quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
Ik luister, hoor niet wat zij allemaal horen en doe dit:
[ afbeelding ]
Met zijn handjes jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef widmfan7 het volgende:
Pijnlijk duidelijk dat Wendy te veel gescript is. Martijn is een stuk losser
Hou hem meteen bij je danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
22-23 ofzo. Negentien mag volgens Zwabber.
Idd dat ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:52 schreef Cee het volgende:
Hey, dat is het publiek van het Summer Jam """"Festival"""" van vorige week!
echt hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die moeder van die kleine donkere, 2 druppels
Al de eerste minuut! Heerlijk.quote:
Beetje Destiny's Child achtig, daar deed die moeder dat ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Die moeder is wel lief, alle pakjes genaaid voor de meiden
Ze mag wel beter letten op bepaalde rokjes op buikjes danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Beetje Destiny's Child achtig, daar deed die moeder dat ook!
lenen ze van Rolf. Alle drie de meiden!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
En hoe komen die mokkels aan zulke witte tanden??
denk dezelfde tandarts als rolfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet denken, want ik vind dit een vreselijk nummer. Dat kleintje doet het altijd wel goed vind ik.
En hoe komen die mokkels aan zulke witte tanden??
echt he, ik voel me altijd een dwerg met gele tanden als ik naar ze kijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Die benen zijn echt eeeeeeeeeeeenooooooorrm
Mijn hoofd komt tot haar knie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Die benen zijn echt eeeeeeeeeeeenooooooorrm
Tot dat je wendy ziet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
echt he, ik voel me altijd een dwerg met gele tanden als ik naar ze kijk
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoor je in de studio echt nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleine zit elke week zo vaak vals te gillen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wel een billiftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dan word je overall langer, maar niet je benen
Hahaquote:
En dan mag ROFL de mosselman doen.quote:
Ja daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ben ook best lang, mouwen zijn ook altijd te kort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha![]()
Met lange benen is elke rok kort.
Dat zeg ik, ik zag het vorige week in die jurkjes alquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje idd die ene lijkt wel zwanger van de zijkant
Ik ben zelf 4 meter, elk rokje oogt kort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ben ook best lang, mouwen zijn ook altijd te kort.
Wie? Wendy?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje idd die ene lijkt wel zwanger van de zijkant
De volgende keer roggelt ze en spit ze op de grond! helemaal in da hood!quote:
Ene keer niet een liedje uit een lijstje kiezen, nu dit weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
Nou Rochelle, als je al die media-verplichtingen niet leuk vindt waarom wil je dit dan in godsnaam. Part of the game, troela.
Met hoogwerker aanbrengenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef starla het volgende:
[..]
Ze moeten backstage ook meteen aan de zuurstof.
Kan me de frustratie wel voorstellen. 538 luisteraar kiest het leukste liedje, niet het liedje dat het best bij Rochelle past. Is enig inzicht voor nodig voor zo'n keuze dus ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ene keer niet een liedje uit een lijstje kiezen, nu dit weer
Ik vind dat ze op het podium juist een geweldige uitstraling heeft!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft zo'n vreselijk pinnig koppie, die ogen. Boh. Echt geen fijne uitstraling.
Maar zingen kan ze wel
Nobody's Wife is dan alsnog het leukste liedje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan me de frustratie wel voorstellen. 538 luisteraar kiest het leukste liedje, niet het liedje dat het best bij Rochelle past. Is enig inzicht voor nodig voor zo'n keuze dus ik begrijp het wel.
Maar niet voor de gemiddelde 538 luisteraar. Is van voor 1998 he, zelfs van voor Stacey's tijd dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nobody's Wife is dan alsnog het leukste liedje.
Voor op het podium kan het geen kwaad neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat ze op het podium juist een geweldige uitstraling heeft!
Ik ookquote:
Denk eens buiten je hokje zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
Gelukkig hangt haar haar voor haar oren. Nu lijkt ze bijna normaal.
Toch haar optredens van vorige week maar terug kijken dan!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik ben om voor Rohelle na verleden week, ze is gewoon schattig
hahahaha ik ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Starlie het volgende:
Haar laarzen zijn echt geweldig maar ik pas ze alleen aan mijn wijsvinger denk ik!
Ik zat er livequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toch haar optredens van vorige week maar terug kijken dan!
QFtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
Rochelle is m'n favoriet maar dit vond ik best wel matig.
Ik vond het wel goed gedaan maar niet 1 van haar beste optredens, maar het nummer is ook moeilijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
Rochelle is m'n favoriet maar dit vond ik best wel matig.
Dittes...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het wel goed gedaan maar niet 1 van haar beste optredens, maar het nummer is ook moeilijk.
Bij Stacey is het sowieso verplicht Boe te roepenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef Pheno het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEE
Is dit ook het publiek dat bij Lingo GROOOOOOOOOEEEN roept?
Ik weet niet hoe onzeker zij is, als ze brult als een leeuw tijden het zingen en als een muis gaat staan zodra het liedje stopt, tja...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
Ze noemen dr onzeker... als je dat elke keer hoort dan wordt je toch ook onzeker?
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:05 schreef Cee het volgende:
Die Eric die ook steeds als een melige hyena aan het hinniken is.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
Als je dat erbij bedenkt wordt het programma een stuk leuker. Met Gordon als rode bal.
Toen ze naar het publiek werd gebracht vorige week was er vrij weinig van te zien iigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe onzeker zij is, als ze brult als een leeuw tijden het zingen en als een muis gaat staan zodra het liedje stopt, tja...
En nu wat Gordon zegt; niet laten merken dat je het er niet mee eens bent. Lijkt me een moeilijk grietje om mee te werken.
Naar de ballen van gordon graaien.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
GROEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN
Als je dat erbij bedenkt wordt het programma een stuk leuker. Met Gordon als rode bal.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen ze naar het publiek werd gebracht vorige week was er vrij weinig van te zien iig
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:07 schreef CantFazeMe het volgende:
O kut. Ben wat laat sorry en vorige week was ik banned.
Wendy wordt met de week irritanter. En ze was tien jaar gelden al irritant, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
"ze is gewoon sjenuwochtig" Oh wendy en haar stemmetjes
Goed planquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga een jointje opsteken![]()
Dus als ik rare dingen ga zeggen weten jullie what's up
Ja maar de schouders gaan wel omlaag zodra het liedje klaar isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen ze naar het publiek werd gebracht vorige week was er vrij weinig van te zien iig
Straks krijgen we Chantal, ook ons toppertjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy wordt met de week irritanter. En ze was tien jaar gelden al irritant, kun je nagaan.
k geloof ook wel dat ze onzeker zal zijn, maar als je dat telkens te horen krijgt zal het ook niet veel helpen denk ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar de schouders gaan wel omlaag zodra het liedje klaar is![]()
En ze werken met haar de hele week, dan zal ze ook wel zo zijn anders merken ze het niet op.
Hope so!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Adlicious zometeenHopelijk zijn ze in vorm.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks krijgen we Chantal, ook ons toppertje
Ik zei eerder vandaag in een ander topic dat er hier zoveel mensen chantal-liefhebber zijn, ze komt bij Peter vd Vorst.quote:
quote:
Ja maar jij bent stonedquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb toch altijd weinig gehad met Adlicious. Nooit gehoord wat er nou zo exeptioneel goed aan ze is.
Nee dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
k geloof ook wel dat ze onzeker zal zijn, maar als je dat telkens te horen krijgt zal het ook niet veel helpen denk ik
Wauwquote:
Ik hoop dat hij Jennifer Lopez mee heeft, zal wel niet [/joh]quote:
Okequote:
Ik doe meequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Neem net m'n eerste trekje, dus nee hoor
quote:
dat lijkt me ook nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Jennifer Lopez mee heeft, zal wel niet [/joh]
Nou om eerlijk te zijn het was bijna een perm. Omdat ik redelijk fel gekant was met reclame op de mobiele layout. (van 1 banner naar 3 of 4). En Danny begreep mij nostalgie niet. Voor desktop (normale pc) kan ik reclame voering egenzins begrijpen. Ik wil gewoon geen reclame op mobiel die alles trackt/volgt localiseert.quote:
Die ga je zeker niet winnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn het was bijna een perm. Omdat ik redelijk fel gekant was met reclame op de mobiele layout. (van 1 banner naar 3 of 4). En Danny begreep mij nostalgie niet. Voor desktop (normale pc) kan ik reclame voering egenzins begrijpen. Ik wil gewoon geen reclame op mobiel die alles trackt/volgt localiseert.
Kon de discussie toch niet winnen. Erger me er nog steeds dood aan maar goed..
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:12 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn het was bijna een perm. Omdat ik redelijk fel gekant was met reclame op de mobiele layout. (van 1 banner naar 3 of 4). En Danny begreep mij nostalgie niet. Voor desktop (normale pc) kan ik reclame voering egenzins begrijpen. Ik wil gewoon geen reclame op mobiel die alles trackt/volgt localiseert.
Kon de discussie toch niet winnen. Erger me er nog steeds dood aan maar goed..
Daarom laat ik het ook bij zitten voordat ik meer olie op het vuur ga gooienquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom laat ik het ook bij zitten voordat ik meer olie op het vuur ga gooien
Ssttt, ik verdring het dat ik het niet meer weet.quote:
Niet echt, kutnummers tot nu toe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Is xfa leuk? Ik ben nog op t werk.. Zo der bus en trein naar huis..
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
roddels de wereld in helpenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Gia het volgende:
Volgens mij gebruiken die lui van Adlicious ook iets. Zo'n lage hartslag tijdens een dergelijke spanning is niet normaal. Valt nogal op.
Shirley sowieso, die kijkt wel zo uit haar doppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Gia het volgende:
Volgens mij gebruiken die lui van Adlicious ook iets. Zo'n lage hartslag tijdens een dergelijke spanning is niet normaal. Valt nogal op.
Baby you got higherquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Gia het volgende:
Wij zijn leuk. Da's alles dat telt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Is dat die blonde?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Shirley sowieso, die kijkt wel zo uit haar doppen.
Aah das ook een goede!quote:
Lol ik dacht dat jij meer van de herenliefde was? maar je mag langskomen hoor, krijg je een glas rose van me.quote:
Van yoghurt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah das ook een goede!
Ik heb nu chocola en yoghurt.Ik ga me zo enorm de kilo's in vreten vanavond.
Waaaaaaaa!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah das ook een goede!
Niks mis meequote:
Pff ik dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah das ook een goede!
Owquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, chocola en toastjes! Yoghurt is bodem.Ben weer afgevallen.
![]()
Ik snap het ook niet zoquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef Maartel het volgende:
Ziet ze die dierbare mensen niet gewoon vrij vaak?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze huilt waarschijnlijk ook bij elke verjaardag :p
Ik wou het net zeggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat Bohemian Rapsody eigenlijk best wel lelijk klinken, wat je net hoorde
heerlijk, waar moet ik zijn????quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jij meer van de herenliefde was? maar je mag langskomen hoor, krijg je een glas rose van me.
Jaquote:
Sindsdien heb ik een wanted op mary gezet. Ze moet dood door Joran.quote:
Dattes U2quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik een wanted op mary gezet. Ze moet dood door Joran.
Ze is eigenlijk blank, dus de rest is gewoon verkeerd gedaan.quote:
Ik vond haar solostukje heel vals !quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
Die donkere vrouw is de enige die ik nog een beetje kan hebben...
quote:
Ik was eerstquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk blank, dus de rest is gewoon verkeerd gedaan.
Die versie is viessssss Joran!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |