Aandachtstekort?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Deze natuurlijk. De man verdiend een standbeeld.
Chick verpest door rukwinden
Oh ja Robbiericardo, die had ook altijd verhalen over zijn vriendin en zo. De "Do you ship to the Netherlands" reeks vond ik ook wel grappig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:43 schreef picodealion het volgende:
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Hehe die jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef Aneurysma het volgende:
Oude vogelzoeker koe penis hangoor stierenkl
On-voor-stel-baar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:43 schreef picodealion het volgende:
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Briljante kloon van een briljante user ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
On-voor-stel-baar.
![]()
Niet te bevatten hoe naïef sommige mensen zijn.
(Ik vermoed een troll maar dan wel een hele briljante)
Na enig speurwerk troll confirmed.
Van die user die de eiffeltoren wou opblazen en binnen 1 uur uit zijn huis werd gesleurd door de AIVDquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef einzeinz het volgende:
Wat is het het grappigste verhaal dat hier ooit gepost is en je nooit zal vergeten?
Idd, dat was me nog eens wat he!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Van die user die de eiffeltoren wou opblazen en binnen 1 uur uit zijn huis werd gesleurd door de AIVD
Deze is nog steeds briljantquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Biancavia het volgende:
Die van de onderwaterweegtest.
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Dit, geweldig.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef StevieWonder het volgende:
[Luiaard] Maak kennis met mijn luiaard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |