volgens de folder is het een onuitputtelijke bron van aardgas en olie dus we zullen zien wie er het laatst lacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je had het netzo goed door de plee kunnen spoelen.
Het huilen staat me nader dan het lachen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:54 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
volgens de folder is het een onuitputtelijke bron van aardgas en olie dus we zullen zien wie er het laatst lacht.
Het is mij niet om op te wonen het gaat mij meer om de waarde van het land dat vanaf nu alleen maar zal stjgen zeker als er bewoners op komen of olie gehaald wordt dan is de waarde stukken groter als nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef Thisbe het volgende:
Wanneer ga je verhuizen? Ik kom wel een keer logeren
![]()
Mijn bouwplannen zijn afgekeurd door de welstandcommissie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:58 schreef MouseOver het volgende:
NASA en ESA. Impressive, en als de chinezen er nu als eerste landen?
ik heb er ook over gedacht, maar ik liep stuk op het bestemmingsplan. Het stukje dat ik wilde hebben was alleen vrijgegeven voor landbouw
edit: Thisbe was me nog voor ook. Het zit echt allemaal niet mee
Heb je ook nagetrokken of de personen tekeningsbevoegd waren? Of waren het de poetshulpjes? En het domein was zeker http://www.nasa.tkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:00 schreef RobbieRicardo het volgende:
Wat nou opgelicht, mailcontact is via de nasa verlopen en het document is ondertekent door nasa en esa. Alles is officieel
Of de Russen, dan pis je ook naast de pot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:58 schreef MouseOver het volgende:
NASA en ESA. Impressive, en als de chinezen er nu als eerste landen?
Sterker nog, er zijn internationale afspraken die de verkoop van stukken van hemellichamen expliciet verbieden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehe... volgens mij doen NASA en de ESA helemaal niet aan verkoop van enig object... nu jij weer met je certificaat van een gasreus waar je niet eens op kunt wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |