Je bent echt zo geschift als maar zijn kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, rozemarijnjam van hem aflikken en dan terug de tijd in gaan en zijn vader neuken.
Gek mensquote:
Dat ben ik jaquote:
Fucking goed nummer.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Cee het volgende:
Straks gooit ie allemaal kleine zakjes coke naar het publiek. Wat een feestbaas.
Ja beetje wel want je bent heul geen maatje 42 ofzoquote:
quote:
Sommige mensen hebben ook alles mee..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de fuck kunnen jullie allemaal Pitbull niet kennen?
Waar moet ik ze van kennen? Ik luister nooit naar de radio, en ik kom niet op plaatsen waar dit soort muziek gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de fuck kunnen jullie allemaal Pitbull niet kennen?
Fuegoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde op youtube iets leukere nummers van die hond
Ja, of gewoon de kroegquote:
dan kan je wachten tot je een ons weegtquote:
Nee maar ook geen 36quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja beetje wel want je bent heul geen maatje 42 ofzo
Restant van Wendy's dode huid.quote:
Nou 36,1 danquote:
Psst ook niet, ik ben aangekomenquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:19 schreef style2k het volgende:
wtf is pitbull hehe ik dacht dta is zeker weer een grote kale neger ofzow haha
Omdat dit zijn laatste hit is?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally heeft maatje 44 hoor, klein dik mormel dat t is!
Als ze dan met d'r kont wilde wiebelen zou ik ook van de partij zijn.quote:
xDD.quote:
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.quote:
Dat kon je aan zijn ogen zien, door zijn bril?quote:
Geld was op na een liedje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Sinds wanneer is er budget voor meer dan 4 dansers?
Migraine, vandaar die zonnebril.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, is dat een hit? Houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk. Hij was wel snel weer weg trouwens.
Ze komt uit het Eindje, is genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Pfff, 10 keer dat geknepen smoelwerk van Rogelle, echt ik blijf me erover verbazen hoe ze die neus trekt zodra ze moeite moet doen met zingenNet een haasje.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te worden
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds de begeleiding van Ed niet meer betaalt hoeft te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |