Ah, het ging om het accentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het accent bleek wel mee te vallen.Verder vind ik haar toch wel een beetje leuk.
[..]
Als gewoon zeggen wat ze willen is het leven een stuk makkelijker
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooi
Precies!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.
By all means...quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform.
Ja, zo zijn we niet getrouwdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stekker er uit trekken als hij net lekker in het spel zit
Wel aan mij denken he! Bij het schrijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
Ik ga even douchen. En daarna verder met schrijven.
I doubt itquote:
Heerlijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
Wat waait het trouwens vreselijk hard zeg.
De wind huilt gewoon door de open ramen
Hier windstil en bloedheetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
Wat waait het trouwens vreselijk hard zeg.
De wind huilt gewoon door de open ramen
Het totale plaatje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Qua looks leuk en ook qua interesses? Totale plaatje zeg maar?
Nee ik ga haar adres opzoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het ging om het accent
Ga je d'r nu stalken op MSN?
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen invloed, niet ons probleem dat jullie vrouwen het niet kunnen handelen
Neequote:
Da's vast niet langs de kust danquote:
Ha!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen invloed, niet ons probleem dat jullie vrouwen het niet kunnen handelen
Dan tref ik zeker net de verkeerdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijn
En als ze aan het doekje ruikt stiekem GHB in haar drankje gooienquote:
Wel! Het waait hier binnen zo hard dat alle kattenharen één hoek in waaien, kan ik ze veel makkelijker opruimen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |