quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel hij vast wel een of ander lame antwoord heeft waardoor ik demaar weer terug in de bezemkast zet
Ik ken hem te goedquote:
Een blik in mijn ogen was genoegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al meteen toen ze je zag en ze besefte dat ze er niet meer onderuit kon zeker.
Mannen hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel hij vast wel een of ander lame antwoord heeft waardoor ik demaar weer terug in de bezemkast zet
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.quote:
Ja, schatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, daar komen kinderen toch vandaan
"Oh god, hoe kom ik hier weg?"quote:
Die halsketting die je om hebt heeft daar niks mee te maken dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.
Tallyquote:
Het was niet uit liefde...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch blijven we bij elkaar. Doen we toch iets goed waarschijnlijk.
quote:
Oh was het die blikquote:
Waarom vond je het eerst niets, maar later toch wel iets?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo heel plat.![]()
IRL is toch wat anders dan chatten via internet.
Dat hebben heel erg veel mannen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was het die blikik verwar die altijd met een blik van verliefdheid
Maar je mag best eens wat liever over me zijn hier hoorquote:
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?quote:
Ik kan dat nooit verstaan door de ducttapequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?
Het accent bleek wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom vond je het eerst niets, maar later toch wel iets?
Als gewoon zeggen wat ze willen is het leven een stuk makkelijkerquote:
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze toch ja?
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooiquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je mag best eens wat liever over me zijn hier hoor
Mag mijn paard hem?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en nu gaat hij gamen zonder te reageren. Wat een zak hooi
Qua looks leuk en ook qua interesses? Totale plaatje zeg maar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het accent bleek wel mee te vallen.Verder vind ik haar toch wel een beetje leuk.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit verstaan door de ducttape
Stekker er uit trekken als hij net lekker in het spel zitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het ging om het accentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het accent bleek wel mee te vallen.Verder vind ik haar toch wel een beetje leuk.
[..]
Als gewoon zeggen wat ze willen is het leven een stuk makkelijker
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
En als ze zeggen dat ze geen interesse hebben, bedoelen ze dat je op elke mogelijke manier dagelijks contact moet blijven zoeken, zodat ze zal inzien wat een wereldvent je eigenlijk bent.
By all means...quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey psst meisje ruikt dit doekje naar chloroform.
Ja, zo zijn we niet getrouwdquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stekker er uit trekken als hij net lekker in het spel zit
Wel aan mij denken he! Bij het schrijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
Ik ga even douchen. En daarna verder met schrijven.
I doubt itquote:
Heerlijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
Wat waait het trouwens vreselijk hard zeg.
De wind huilt gewoon door de open ramen
Hier windstil en bloedheetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
Wat waait het trouwens vreselijk hard zeg.
De wind huilt gewoon door de open ramen
Het totale plaatje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Qua looks leuk en ook qua interesses? Totale plaatje zeg maar?
Nee ik ga haar adres opzoekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het ging om het accent
Ga je d'r nu stalken op MSN?
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen invloed, niet ons probleem dat jullie vrouwen het niet kunnen handelen
Neequote:
Da's vast niet langs de kust danquote:
Ha!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen invloed, niet ons probleem dat jullie vrouwen het niet kunnen handelen
Dan tref ik zeker net de verkeerdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijn
En als ze aan het doekje ruikt stiekem GHB in haar drankje gooienquote:
Wel! Het waait hier binnen zo hard dat alle kattenharen één hoek in waaien, kan ik ze veel makkelijker opruimen.quote:
En dan gluren vanuit de bosjes aan de overkant?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het totale plaatje.![]()
[..]
Nee ik ga haar adres opzoeken
Ja denkt ook! Voordat die Spezza wat probeert vanavond.....quote:
Waarom woon jij zo ver weg?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, MissM wil het niet gemeen spelen. Wees maar dankbaar dat de meeste vrouwen zo zijn
Oh pleasequote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja denkt ook! Voordat die Spezza wat probeert vanavond.....![]()
Like I said beforequote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan gluren vanuit de bosjes aan de overkant?
Nouhou, dat bedoel ik helemaal nietquote:
Was niks van plan hoor....quote:
Ik heb hem zover gekregen dat hij met me getrouwd is.quote:
Ik ben verkleurd!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat kom jij een beetje vrolijk doen?
Ruilen?quote:
Jij laat je daardoor afstoppen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja denkt ook! Voordat die Spezza wat probeert vanavond.....![]()
Wat voor werk heeft ze?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij snapt hetnu nog uitzoeken waar ze werkt
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nouhou, dat bedoel ik helemaal niet
Sarcasme c.q. zelfspot, niet meteen zo hequote:
Jij bent een vrouw, jouw schuldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Like I said beforeMaar daar kunnen wij ook niks aan doen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb hem zover gekregen dat hij met me getrouwd is.
Dat zegt meer dan genoeg
Ik woon niet ver weg. Ik woon aan zee.quote:
Trekt wel weer weg dat kleurtjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verkleurd!!
Zoek nog iemand die mn rug wil insmeren met aftersun
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.quote:
Tijdelijk dan he?quote:
Niet dichtbij voor mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg. Ik woon aan zee.
Als het maar niet zo'n plakkende aftersun is dan .... bleghquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verkleurd!!
Zoek nog iemand die mn rug wil insmeren met aftersun
Wacht maar!quote:
Nee, zo hoort het ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.
Ah, ik zie dat het 1-0 staatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sarcasme c.q. zelfspot, niet meteen zo he
[..]
Jij bent een vrouw, jouw schuld
[..]!
Het gaat heerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tally
Hoe'st met jou en je nakomeling?
En dan uithuilen bij mammiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van planquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was niks van plan hoor....![]()
Wilde gewoon er op uit vanavond....
Ja, maar daarom moet je ook hier komen wonen. Veel beter dan waar jij zitquote:
Nou en? Is toch lekker?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van plan
Oh, idd. Zeggen zonder vrouwen te kunnen, maar mammie staat op nr. 1 in de bellijstquote:
Waar ruil ik eigenlijk mee?quote:
Alsof jullie nooit branden hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daarom moet je ook hier komen wonen. Veel beter dan waar jij zit
Heh bah! Dit is het krastopic he!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaat heerlijkWerkelijk fantastisch
Dat is het punt toch helemaal nietquote:
So truequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van plan
Dat is altijd zo hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, idd. Zeggen zonder vrouwen te kunnen, maar mammie staat op nr. 1 in de bellijst
Voor mijquote:
Wat zeik je dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is het punt toch helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |