quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het over 90% van de mannelijke posters hier.
Jij zou juist moeten weten wie het is...hij is van jouw generatiequote:
Ah, was leuk dus? Komt er een 2e date?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that vanmiddagWe hebben gezellig zitten kletsen op een terrasje.
Daar is geen kutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Och, ik wil de mannen nog wel eens horen als er geen vrouwen in hun leven zijn
Weet ik. Maar als ook de kans daarop wegvalt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het over 90% van de mannelijke posters hier.
Wat zei ze toen je vertelde dat je God bent?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Been there done that vanmiddagWe hebben gezellig zitten kletsen op een terrasje.
Ik hoop van wel, ja het was leuk. Ik moest wel even wennen aan haar accent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, was leuk dus? Komt er een 2e date?
Wij vrouwen kunnen het niet helpen dat jullie mannen altijd de verkeerde treffenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We klagen wel, maar stiekem kunnen we ook niet zonder jullie.
Maar niet verder vertellen he
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij zou juist moeten weten wie het is...hij is van jouw generatie
Wat heb je aan een vrouw dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
Och, ik wil de mannen nog wel eens horen als er geen vrouwen in hun leven zijn
Ligt dat ook al aan ons?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen het niet helpen dat jullie mannen altijd de verkeerde treffen
Ze roept mijn naam regelmatigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat zei ze toen je vertelde dat je God bent?
Oh rotterdams is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, ja het was leuk. Ik moest wel even wennen aan haar accent.Een beetje Rotterdams
Oh wacht, jij bent gedropt door de ooievaar. Nee, dan snap je het ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat heb je aan een vrouw dan?
Behalve dan de afwas, maargoed daar is inmiddels een machine voor uitgevonden.
Nu wil je zeker horen dat we jou niet getroffen hebben dan hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen het niet helpen dat jullie mannen altijd de verkeerde treffen
Ja duh, daar komen kinderen toch vandaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent gedropt door de ooievaar. Nee, dan snap je het ook niet
Jouw ideale, beschikbare man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
Weet ik. Maar als ook de kans daarop wegvalt.
Wie ben jij nou zonder MissM?
Al meteen toen ze je zag en ze besefte dat ze er niet meer onderuit kon zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze roept mijn naam regelmatigOh god, oh god.......
Gelukkig niet zo heel plat.quote:
Je kiest toch zelf?quote:
Dat was niet het doel, eigenlijk. Maar het mag welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu wil je zeker horen dat we jou niet getroffen hebben dan he
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik. Maar als ook de kans daarop wegvalt.
Wie ben jij nou zonder MissM?
Nee, uit de bloemkool.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja duh, daar komen kinderen toch vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |