Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Sunshineflowers het volgende:Laat ik maar vanaf vooraan beginnen , lang lang verhaal .
toen ik een klein jongetje was , 6 jaar , hoorde ik het voor het eerst het woordje sex . ik wist niet wat het was dus zochte ik het op het internet op .toen ik wist wat het was, vond het wel een beetje raar dat een man zijn penis , waar hij dus uit plast , in een kut van een vrouw stopt . toen ik 8 jaar was , werd ik er wel behoorlijk geil van , als ik die sexfilmpjes zag . ik had een rijk fantasie . toen ik 9 was leerde ik voor het eerst me vriend kennen , genaamd Thomas van eerink . Ik had het met hem over sex , hij wiste er ook veel van . Ik werd er behoorlijk geil van , en hij ook . hij gaf me dus een tip om een vriendin te zoeken , toen ik een leuk meisje van me school zag , zag de er heel leuk en sexy uit . ik had gelijk een behoorlijke fantasie zoals ik haar laat squirten , of dat ik haar diep anaal neem . dus ik wou contaact met haar opnemen , toen ik naast haar zat in de pauze op school , en met haar wou praten , was ik diep en diep verlegen . ik kwam dus bij haar tot woord , en me eerste bespreking dat ik met haar praatte was : wat is je snor mooi . ik dacht in mezelf , wat voor oenige sukkel ben ik , ik bloosde . wat meisje trok een wat droevige gezicht en schelde me uit , en liep toen weg . dus ik probeerde het de volgende week met een ander meisje , altijd als ik in het gezicht van een ander meisje ben kom ik niet tot woord , en zeg ik de meet vreemde zinnen tegen haar . tegen dat nieuwe meisje zei ik : ken jij het spel mario ? ik dacht toen, shit meiden houden niet van gamen ... toen voreg zei of ik weg ging en benoemde zei me tot vieze computernerd . toen ik naar me beste vriend ging , thomas , praatte ik over mijn situatie , ik zei dat het niet kan , ik kan niet tegen een leuk meisje praten , ik voel me daardoor kut , ik weet het niet , de meest vreemde woorden kwamen er uit . toen thomas me weis maakte en een goed gesprek hadden zei hij : vergeet het , het is gebeurd , je bent gewoon verlegen , daar heeft elke man last van . ik voelde me toen heel fijn bij thomas , als ik bij hem ben komen er geen verschrikkelijke zinnen uit , en met hem kan ik gewoon fatsoenlijk praten zonder dat er de meest vreemde zinnen uit me mond komen . met thomas kon ik over me favoriete onderwerpen praten , zonder dat ik werd uitgelachen . maar aan de andere kant voelde het ook vreemd .
1 jaar later , ik en thomas beindigen tot 's werelds beste vrienden ooit , als we met problemen zitten praten we er met elkaar over . als we geld nodig hebben lenen we het netjes van elkaar . we gingen uit en hadden altijd lol , ik voelde me erg fijn bij thomas . tot en dan was ik dus 10 , we gingen in een seksboek lezen , en daar stond wat over aftrekken in , ik en thomas werden er behoorlijk geil van , dus zei thomas , trek jij je maar eens af , toen ik me aftrekde voelde dat heel fijn, vooraal in het klaarkoom gedeelde voelde het erg lekker , krijg je een leker tintelend gedeelde . na 3 maanden dagelijk getrekt te hebben , vond ik het een beetje saai worden , ik wou meer , ik had een heel levendig fantasie , zoals anale sex , squirten , standje 69 en meer . toen ik op het internet een artikel over anale sex had gelezen , dacht ik in mezelf , ik heb toch ook een gaatje in me anus ? waarom stop ik daar geen kom komer in , en kijken hoe dat voelt . jammer genoeg paste hij er niet in dus begon ik met het stoppen van stiften in mijn kont , ik begon klein . na 1 maand was me gaatje van me kont wel groot genoeg , dus stopte ik daar een komkomer in , ik vond het heerlijk , met een komkomer in mijn kont en daarbij ruk ik mezelf af , echt heerlijk . en ik word hier ook verdomme een beetje geil van terwijl ik dit type . paar jaar later , toen ik 16 was , besloten thomas en ik eens naar een party te gaan in duitsland . na 3 uur wild gefeest te hebben , was me vriend thomas , die 23 jaar is , verschikt bezopen . enigste dingen die hij kon zeggern was: is goed kabouter , is goed kabuouter .ik zei tegen hem , moet je niet naar huis ? hij zei , is goed kabouter , ik wou hem naar huis brengen , maar ik mocht niet rijden , want ik had me rijbewijs niet , en hij woonde ver weg , in amsterdam . dus dacht ik laat ik maar een taxi bellen , nadat de taxi bij mij huis afgebracht te hebben , want ik woon vlakbij duitsland , zei ik tegen heb : je slaapt vandaag bij mij thuis , okey ? hij zei : is goed kabouter . gelukkig waren me ouders niet thuis . toen ik boven was , kon hij zichzelf niet uitkleden , hij was te dronken en te lam , ik keek of ik nog rezerve pyama's had, maar ik had er geen , ze zaten allemaal in de was , en die van mij had ik zelf nodig . toen ik hem uitklede en hij in zijn ondergoed zat , kwamen me gedachtes gelijk weer naar boven , dat hij zijn pik in mijn kont stopt , en anderzom , net als ik met de komkommer deed . Toen we gingen slapen was ik verschrikkelijk geil , omdat in nooit kans maakte bij een meisje en er nooit normaal mee kon praten , en met thomas wel , die tevens een man is . dacht ik , we zijn beste vrienden , hebben samen afgerukt , enzevoort . Dus toen dacht ik en kwam me fantasie naar boven , lieve thomas , mag ik je misschien in je kont neuken , het voelt heel lekker hoor . hij zei : is goed kabouter . ik dacht okey dan maar . toen ik hem flink (hij was dronken) anaal nam , en er kwam wel soms een orgasme vrij , waarvan ik ook zeker behoorlijk geil van werd , kwamde ik klaar in zijn kont , ik vroeg hem of hij dat ook bij mij wou doen , maar hij gaf geen antwoord dus dacht ik , laat ik maar verder slapen en stoppen met sex met thomas
volgende dag , hij was wat minder bezopen , vroegde hij , wat heb je met mij gedaan , er zitten overal kwakvlekken , het ruikt hier zuur , en WAAROM heb ik een ondergoed aan (zei hij allemaal) . ik wou het niet tegen hem zeggen dat ik hem anaal had genomen , omdat ik weet dat het fout was wat ik tegen hem deed en hoe ik hem betast had , dus zei ik , je had gister een wilde nacht met een geil japans tienermeisje . hij zei oja ? hij vroeg , wat doe jij dan hier slapend ? ik zei , ik nam haar anaal , en jij in de kut . hij herinderde ze niets meer , gelukkig maar . maar hij vroeg ook waarom hij zo last van zijn kont had , ik zei toen , euuur , oja , ik zei je was op je kont gevallen . ik dacht , dit gelooft hij nooit , maar hij geloofde het en zie : acht van jouw kan ik alles geloven , we zijn vrienden voor het leven . toen hij dat zei voelde ik me kut , ik wou hem niet kwaat , ik zat met teveel dingen in me hooft , ik wist gewoon niet wat ik moest doen .
Na 3 dagen later zei hei of hij even een soatest ging doen , omdat hij sletjes niet vertrouwt . toen hij naar de dokter ging , en zicht liet controleren , had hij AIDS , ik vond het nogal raar , want hoe kan mijn zaad die in zijn endeldarm is gekomen hem AIDS geven , terwijl ik 100% gezond ben ,echt hoor . maargoed , verder met het verhaal . Hij had dus aids , hij voelde zicht kut , de dokter gaf hem 2 opties , of jezelf volslikken met pillen elke dag , of dood gaan aan AIDS , hij had een mooi leven , een villa , de mooiste auto , een droombaan , alles wat een man van droomt .hij was stil , en we gingen dus naar huis . hij zei , kut ik heb aids , ik zei , het is me schuld . hij zei , het is je schuld niet , we waren allebei gek , dronken , we waren uit balans en wisten niet wat me moesten doen . hij zei , dat is heel normaal , een of ander dronken lap had wel sex met een schaap gehad . ik vond het echt tof hoe hij voor mij opkwam , hij gaf zijn leven op , allemaal dankzij mij omdat ik hem had betast tijden de slaap . maar tergelijketijd voelde ik me ook kut . Hij zei , ik geef het op , ik heb had gewerkt en wou van mijn leven genieten , jammer genoeg gaat dit snel over . Hij gaf ze geliefde intel core i7 game computer van ongeveer 900 euro aan mij , terwijl dat wou hij doen , ik zei nee , van materiaal word ik niet gelukkig . een goede vriend maakt me gelukkig , ik zei , maak er maar iemand anders bij . van buiten af liet ik me stoer afzien , maar diep van binnen huilde ik me kapot . hij gaf al ze spullen weg aan kennisen , zoals zijn game computer , playstation 3 , plasma tv . ook verkochte zijn villa , en doneerde die opbrengst nar uniceff . hij mocht tijdelijk bij mij overblijven , gelukkig vond mij ma dat ook niet erg . hij nam ook ontslag van zijn werk , dat erg moedig van hem was , want zijn werk was zijn hobby en hij kreeg er ook nog eens geld voor . na 2 dagen waar we ons kapot aan het huilen zijn , belde de dokter ons op , en zieden ze dat er een fout in het systeem was gemaakt , en mijn vriend helemaal geen aids had , en kern gezond was ... mijn vriend voelde zich volkomen kut , hij dacht dat hij dood ging , gaf als zijn liefs weg , zelfs zijn vriendin , prachtig meid , die alles goed vond , dumpte hij haar . hij liep toen weg van mijn huis ,en zijn laaste woorden waren : niet boos zijn , het is niet jouw schuld , als we elkaar niet hadden gesteund met studie en dergelijks , waren we nooit zo ver gekomen . niemand weet hoe ons toekomst eruit ziet . ik ga tijdelijk weg . hij is nu 2 dagen spoorloos , zonder dat hij wat van van zichzelf laat horen . ik mis hem , ik wil het goedmaken , oh klotezooi , bestond er maar een 'reset' knop net als in videogames dat je heel je leven kon resetten , ik wil het goedmaken , het is allemaal zijn schuld , als ik hem niet had betast , was er ook geen kwakvlek , geen leugens en geen dokter . ik voel me kut , ik wil hem weer terug , ik wil mezelf vermoorden , het voeld al stukken beter nu ik dit bericht op het internet plaats , wat moet ik doen , ik mis hem . ik wil het goedmaken , maar hij heeft allles verloren dankzij mij . Ik zit elke dag met een schuldgevoel , ik denk elke minuut aan hem , zo erg dat ik nooit meer aan sex denk . ik mis hem , sexverslaving maakt alles kapot . liegen maakt alles kapot . ik ga morgen hulp zoeken , ik wil gewoon een verhaal kwijt , en ben blij dat ik hem hier kwijt kan , ik voel me nu wat beter .