Is dat die grauwsluier? Niels geloof ikquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
de linkse ziet er echt zo vaag uit, alsof hij de hele dag binnen zit te blowen en nooit het daglicht ziet.
Dit is niet zo heel lang geleden. 15 jaar of zo maar. De vorige afleveringen waren allemaal van langer geleden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat kan ik me eerlijk gezefd wel voorstellen hoor, hoe lang is dat nou al geleden
Fokkerquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef MissJ het volgende:
de linkse ziet er echt zo vaag uit, alsof hij de hele dag binnen zit te blowen en nooit het daglicht ziet.
Niels is die rechter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Is dat die grauwsluier? Niels geloof ik
whahahaha, dat dacht ik ook terwijl ik het schreefquote:
En wil zeker niks weg doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Oh die verzamelaar! Dat wordt echt smullen.
Jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Karina het volgende:
Oh die verzamelaar! Dat wordt echt smullen.
Ja, die heette geen Nielsquote:
mijn schooltijd is ook ong. 15 jaar geleden en ik weet er ook niet meer veel vanquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet zo heel lang geleden. 15 jaar of zo maar. De vorige afleveringen waren allemaal van langer geleden.
Jij hebt vast geen kinderen ...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
Kind is een Engeltje?????
Mmmm, heb een ander beeld van engeltjes..
Weet ik niet. Ga ook even zoeken.quote:
Nee, gelukkig niet als ik die zo zie... Aan die nachtmerrie ben ik ontsnapt.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:36 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet als ik die zo zie... Aan die nachtmerrie ben ik ontsnapt.
Inderdaad. Heb je er nog een trauma bij, Nederland ziet je ook nog als fantast.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je als pester door de confrontatie er beter mee om kan gaan. Volgens mij heb ik nog geen enkele aflevering gezien waarbij de pesters nog wisten wat ze precies hadden gedaan. Soms wel vaag dat ze wel gepest zouden kunnen hebben, maar wat precies, dat kunnen ze niet vertellen.
Ik kan me voorstellen dat je als pester heel erg het gevoel hebt dat je een verhaal staat te verzinnen. Hoe kun je in hemelsnaam een gesprek voeren en het afsluiten als de pesters niets meer weten?
Niemand vond 'm leuk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De tune.. ik hoor telkens WAT DE NEUK of WAT EEN MEUK!
wat is het nou
Die moeder leek op Jabba van Star Warsquote:
Loop je nu 90% van Fok te beledigen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
En die andere de loodgieter 28 en is alleen [ afbeelding ]
Echt zo'n type die smartphones jat en het vervolgens op marktplaats zet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Die Steven spoort niet helemaal volgens mij. Zonder gein.
De impact van pesten komt bij de gepeste natuurlijk 10 maal harder aan dan degene die pest. Waarschijnlijk is dat de hoofdverklaring dat veel pesters het allemaal niet zo goed kunnen herinneren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:19 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je als pester door de confrontatie er beter mee om kan gaan. Volgens mij heb ik nog geen enkele aflevering gezien waarbij de pesters nog wisten wat ze precies hadden gedaan. Soms wel vaag dat ze wel gepest zouden kunnen hebben, maar wat precies, dat kunnen ze niet vertellen.
Ik kan me voorstellen dat je als pester heel erg het gevoel hebt dat je een verhaal staat te verzinnen. Hoe kun je in hemelsnaam een gesprek voeren en het afsluiten als de pesters niets meer weten?
Ha ha.. gewoon door hier...quote:
Hehe jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |