Ze mag wel beter letten op bepaalde rokjes op buikjes danquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Beetje Destiny's Child achtig, daar deed die moeder dat ook!
lenen ze van Rolf. Alle drie de meiden!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
En hoe komen die mokkels aan zulke witte tanden??
denk dezelfde tandarts als rolfquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet denken, want ik vind dit een vreselijk nummer. Dat kleintje doet het altijd wel goed vind ik.
En hoe komen die mokkels aan zulke witte tanden??
echt he, ik voel me altijd een dwerg met gele tanden als ik naar ze kijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Die benen zijn echt eeeeeeeeeeeenooooooorrm
Mijn hoofd komt tot haar knie!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
Die benen zijn echt eeeeeeeeeeeenooooooorrm
Tot dat je wendy ziet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
echt he, ik voel me altijd een dwerg met gele tanden als ik naar ze kijk
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoor je in de studio echt nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Die kleine zit elke week zo vaak vals te gillen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:
quote:
Wel een billiftquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dan word je overall langer, maar niet je benen
Hahaquote:
En dan mag ROFL de mosselman doen.quote:
Ja daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ben ook best lang, mouwen zijn ook altijd te kort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha![]()
Met lange benen is elke rok kort.
Dat zeg ik, ik zag het vorige week in die jurkjes alquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje idd die ene lijkt wel zwanger van de zijkant
Ik ben zelf 4 meter, elk rokje oogt kort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ben ook best lang, mouwen zijn ook altijd te kort.
Wie? Wendy?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje idd die ene lijkt wel zwanger van de zijkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |