Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.quote:
Tijdelijk dan he?quote:
Niet dichtbij voor mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg. Ik woon aan zee.
Als het maar niet zo'n plakkende aftersun is dan .... bleghquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verkleurd!!
Zoek nog iemand die mn rug wil insmeren met aftersun
Wacht maar!quote:
Nee, zo hoort het ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.
Ah, ik zie dat het 1-0 staatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sarcasme c.q. zelfspot, niet meteen zo he
[..]
Jij bent een vrouw, jouw schuld
[..]!
Het gaat heerlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tally
Hoe'st met jou en je nakomeling?
En dan uithuilen bij mammiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook typisch man idd. Het is nooit hun schuld, altijd van een ander.
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van planquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was niks van plan hoor....![]()
Wilde gewoon er op uit vanavond....
Ja, maar daarom moet je ook hier komen wonen. Veel beter dan waar jij zitquote:
Nou en? Is toch lekker?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van plan
Oh, idd. Zeggen zonder vrouwen te kunnen, maar mammie staat op nr. 1 in de bellijstquote:
Waar ruil ik eigenlijk mee?quote:
Alsof jullie nooit branden hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daarom moet je ook hier komen wonen. Veel beter dan waar jij zit
Heh bah! Dit is het krastopic he!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Het gaat heerlijkWerkelijk fantastisch
Dat is het punt toch helemaal nietquote:
So truequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, mannen zijn altijd wat van plan
Dat is altijd zo hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, idd. Zeggen zonder vrouwen te kunnen, maar mammie staat op nr. 1 in de bellijst
Voor mijquote:
Wat zeik je dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is het punt toch helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |