abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97609825
Wat is het het grappigste verhaal dat hier ooit gepost is en je nooit zal vergeten?
Cindy De Vuyst
  donderdag 2 juni 2011 @ 01:39:57 #2
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_97609859
Oude vogelzoeker koe penis hangoor stierenkl
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  One tough cookie donderdag 2 juni 2011 @ 01:42:03 #3
169210 liesje1979
pi_97609911
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef Aneurysma het volgende:
Dit dus, ben nog vrij n00b, maar zaken gedaan met een marktplaats ... debiel ofzo, was toch wel mijn favoriet.
pi_97609924
De elende van Lowlands

Dit blijft een klassieker.
pi_97610032
Die van zn vrouw wat vreemd ging in PTA :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97610047
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_97610090
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:46 schreef vosss het volgende:
Mijn vrouw gaat vreemd.

Die dus :')
Ohja, geweldig.
pi_97610148
Dáár was het tijd voor, een bundeltopic.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_97610161
Dat iemand een postalgoldzakje echt heeft zitten volschijten en dat opgestuurd.

Weet ik veel of het waar is. Heb me wel kapotgelachen vanwege mental image.
pi_97610206
Nieuwe KLB kaste?

De betreffende post is geweldig.
  One tough cookie donderdag 2 juni 2011 @ 02:08:36 #13
169210 liesje1979
pi_97610568
quote:
Die is stiekem helemaal niet echt leuk.
Kuddegedrag heeft het grootgemaakt.
pi_97610957
Die van die gast die zichzelf bij de ANWB dood had verklaard :')
  donderdag 2 juni 2011 @ 02:39:21 #16
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_97611045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 02:34 schreef Sisiorange94 het volgende:
Die van die gast die zichzelf bij de ANWB dood had verklaard :')
Linkkkk!
Jij bent geil
pi_97611118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 02:39 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Linkkkk!
Mezelf doodverklaard !
pi_97611135
Jammer dat een groot deel is verzonnen bij /5/, deze lijkt legit.
  donderdag 2 juni 2011 @ 02:47:15 #19
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_97611185
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dit dus, ben nog vrij n00b, maar zaken gedaan met een marktplaats ... debiel ofzo, was toch wel mijn favoriet.
:@
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 juni 2011 @ 03:37:05 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_97611695
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:45 schreef vosss het volgende:
Die van zn vrouw wat die vreemdging in PTA :)
Idd _O_

Fail doorgestreept en vervangen trouwens.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 2 juni 2011 @ 09:33:06 #21
119202 arise
mag ik even?
pi_97612879
Alberto checkt de park ..ik heb mij rotgelachen .
Was geweldig!!!!
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:20:38 #22
82207 Chokeme
DIY Viroloog
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:52:44 #23
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_97619136
twee keer de helft
matige grap op rommelmarkt
Haahaha's kledingrek

zo zijn er zo veel joh :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_97620808
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 03:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik was laatst in mijn anus genomen door 4 koeien. Ze stopten al hun uiers in mij en ik krijste het uit als een speenvarken terwijl mijn prostaat door de uier werd gemelkt die juist ook weer werd gemelkt door mijn anus, een vorm van combomelken. Dat was de laatste keer dat ik GhB nam!
pi_97620878
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Sunshineflowers het volgende:
Laat ik maar vanaf vooraan beginnen , lang lang verhaal .

toen ik een klein jongetje was , 6 jaar , hoorde ik het voor het eerst het woordje sex . ik wist niet wat het was dus zochte ik het op het internet op .toen ik wist wat het was, vond het wel een beetje raar dat een man zijn penis , waar hij dus uit plast , in een kut van een vrouw stopt . toen ik 8 jaar was , werd ik er wel behoorlijk geil van , als ik die sexfilmpjes zag . ik had een rijk fantasie . toen ik 9 was leerde ik voor het eerst me vriend kennen , genaamd Thomas van eerink . Ik had het met hem over sex , hij wiste er ook veel van . Ik werd er behoorlijk geil van , en hij ook . hij gaf me dus een tip om een vriendin te zoeken , toen ik een leuk meisje van me school zag , zag de er heel leuk en sexy uit . ik had gelijk een behoorlijke fantasie zoals ik haar laat squirten , of dat ik haar diep anaal neem . dus ik wou contaact met haar opnemen , toen ik naast haar zat in de pauze op school , en met haar wou praten , was ik diep en diep verlegen . ik kwam dus bij haar tot woord , en me eerste bespreking dat ik met haar praatte was : wat is je snor mooi . ik dacht in mezelf , wat voor oenige sukkel ben ik , ik bloosde . wat meisje trok een wat droevige gezicht en schelde me uit , en liep toen weg . dus ik probeerde het de volgende week met een ander meisje , altijd als ik in het gezicht van een ander meisje ben kom ik niet tot woord , en zeg ik de meet vreemde zinnen tegen haar . tegen dat nieuwe meisje zei ik : ken jij het spel mario ? ik dacht toen, shit meiden houden niet van gamen ... toen voreg zei of ik weg ging en benoemde zei me tot vieze computernerd . toen ik naar me beste vriend ging , thomas , praatte ik over mijn situatie , ik zei dat het niet kan , ik kan niet tegen een leuk meisje praten , ik voel me daardoor kut , ik weet het niet , de meest vreemde woorden kwamen er uit . toen thomas me weis maakte en een goed gesprek hadden zei hij : vergeet het , het is gebeurd , je bent gewoon verlegen , daar heeft elke man last van . ik voelde me toen heel fijn bij thomas , als ik bij hem ben komen er geen verschrikkelijke zinnen uit , en met hem kan ik gewoon fatsoenlijk praten zonder dat er de meest vreemde zinnen uit me mond komen . met thomas kon ik over me favoriete onderwerpen praten , zonder dat ik werd uitgelachen . maar aan de andere kant voelde het ook vreemd .
1 jaar later , ik en thomas beindigen tot 's werelds beste vrienden ooit , als we met problemen zitten praten we er met elkaar over . als we geld nodig hebben lenen we het netjes van elkaar . we gingen uit en hadden altijd lol , ik voelde me erg fijn bij thomas . tot en dan was ik dus 10 , we gingen in een seksboek lezen , en daar stond wat over aftrekken in , ik en thomas werden er behoorlijk geil van , dus zei thomas , trek jij je maar eens af , toen ik me aftrekde voelde dat heel fijn, vooraal in het klaarkoom gedeelde voelde het erg lekker , krijg je een leker tintelend gedeelde . na 3 maanden dagelijk getrekt te hebben , vond ik het een beetje saai worden , ik wou meer , ik had een heel levendig fantasie , zoals anale sex , squirten , standje 69 en meer . toen ik op het internet een artikel over anale sex had gelezen , dacht ik in mezelf , ik heb toch ook een gaatje in me anus ? waarom stop ik daar geen kom komer in , en kijken hoe dat voelt . jammer genoeg paste hij er niet in dus begon ik met het stoppen van stiften in mijn kont , ik begon klein . na 1 maand was me gaatje van me kont wel groot genoeg , dus stopte ik daar een komkomer in , ik vond het heerlijk , met een komkomer in mijn kont en daarbij ruk ik mezelf af , echt heerlijk . en ik word hier ook verdomme een beetje geil van terwijl ik dit type . paar jaar later , toen ik 16 was , besloten thomas en ik eens naar een party te gaan in duitsland . na 3 uur wild gefeest te hebben , was me vriend thomas , die 23 jaar is , verschikt bezopen . enigste dingen die hij kon zeggern was: is goed kabouter , is goed kabuouter .ik zei tegen hem , moet je niet naar huis ? hij zei , is goed kabouter , ik wou hem naar huis brengen , maar ik mocht niet rijden , want ik had me rijbewijs niet , en hij woonde ver weg , in amsterdam . dus dacht ik laat ik maar een taxi bellen , nadat de taxi bij mij huis afgebracht te hebben , want ik woon vlakbij duitsland , zei ik tegen heb : je slaapt vandaag bij mij thuis , okey ? hij zei : is goed kabouter . gelukkig waren me ouders niet thuis . toen ik boven was , kon hij zichzelf niet uitkleden , hij was te dronken en te lam , ik keek of ik nog rezerve pyama's had, maar ik had er geen , ze zaten allemaal in de was , en die van mij had ik zelf nodig . toen ik hem uitklede en hij in zijn ondergoed zat , kwamen me gedachtes gelijk weer naar boven , dat hij zijn pik in mijn kont stopt , en anderzom , net als ik met de komkommer deed . Toen we gingen slapen was ik verschrikkelijk geil , omdat in nooit kans maakte bij een meisje en er nooit normaal mee kon praten , en met thomas wel , die tevens een man is . dacht ik , we zijn beste vrienden , hebben samen afgerukt , enzevoort . Dus toen dacht ik en kwam me fantasie naar boven , lieve thomas , mag ik je misschien in je kont neuken , het voelt heel lekker hoor . hij zei : is goed kabouter . ik dacht okey dan maar . toen ik hem flink (hij was dronken) anaal nam , en er kwam wel soms een orgasme vrij , waarvan ik ook zeker behoorlijk geil van werd , kwamde ik klaar in zijn kont , ik vroeg hem of hij dat ook bij mij wou doen , maar hij gaf geen antwoord dus dacht ik , laat ik maar verder slapen en stoppen met sex met thomas
volgende dag , hij was wat minder bezopen , vroegde hij , wat heb je met mij gedaan , er zitten overal kwakvlekken , het ruikt hier zuur , en WAAROM heb ik een ondergoed aan (zei hij allemaal) . ik wou het niet tegen hem zeggen dat ik hem anaal had genomen , omdat ik weet dat het fout was wat ik tegen hem deed en hoe ik hem betast had , dus zei ik , je had gister een wilde nacht met een geil japans tienermeisje . hij zei oja ? hij vroeg , wat doe jij dan hier slapend ? ik zei , ik nam haar anaal , en jij in de kut . hij herinderde ze niets meer , gelukkig maar . maar hij vroeg ook waarom hij zo last van zijn kont had , ik zei toen , euuur , oja , ik zei je was op je kont gevallen . ik dacht , dit gelooft hij nooit , maar hij geloofde het en zie : acht van jouw kan ik alles geloven , we zijn vrienden voor het leven . toen hij dat zei voelde ik me kut , ik wou hem niet kwaat , ik zat met teveel dingen in me hooft , ik wist gewoon niet wat ik moest doen .
Na 3 dagen later zei hei of hij even een soatest ging doen , omdat hij sletjes niet vertrouwt . toen hij naar de dokter ging , en zicht liet controleren , had hij AIDS , ik vond het nogal raar , want hoe kan mijn zaad die in zijn endeldarm is gekomen hem AIDS geven , terwijl ik 100% gezond ben ,echt hoor . maargoed , verder met het verhaal . Hij had dus aids , hij voelde zicht kut , de dokter gaf hem 2 opties , of jezelf volslikken met pillen elke dag , of dood gaan aan AIDS , hij had een mooi leven , een villa , de mooiste auto , een droombaan , alles wat een man van droomt .hij was stil , en we gingen dus naar huis . hij zei , kut ik heb aids , ik zei , het is me schuld . hij zei , het is je schuld niet , we waren allebei gek , dronken , we waren uit balans en wisten niet wat me moesten doen . hij zei , dat is heel normaal , een of ander dronken lap had wel sex met een schaap gehad . ik vond het echt tof hoe hij voor mij opkwam , hij gaf zijn leven op , allemaal dankzij mij omdat ik hem had betast tijden de slaap . maar tergelijketijd voelde ik me ook kut . Hij zei , ik geef het op , ik heb had gewerkt en wou van mijn leven genieten , jammer genoeg gaat dit snel over . Hij gaf ze geliefde intel core i7 game computer van ongeveer 900 euro aan mij , terwijl dat wou hij doen , ik zei nee , van materiaal word ik niet gelukkig . een goede vriend maakt me gelukkig , ik zei , maak er maar iemand anders bij . van buiten af liet ik me stoer afzien , maar diep van binnen huilde ik me kapot . hij gaf al ze spullen weg aan kennisen , zoals zijn game computer , playstation 3 , plasma tv . ook verkochte zijn villa , en doneerde die opbrengst nar uniceff . hij mocht tijdelijk bij mij overblijven , gelukkig vond mij ma dat ook niet erg . hij nam ook ontslag van zijn werk , dat erg moedig van hem was , want zijn werk was zijn hobby en hij kreeg er ook nog eens geld voor . na 2 dagen waar we ons kapot aan het huilen zijn , belde de dokter ons op , en zieden ze dat er een fout in het systeem was gemaakt , en mijn vriend helemaal geen aids had , en kern gezond was ... mijn vriend voelde zich volkomen kut , hij dacht dat hij dood ging , gaf als zijn liefs weg , zelfs zijn vriendin , prachtig meid , die alles goed vond , dumpte hij haar . hij liep toen weg van mijn huis ,en zijn laaste woorden waren : niet boos zijn , het is niet jouw schuld , als we elkaar niet hadden gesteund met studie en dergelijks , waren we nooit zo ver gekomen . niemand weet hoe ons toekomst eruit ziet . ik ga tijdelijk weg . hij is nu 2 dagen spoorloos , zonder dat hij wat van van zichzelf laat horen . ik mis hem , ik wil het goedmaken , oh klotezooi , bestond er maar een 'reset' knop net als in videogames dat je heel je leven kon resetten , ik wil het goedmaken , het is allemaal zijn schuld , als ik hem niet had betast , was er ook geen kwakvlek , geen leugens en geen dokter . ik voel me kut , ik wil hem weer terug , ik wil mezelf vermoorden , het voeld al stukken beter nu ik dit bericht op het internet plaats , wat moet ik doen , ik mis hem . ik wil het goedmaken , maar hij heeft allles verloren dankzij mij . Ik zit elke dag met een schuldgevoel , ik denk elke minuut aan hem , zo erg dat ik nooit meer aan sex denk . ik mis hem , sexverslaving maakt alles kapot . liegen maakt alles kapot . ik ga morgen hulp zoeken , ik wil gewoon een verhaal kwijt , en ben blij dat ik hem hier kwijt kan , ik voel me nu wat beter .
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:06:00 #26
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_97621231
Deze zijn niet zo oud maar ik vind ze wel geniaal.

Post hier dingen over Smegmanus. << die post

En toen is hij begonnen aan dit topic. Ben nog altijd benieuwd naar de reactie van Danny
De waarheid van Fok.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:32:52 #27
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_97621973
Hier zitten wel hele goede tussen.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 2 juni 2011 @ 16:00:07 #28
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_97622779
Zo'n beste-topics-van-FOK!-topic is er elke week zon beetje. :')
We zullen zien, zei de blinde.
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:32:09 #29
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_97625458
Deze natuurlijk. De man verdiend een standbeeld.

Chick verpest door rukwinden
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:33:16 #30
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_97625490
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Deze natuurlijk. De man verdiend een standbeeld.

Chick verpest door rukwinden
Aandachtstekort? :')
Wie dit leest is alfabeet.
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:35:43 #31
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97625554

ben de naam van de maker vergeten :@
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97625649
Dat verhaal van Emimich heeft voor altijd een plekje in mijn hart O+
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 17:41:48 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_97625730
quote:
Oh ja Robbiericardo, die had ook altijd verhalen over zijn vriendin en zo. De "Do you ship to the Netherlands" reeks vond ik ook wel grappig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:52:26 #34
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_97626067
De FOK! Bijbel. was wel een toppertje.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  donderdag 2 juni 2011 @ 19:37:34 #35
337552 StevieWonder
Stevland Hardaway
pi_97632462
en natuurlijk brank niet te vergeten.
pi_97640990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:39 schreef Aneurysma het volgende:
Hehe die ja _O_ Schaterlachen ftw
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:25:04 #38
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_97642390
quote:
On-voor-stel-baar.
_O-
Niet te bevatten hoe naïef sommige mensen zijn.
(Ik vermoed een troll maar dan wel een hele briljante)

Na enig speurwerk troll confirmed.

[ Bericht 3% gewijzigd door Smulbaard op 03-06-2011 01:09:46 ]
warning: spikes ahead!!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:30:28 #39
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_97655183
De helft van die verhalen hier zijn trolltopics van Croupouque, haha.
Jij bent geil
pi_97655537
HALLO HALLO HIER DE BRANDWEER HAHAHA HIER DE POLITIE HAHA
pi_97655707
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:25 schreef Smulbaard het volgende:

[..]

On-voor-stel-baar.
_O-
Niet te bevatten hoe naïef sommige mensen zijn.
(Ik vermoed een troll maar dan wel een hele briljante)

Na enig speurwerk troll confirmed.
Briljante kloon van een briljante user ja.
pi_97655720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:41 schreef Naaaait93 het volgende:
en natuurlijk brank niet te vergeten.
Waardeloze post, zonder linkje.
pi_97655826
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_97707209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:38 schreef einzeinz het volgende:
Wat is het het grappigste verhaal dat hier ooit gepost is en je nooit zal vergeten?
Van die user die de eiffeltoren wou opblazen en binnen 1 uur uit zijn huis werd gesleurd door de AIVD :D
tik maar in op google 'aanslag eiffeltoren' 4e hit
Hell To The Liars
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:03:51 #45
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_97707296
Aanslag op Eiffeltoren

Die, want zometeen komt de AIVD.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:03:59 #46
305049 antidood1
De enige echte.
pi_97707304
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:02 schreef Droopie het volgende:

[..]

Van die user die de eiffeltoren wou opblazen en binnen 1 uur uit zijn huis werd gesleurd door de AIVD :D
Idd, dat was me nog eens wat he! :D
Geen garantie.
pi_97707336
Die user die een aanslag wilde plegen op de eiffeltoren en toen zei dat het een grapje was hihihihi.
Vervolgens zat hij een paar nachten te brommen en kreeg hij een boete van hier tot Tokyo inclusief huisarrest voor 3 jaar.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:32:42 #48
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_97708572
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef Biancavia het volgende:
Die van de onderwaterweegtest. :')

Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Deze is nog steeds briljant _O-
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_97711527
quote:
Dit, geweldig.
pi_97718616
teeveepee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')