quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel hij vast wel een of ander lame antwoord heeft waardoor ik demaar weer terug in de bezemkast zet
Ik ken hem te goedquote:
Een blik in mijn ogen was genoegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al meteen toen ze je zag en ze besefte dat ze er niet meer onderuit kon zeker.
Mannen hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel hij vast wel een of ander lame antwoord heeft waardoor ik demaar weer terug in de bezemkast zet
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.quote:
Ja, schatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, daar komen kinderen toch vandaan
"Oh god, hoe kom ik hier weg?"quote:
Die halsketting die je om hebt heeft daar niks mee te maken dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.
Tallyquote:
Het was niet uit liefde...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.
quote:
Oh was het die blikquote:
Waarom vond je het eerst niets, maar later toch wel iets?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo heel plat.![]()
IRL is toch wat anders dan chatten via internet.
Dat hebben heel erg veel mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was het die blikik verwar die altijd met een blik van verliefdheid
Maar je mag best eens wat liever over me zijn hier hoorquote:
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?quote:
Ik kan dat nooit verstaan door de ducttapequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?
Het accent bleek wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom vond je het eerst niets, maar later toch wel iets?
Als gewoon zeggen wat ze willen is het leven een stuk makkelijkerquote:
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je mag best eens wat liever over me zijn hier hoor
Mag mijn paard hem?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooi
Qua looks leuk en ook qua interesses? Totale plaatje zeg maar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het accent bleek wel mee te vallen.Verder vind ik haar toch wel een beetje leuk.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit verstaan door de ducttape
Stekker er uit trekken als hij net lekker in het spel zitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |