De volgende keer roggelt ze en spit ze op de grond! helemaal in da hood!quote:
Ene keer niet een liedje uit een lijstje kiezen, nu dit weerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
Nou Rochelle, als je al die media-verplichtingen niet leuk vindt waarom wil je dit dan in godsnaam. Part of the game, troela.
Met hoogwerker aanbrengenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef starla het volgende:
[..]
Ze moeten backstage ook meteen aan de zuurstof.
Kan me de frustratie wel voorstellen. 538 luisteraar kiest het leukste liedje, niet het liedje dat het best bij Rochelle past. Is enig inzicht voor nodig voor zo'n keuze dus ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ene keer niet een liedje uit een lijstje kiezen, nu dit weer
Ik vind dat ze op het podium juist een geweldige uitstraling heeft!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft zo'n vreselijk pinnig koppie, die ogen. Boh. Echt geen fijne uitstraling.
Maar zingen kan ze wel
Nobody's Wife is dan alsnog het leukste liedje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan me de frustratie wel voorstellen. 538 luisteraar kiest het leukste liedje, niet het liedje dat het best bij Rochelle past. Is enig inzicht voor nodig voor zo'n keuze dus ik begrijp het wel.
Maar niet voor de gemiddelde 538 luisteraar. Is van voor 1998 he, zelfs van voor Stacey's tijd dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nobody's Wife is dan alsnog het leukste liedje.
Voor op het podium kan het geen kwaad neequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat ze op het podium juist een geweldige uitstraling heeft!
Ik ookquote:
Denk eens buiten je hokje zegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
Gelukkig hangt haar haar voor haar oren. Nu lijkt ze bijna normaal.
Toch haar optredens van vorige week maar terug kijken dan!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
Ik ben om voor Rohelle na verleden week, ze is gewoon schattig
hahahaha ik ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:01 schreef Starlie het volgende:
Haar laarzen zijn echt geweldig maar ik pas ze alleen aan mijn wijsvinger denk ik!
Ik zat er livequote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Toch haar optredens van vorige week maar terug kijken dan!
QFtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
Rochelle is m'n favoriet maar dit vond ik best wel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |