Je bent echt zo geschift als maar zijn kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.
Gek mensquote:
Dat ben ik jaquote:
Fucking goed nummer.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Cee het volgende:
Straks gooit ie allemaal kleine zakjes coke naar het publiek. Wat een feestbaas.
Ja beetje wel want je bent heul geen maatje 42 ofzoquote:
quote:
Sommige mensen hebben ook alles mee..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de fuck kunnen jullie allemaal Pitbull niet kennen?
Waar moet ik ze van kennen? Ik luister nooit naar de radio, en ik kom niet op plaatsen waar dit soort muziek gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de fuck kunnen jullie allemaal Pitbull niet kennen?
Fuegoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde op youtube iets leukere nummers van die hond
Ja, of gewoon de kroegquote:
dan kan je wachten tot je een ons weegtquote:
Nee maar ook geen 36quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja beetje wel want je bent heul geen maatje 42 ofzo
Restant van Wendy's dode huid.quote:
Nou 36,1 danquote:
Psst ook niet, ik ben aangekomenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef style2k het volgende:
wtf is pitbull hehe ik dacht dta is zeker weer een grote kale neger ofzow haha
Omdat dit zijn laatste hit is?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally heeft maatje 44 hoor, klein dik mormel dat t is!
Als ze dan met d'r kont wilde wiebelen zou ik ook van de partij zijn.quote:
xDD.quote:
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.quote:
Dat kon je aan zijn ogen zien, door zijn bril?quote:
Geld was op na een liedje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Sinds wanneer is er budget voor meer dan 4 dansers?
Migraine, vandaar die zonnebril.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Pfff, 10 keer dat geknepen smoelwerk van Rogelle, echt ik blijf me erover verbazen hoe ze die neus trekt zodra ze moeite moet doen met zingenNet een haasje.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te worden
[..]
[..]
Ze is gewoon goedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.
Ik ken alleen maar gezellige leuke mensen in het Eindjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.
Ze trekt een poephoofd soms, maar ik vind dat juist leuk, ik mag haar wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar gezellige leuke mensen in het Eindje, ik blijf het een moeilijk wijf vinden
Ik heb er 2quote:
Kan me niet schelenquote:
Ga mee bowlen homo.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik pas 1 oktober.. maar ik wil eerder nog een..
Je kan altijd naar mij, dat weet jequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik pas 1 oktober.. maar ik wil eerder nog een..
Mij welquote:
Ik heb er niet zo'n last van, de hele meute ligt door mijn huis verspreidquote:
Tuurlijkquote:
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n last van, de hele meute ligt door mijn huis verspreid
Je neemt dr maar meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat heb ik een verjaardag van mijn beste vriendinnetje
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passen
Ja maar dat doe ik alleen met een bepaalde bijzondere groepquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat leuk en gastvrij van je! Zou bij mij trouwens sowieso niet passen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil je keet in Oud-Zuid wel eens kraken!
Hehe is maar een driekamerwoning hoor, niet echt veel bijzonders.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij kraakt sowieso, als je je omdraait 's nachtsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja niet normaal, mijn heupen liegen niet heur!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kraakt sowieso, als je je omdraait 's nachts
Ohwquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat zijn er 100+ ..(ze heeft een tweelingzus, doen het samen
)
Is die meuk in Utreg ook eens volquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat zijn er 100+ ..(ze heeft een tweelingzus, doen het samen
)
Vast nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oke, denkt er nog iemand écht dat Rofful naar huis gaat?
ben bang van nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, je wilt natuurlijk geen rare mensen in je huis.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik alleen met een bepaalde bijzondere groep
Ik weet het niet.... hoop nog steeds van wel, maar of het gebeurt is wat andersquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
JA!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Die statement is per definitie pertinent niet waar aangezien ik ook in haar huis kom.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, je wilt natuurlijk geen rare mensen in je huis.
Ben jij zo raar dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die statement is per definitie pertinent niet waar aangezien ik ook in haar huis kom.
Dat zijn ze juist welquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, je wilt natuurlijk geen rare mensen in je huis.
ik denk dat ie doorgaatquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
Nou met raar bedoel ik natuurlijk gevaarlijke gekkenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn ze juist wel![]()
![]()
Nee maar dit zijn echt
Ik snapte je, maar ook dat sluit ik niet uitquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou met raar bedoel ik natuurlijk gevaarlijke gekken
Eigenlijk wel ja, maar dat stoort me niet zo.quote:
Ja, zo'n gevoel had ik ook. Maar zal wel nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
Moeten ze trouwens nog een liedje zingen? Nee toch?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
behalve charmed angel, das een beetje een rotte appel in het geheel!
Neuh lijkt me niet toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
Moeten ze trouwens nog een liedje zingen? Nee toch?
Volgens mij ben je leuk gek.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar dat stoort me niet zo.
Whehehe, dat zeg ik ook, ik spoor niet maar daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar dat stoort me niet zo.
JAAAAAAAAAAAquote:
IK WELquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe, dat zeg ik ook, ik spoor niet maar daar heb ik dan weer geen last van
Pittig gek vooral ja!quote:
Ik zag hem vandaag voor het eerst, echt te lief jaquote:
/carequote:
Echt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
O Pisc, het is bekend geworden dat een katertje Zorro homo is
Hij ligt steeds op de andere kater
Alleen van onder!quote:
Hahaha, wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:32 schreef Karina het volgende:
Ach, WAT is normaal? Volwassen vrouw die naar X factor zit te kijken en zit te "praten" tegen mensen die ze niet kent, is dat normaal?
Ruzie alomquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt?![]()
En wat vind je andere daar van?
Hij is nog best wel minimini, hij groeit niet zo hardquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ah Kally ik weet nog dat Zorro mini mini mini was, op de skaips
Maar wel 43 doenquote:
Is haar vriend 43? Hebben we pics?quote:
Die vorige was toch zo'n stuk ouder?quote:
niet mijn idee van goddelijkquote:
Vorige week viel zequote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
Nondeju Wendy, je weet mensen wel in verlegenheid te brengen he. Ik hoop dat ze live door d'r enkel gaat en daarbij d'r jurk afvalt en al d'r sappen verliest.
Ik heb echt geen idee, ken alleen deze van nu, een Belg ofzo? Een Noor? Een cameraman van dat programma? Zoiets?quote:
Ik weet niet of ik opgewonden moet worden of bang van deze reactie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
Nondeju Wendy, je weet mensen wel in verlegenheid te brengen he. Ik hoop dat ze live door d'r enkel gaat en daarbij d'r jurk afvalt en al d'r sappen verliest.
inderdaad, tijd vollullen.....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
Stop met praten.... tenzij er wat nuttigs uitkomt
Ah mini Zorroquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is nog best wel minimini, hij groeit niet zo hard
En slank dus die operatie is misschien wel oke
Ja die, maar die is een stukkie ouder dacht ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ken alleen deze van nu, een Belg ofzo? Een Noor? Een cameraman van dat programma? Zoiets?
Met schuddende heupenquote:
Hamster zeker?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
Rolf is zooo triest:
Rolffwienk Rolf wienk
We gaan naar de uitslag! Pleas stem stem stem!!! Nog heel ff!!!!!!!! Ik smeek het!!! Rolf naar 3131 of 0909 1301
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
Rolf is zooo triest:
Rolffwienk Rolf wienk
We gaan naar de uitslag! Pleas stem stem stem!!! Nog heel ff!!!!!!!! Ik smeek het!!! Rolf naar 3131 of 0909 1301
Heel de avond alquote:
Rolfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
Rolf is zooo triest:
Rolffwienk Rolf wienk
quote:
Beter wel jaquote:
quote:
Een echte Zorroquote:
Jaquote:
Ik ook, vooral omdat ie steeds 'iemand' etc. zei.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:40 schreef style2k het volgende:
yes rolf exit![]()
ik dacht echt dat die rolf ging zeggen btw
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we een troosttopic maken voor C_A?
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we een troosttopic maken voor C_A?
Hij zit in de leer bij Glennis Grace, die tweet ook 200 per dagquote:
ja die 3423235234 tweets van 'm hebben helaas niet geholpenquote:
En hoe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zit in de leer bij Glennis Grace, die tweet ook 200 per dag
quote:
Ja OOK dat nogquote:
Come to mamaquote:
echt wel! Ik zou z'n pa echt wel doenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kssst, hup weg, terug naar vergetelland.
oow maar ik vind Rolf wel lief hoorquote:
Ik gok dat binnen nu en 3 maanden die gekke The voices groep van Gordon met 1 persoon wordt uitgebreid.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kssst, hup weg, terug naar vergetelland.
quote:
Ja Rolf had ECHT veeeel meer talentquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef inZanity het volgende:
Zegt wel weer wat voor publiek hier naar kijkt. Dat degene die écht talent hebt er gewoon uitgestemd word, in plaats van zo'n talentloos groepje als adlicious.
rolffanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef inZanity het volgende:
Zegt wel weer wat voor publiek hier naar kijkt. Dat degene die écht talent hebt er gewoon uitgestemd word, in plaats van zo'n talentloos groepje als adlicious.
Jij kijkt niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef inZanity het volgende:
Je bent amusant!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef inZanity het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ben ik voor adlicious
Als die uitgerekte oorlel maar niet wint
Nog beter, ik kijk de finale gewoon niet
Robski: nou die stacey ziet er ook niet uit in der clownspak
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat binnen nu en 3 maanden die gekke The voices groep van Gordon met 1 persoon wordt uitgebreid.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
Kan hij in dat groepje van Gordon meedoen, met een Spaans lied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |