannen altijd de verkeerde treffen
Ja duh, daar komen kinderen toch vandaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent gedropt door de ooievaar. Nee, dan snap je het ook niet
Jouw ideale, beschikbare man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Weet ik. Maar als ook de kans daarop wegvalt.
Wie ben jij nou zonder MissM?
Al meteen toen ze je zag en ze besefte dat ze er niet meer onderuit kon zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze roept mijn naam regelmatigOh god, oh god.......
Gelukkig niet zo heel plat.quote:
Je kiest toch zelf?quote:
Dat was niet het doel, eigenlijk. Maar het mag welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu wil je zeker horen dat we jou niet getroffen hebben dan he
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als ook de kans daarop wegvalt.
Wie ben jij nou zonder MissM?
Nee, uit de bloemkool.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, daar komen kinderen toch vandaan
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel hij vast wel een of ander lame antwoord heeft waardoor ik demaar weer terug in de bezemkast zet
Ik ken hem te goedquote:
Een blik in mijn ogen was genoegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al meteen toen ze je zag en ze besefte dat ze er niet meer onderuit kon zeker.
Mannen hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel hij vast wel een of ander lame antwoord heeft waardoor ik demaar weer terug in de bezemkast zet
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.quote:
Ja, schatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, daar komen kinderen toch vandaan
"Oh god, hoe kom ik hier weg?"quote:
Die halsketting die je om hebt heeft daar niks mee te maken dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.
Tallyquote:
Het was niet uit liefde...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.
quote:
Oh was het die blikquote:
Waarom vond je het eerst niets, maar later toch wel iets?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo heel plat.![]()
IRL is toch wat anders dan chatten via internet.
Dat hebben heel erg veel mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was het die blikik verwar die altijd met een blik van verliefdheid
Maar je mag best eens wat liever over me zijn hier hoorquote:
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?quote:
Ik kan dat nooit verstaan door de ducttapequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?
Het accent bleek wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom vond je het eerst niets, maar later toch wel iets?
Als gewoon zeggen wat ze willen is het leven een stuk makkelijkerquote:
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je mag best eens wat liever over me zijn hier hoor
Mag mijn paard hem?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooi
Qua looks leuk en ook qua interesses? Totale plaatje zeg maar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het accent bleek wel mee te vallen.Verder vind ik haar toch wel een beetje leuk.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit verstaan door de ducttape
Stekker er uit trekken als hij net lekker in het spel zitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het ging om het accentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het accent bleek wel mee te vallen.Verder vind ik haar toch wel een beetje leuk.
[..]
Als gewoon zeggen wat ze willen is het leven een stuk makkelijker
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.
By all means...quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform.
Ja, zo zijn we niet getrouwdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stekker er uit trekken als hij net lekker in het spel zit
Wel aan mij denken he! Bij het schrijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
Ik ga even douchen. En daarna verder met schrijven.
I doubt itquote:
Heerlijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
Wat waait het trouwens vreselijk hard zeg.
De wind huilt gewoon door de open ramen
Hier windstil en bloedheetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
Wat waait het trouwens vreselijk hard zeg.
De wind huilt gewoon door de open ramen
Het totale plaatje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Qua looks leuk en ook qua interesses? Totale plaatje zeg maar?
Nee ik ga haar adres opzoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het ging om het accent
Ga je d'r nu stalken op MSN?
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen invloed, niet ons probleem dat jullie vrouwen het niet kunnen handelen
Neequote:
Da's vast niet langs de kust danquote:
Ha!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen invloed, niet ons probleem dat jullie vrouwen het niet kunnen handelen
Dan tref ik zeker net de verkeerdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijn
En als ze aan het doekje ruikt stiekem GHB in haar drankje gooienquote:
Wel! Het waait hier binnen zo hard dat alle kattenharen één hoek in waaien, kan ik ze veel makkelijker opruimen.quote:
En dan gluren vanuit de bosjes aan de overkant?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het totale plaatje.![]()
[..]
Nee ik ga haar adres opzoeken
Ja denkt ook! Voordat die Spezza wat probeert vanavond.....quote:
Waarom woon jij zo ver weg?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijn
Oh pleasequote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja denkt ook! Voordat die Spezza wat probeert vanavond.....![]()
Like I said beforequote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan gluren vanuit de bosjes aan de overkant?
Nouhou, dat bedoel ik helemaal nietquote:
Was niks van plan hoor....quote:
Ik heb hem zover gekregen dat hij met me getrouwd is.quote:
Ik ben verkleurd!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat kom jij een beetje vrolijk doen?
Ruilen?quote:
Jij laat je daardoor afstoppen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja denkt ook! Voordat die Spezza wat probeert vanavond.....![]()
Wat voor werk heeft ze?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt hetnu nog uitzoeken waar ze werkt
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nouhou, dat bedoel ik helemaal niet
Sarcasme c.q. zelfspot, niet meteen zo hequote:
Jij bent een vrouw, jouw schuldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Like I said beforeMaar daar kunnen wij ook niks aan doen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb hem zover gekregen dat hij met me getrouwd is.
Dat zegt meer dan genoeg
Ik woon niet ver weg. Ik woon aan zee.quote:
Trekt wel weer weg dat kleurtjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verkleurd!!
Zoek nog iemand die mn rug wil insmeren met aftersun
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.quote:
Tijdelijk dan he?quote:
Niet dichtbij voor mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg. Ik woon aan zee.
Als het maar niet zo'n plakkende aftersun is dan .... bleghquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verkleurd!!
Zoek nog iemand die mn rug wil insmeren met aftersun
Wacht maar!quote:
Nee, zo hoort het ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.
Ah, ik zie dat het 1-0 staatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sarcasme c.q. zelfspot, niet meteen zo he
[..]
Jij bent een vrouw, jouw schuld
[..]!
Het gaat heerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tally
Hoe'st met jou en je nakomeling?
En dan uithuilen bij mammiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van planquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was niks van plan hoor....![]()
Wilde gewoon er op uit vanavond....
Ja, maar daarom moet je ook hier komen wonen. Veel beter dan waar jij zitquote:
Nou en? Is toch lekker?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van plan
Oh, idd. Zeggen zonder vrouwen te kunnen, maar mammie staat op nr. 1 in de bellijstquote:
Waar ruil ik eigenlijk mee?quote:
Alsof jullie nooit branden hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daarom moet je ook hier komen wonen. Veel beter dan waar jij zit
Heh bah! Dit is het krastopic he!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaat heerlijkWerkelijk fantastisch
Dat is het punt toch helemaal nietquote:
So truequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van plan
Dat is altijd zo hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, idd. Zeggen zonder vrouwen te kunnen, maar mammie staat op nr. 1 in de bellijst
Voor mijquote:
Wat zeik je dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is het punt toch helemaal niet
Verpleegsterquote:
Hooguit op het gasfornuisquote:
quote:
Als ze dr fles leeg heeft zal ik voor je kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heh bah! Dit is het krastopic he!
Maar tof
Ik ben in voor meer foto's
Nachtzuster... doehoe iets aan de pij-ie-ijnquote:
quote:
"Ja, maar dat is geen vrouw."quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, idd. Zeggen zonder vrouwen te kunnen, maar mammie staat op nr. 1 in de bellijst
Begin jij nu ook nog?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt zelf een mond gekregen, doe er wat mee!
En dan vervolgens de anatomie van de vrouw voorhoudenquote:
Nu nog op je knieën en om vergiffenis smeken hequote:
Niet nodig. Gewoon dat gegeven tegen hen gebruiken.quote:
*rammeldebammel*quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze dr fles leeg heeft zal ik voor je kijken.
Waar nog meer dan?quote:
Nee, vrouwen!quote:
Ja zuster, nee zusterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nachtzuster... doehoe iets aan de pij-ie-ijn
Die was net nog bedoeld om mee te pijpen en niet mee om te praten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt zelf een mond gekregen, doe er wat mee!
"Mijn moeder heeft geen tieten."quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan vervolgens de anatomie van de vrouw voorhoudenDat snoert ze de mond altijd.
En daarom altijd zorgen dat je de man in de waan houdtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig. Gewoon dat gegeven tegen hen gebruiken.
Zij denken nl. dat jij hen niet doorhebt. Maar dat heb je wel, dus je hebt een voorsprong
Duinbrandenquote:
Ben je gek ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu nog op je knieën en om vergiffenis smeken he
Wie zegt dat ik dat ook niet bedoelde?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die was net nog bedoeld om mee te pijpen en niet mee om te praten.
Mannen
Maar wel een kut en een baarmoeder. Ergo: Vrouwquote:
Nee, hoogstens een beetje veeleisend of zoquote:
Nu nog even uitzoeke of ze ook een leuk pakje heeftquote:
En dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarom altijd zorgen dat je de man in de waan houdt
[..]
Duinbranden
Dat merk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoogstens een beetje veeleisend of zo
Omdat het over 'zeggen' ging.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo
[..]
Wie zegt dat ik dat ook niet bedoelde?
"Echt niet."quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wel een kut en een baarmoeder. Ergo: Vrouw
Watjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat merk ik.
* op knieen gaat en sorry zegt *
Zo beter dan
On second thought... let's not go to Camelot after all... It's a silly place!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oud vervallen cafe met grote tuin met wat werk
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
On second thought... let's not go to Camelot after all... It's a silly place!
Wel aan de kust ergensquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat is niet zo moeilijk
Ik heb er nog nooit een meegemaakt hier
Ja, braaf. Koekje?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat merk ik.
* op knieen gaat en sorry zegt *
Zo beter dan
Zei ik oud en vervallen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
On second thought... let's not go to Camelot after all... It's a silly place!
Ja, duh! Weet je hoeveel km kust er is in Nederland? En ik woon langs een heul klein stukje.quote:
Te laatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zei ik oud en vervallen?
Bedoelde luxe grandcafe met grote tuin met zwembad en sauna
Will doquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, duh! Weet je hoeveel km kust er is in Nederland? En ik woon langs een heul klein stukje.
Kom nou maar gewoon hierheen als dat zonnegedoe van je over is
Aaaaaw, moet je nu uithuilen bij mammie?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog!
Niet zo moeilijk doen voor ons mannen ja
[..]
Oh dus dan ben je meteen een watje?
Goeiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu nog even uitzoeke of ze ook een leuk pakje heeft
Maar wel voor het eind van de zomer hoor.quote:
Nee ik ga meteen over op krassenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaw, moet je nu uithuilen bij mammie?
Je mag op bezoek komenquote:
Eerst maar eens een tweede deet regelenquote:
Dat sowieso! De zomer is nog niet begonnenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel voor het eind van de zomer hoor.
Hoewel strand in de herfst ookis
dat kan prima samen met je moederquote:
Nou, gevoelsmatig is hij al bijna afgelopen. Zoveel mooi weer als we al hebben gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso! De zomer is nog niet begonnen
Haha inderdaad ik zal vragen of ze haar zusteroutfit aan doet danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst maar eens een tweede deet regelen
Er komt nog meer aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, gevoelsmatig is hij al bijna afgelopen. Zoveel mooi weer als we al hebben gehad
Doe dat maar nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha inderdaad ik zal vragen of ze haar zusteroutfit aan doet dan
Ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt nog meer aanDat moet, want ik heb net nieuwe jurkjes besteld
Nee, JIJ moet zeggen wat je wilt! Ik heb je al een koekje gegevenquote:
Ik ben mensenschuwquote:
Wat was het?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb zo onwijs lekker gegeten vandaag
Het is gewoon jammer dat het al op is
EN HOI ALLEMAAL!!!!!
kopieren en plakken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
Oja kan iemand het lijstje herposten? zonder de quotes? Anders kan ik stbabs niet pm-en met mijn inzending
Oh werkt dat zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, JIJ moet zeggen wat je wilt! Ik heb je al een koekje gegeven
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ipad mee, dan communiceren we wel via fok
Jouw kroegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oud vervallen cafe met grote tuin met wat werk
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ipad mee, dan communiceren we wel via fok
Wees maar niet bang voor 'm hoor, je mag blij zijn als er een woord uit komtquote:
Ze is al van mijquote:
Daar ben ik het bangst voor... stiltesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar niet bang voor 'm hoor, je mag blij zijn als er een woord uit komt
Oormerkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen?
[..]
Staat je naam erop dan?
Het schetst gewoon mijn verbazing, dat alle mannen toch 't zelfde blijken te zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen?
[..]
Staat je naam erop dan?
Ik had niet gedronken he, dan ben ik niet zo gevatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar niet bang voor 'm hoor, je mag blij zijn als er een woord uit komt
Kip gemarineerd in olie,rozemarijn,honing vervolgens bakken, bosuitje erbij, snufje gemberpoeder en kerriepoeder witte boontjes en in de laatste 2 minuten ge halveerde cherrytomaatjesquote:
Hee, jij vroeg wat ik wou. Moet je nu niet terugkrabbelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schetst gewoon mijn verbazing, dat alle mannen toch 't zelfde blijken te zijn
Ik zal het eens in de gaten houdenquote:
Owh ja, dat wilde ik nog vragen... Heb je ook een foto van de achterkant van je jurkje? Met jou erin?quote:
Ik krabbel niet terug, ik heb nooit gezegd dat ik met jouw wens zou toestemmenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, jij vroeg wat ik wou. Moet je nu niet terugkrabbelen
[..]
Ik zal het eens in de gaten houden
Kutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, ik heb nooit gezegd dat ik met jouw wens zou toestemmen
Hoe moet ik die ooit maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, dat wilde ik nog vragen... Heb je ook een foto van de achterkant van je jurkje? Met jou erin?
Hi Tijnquote:
quote:
Nah, ze doet 't maar met de voorkantquote:
Ik geloof niet dat een dichtgeplakte kut lekker neukt. Maar, correct me if I'm wrongquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
Maar niets waar geen oplossing voor is, ducktape
Wel bijdehand vandaag weerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een dichtgeplakte kut lekker neukt. Maar, correct me if I'm wrong
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kip gemarineerd in olie,rozemarijn,honing vervolgens bakken, bosuitje erbij, snufje gemberpoeder en kerriepoeder witte boontjes en in de laatste 2 minuten ge halveerde cherrytomaatjes
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, ik heb nooit gezegd dat ik met jouw wens zou toestemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |