Verstandigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Daarom laat ik het ook bij zitten voordat ik meer olie op het vuur ga gooien
Ssttt, ik verdring het dat ik het niet meer weet.quote:
Niet echt, kutnummers tot nu toe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Is xfa leuk? Ik ben nog op t werk.. Zo der bus en trein naar huis..
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
roddels de wereld in helpenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Gia het volgende:
Volgens mij gebruiken die lui van Adlicious ook iets. Zo'n lage hartslag tijdens een dergelijke spanning is niet normaal. Valt nogal op.
Shirley sowieso, die kijkt wel zo uit haar doppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Gia het volgende:
Volgens mij gebruiken die lui van Adlicious ook iets. Zo'n lage hartslag tijdens een dergelijke spanning is niet normaal. Valt nogal op.
Baby you got higherquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Gia het volgende:
Wij zijn leuk. Da's alles dat telt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Is dat die blonde?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Shirley sowieso, die kijkt wel zo uit haar doppen.
Aah das ook een goede!quote:
Lol ik dacht dat jij meer van de herenliefde was? maar je mag langskomen hoor, krijg je een glas rose van me.quote:
Van yoghurt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah das ook een goede!
Ik heb nu chocola en yoghurt.Ik ga me zo enorm de kilo's in vreten vanavond.
Waaaaaaaa!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah das ook een goede!
Ik heb nu chocola en yoghurt.Ik ga me zo enorm de kilo's in vreten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |