Wees maar niet bang voor 'm hoor, je mag blij zijn als er een woord uit komtquote:
Ze is al van mijquote:
Daar ben ik het bangst voor... stiltesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar niet bang voor 'm hoor, je mag blij zijn als er een woord uit komt
Oormerkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen?
[..]
Staat je naam erop dan?
Het schetst gewoon mijn verbazing, dat alle mannen toch 't zelfde blijken te zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen?
[..]
Staat je naam erop dan?
Ik had niet gedronken he, dan ben ik niet zo gevatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees maar niet bang voor 'm hoor, je mag blij zijn als er een woord uit komt
Kip gemarineerd in olie,rozemarijn,honing vervolgens bakken, bosuitje erbij, snufje gemberpoeder en kerriepoeder witte boontjes en in de laatste 2 minuten ge halveerde cherrytomaatjesquote:
Hee, jij vroeg wat ik wou. Moet je nu niet terugkrabbelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schetst gewoon mijn verbazing, dat alle mannen toch 't zelfde blijken te zijn
Ik zal het eens in de gaten houdenquote:
Owh ja, dat wilde ik nog vragen... Heb je ook een foto van de achterkant van je jurkje? Met jou erin?quote:
Ik krabbel niet terug, ik heb nooit gezegd dat ik met jouw wens zou toestemmenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, jij vroeg wat ik wou. Moet je nu niet terugkrabbelen
[..]
Ik zal het eens in de gaten houden
Kutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, ik heb nooit gezegd dat ik met jouw wens zou toestemmen
Hoe moet ik die ooit maken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, dat wilde ik nog vragen... Heb je ook een foto van de achterkant van je jurkje? Met jou erin?
Hi Tijnquote:
quote:
Nah, ze doet 't maar met de voorkantquote:
Ik geloof niet dat een dichtgeplakte kut lekker neukt. Maar, correct me if I'm wrongquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
Maar niets waar geen oplossing voor is, ducktape
Wel bijdehand vandaag weerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een dichtgeplakte kut lekker neukt. Maar, correct me if I'm wrong
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kip gemarineerd in olie,rozemarijn,honing vervolgens bakken, bosuitje erbij, snufje gemberpoeder en kerriepoeder witte boontjes en in de laatste 2 minuten ge halveerde cherrytomaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |