Begin is echt geniaalquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:59 schreef justmattie het volgende:
Geen pottenkijkers.
Deze en het vervolg
quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef fruityloop het volgende:
DRA met zijn paprika's in de AH was ook een klassieker.
quote:
Ik zoek me scheel, maar dat topic is niet meer te vinden helaas. Volgens mij is dat vrij heftig verwijderd uit de FOK-annalen.quote:
Ahaaa, dankejwel.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:05 schreef picodealion het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Ik heb even iets breder gezocht, en het bleek van Gia (ook zo'n dorpsgek) te zijn in de C-1000:
C-1000 verpakte groente te duur, mag dit?
Epicquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Biancavia het volgende:
Die van de onderwaterweegtest.
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Heb inmiddels een paar topics door genomen maar wat was nou het resultaat uiteindelijk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:59 schreef justmattie het volgende:
Geen pottenkijkers.
Deze en het vervolg
Ik ben de weg kwijt,niet jij!!! tomtom is geen optie,quote:Op donderdag 3 november 2011 16:51 schreef 9611Niels het volgende:
Wie heeft de link van dat verhaal in R&P nog waar geen touw aan vast te knopen was en de TS zijn boodschappenlijstje ging posten midden onder zijn relaas?
Prachtige verhalen deze jaquote:Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Ken je klassiekers. MartinProbleem
Groot probleem
Een nog groter probleem
Probleem vriendin en ex-vriendin
Het was een hoax. Toen de hoofdpersonen een tijd lang niets lieten horen, bleken ze met vakantie te zijn. Zo ongeveerquote:Op donderdag 3 november 2011 15:14 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
Heb inmiddels een paar topics door genomen maar wat was nou het resultaat uiteindelijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |