abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2011 @ 00:53:08 #1
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95606816
Issie al uit/klaar/uitgegeven/verspreid?
Feyenoord Rotterdam
pi_95606839
ik stond ook in de 4e kast maar ik snap niet steeds niet wat dat in hout?
Ne mutlu Türküm diyene
pi_95606850
KiD CUDI
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_95606867
Ja, maar hij was ongelooflijk mislukt en triest.
  zondag 17 april 2011 @ 00:54:09 #5
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_95606868
het groene kastje? :S o.us ik zoek je ruuzie?
  zondag 17 april 2011 @ 00:54:11 #6
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95606869
al gevonden topic mag dicht :$

gr ou.s

[ Bericht 24% gewijzigd door o.us op 17-04-2011 00:54:24 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_95606886
KLB-Kaste

a.k.a.

Hall of Shame.
  zondag 17 april 2011 @ 00:54:37 #8
270895 Meneer_du_bir
pi_95606891
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 00:54 schreef o.us het volgende:
al gevonden topic mag dicht :$

gr ou.s
de ruuzie?
pi_95606918
Kaste :'). Beetje dik doen totdat men erachter kwam hoe opperbaas Emimich eigenlijk echt was _O-.
  zondag 17 april 2011 @ 00:57:41 #10
270895 Meneer_du_bir
pi_95607027
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef luckass het volgende:
Kaste :'). Beetje dik doen totdat men erachter kwam hoe opperbaas Emimich eigenlijk echt was _O-.
Wie is Emimich?
  zondag 17 april 2011 @ 00:58:43 #11
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95607069
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2011 00:57 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

Wie is Emimich?
Newb :')
Feyenoord Rotterdam
  zondag 17 april 2011 @ 00:58:57 #12
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_95607086
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef bularax het volgende:
KiD CUDI
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  zondag 17 april 2011 @ 01:05:50 #13
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95607339
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Meneer_du_bir het volgende:

[..]

AH DAAR IS DE RUZIE GORE LUL, wie is hier nou probleem??? ik kan hem nie want hij was hier nocj nie toen ik gluur dan is mijn fout??? opbokke vuilerd :')
Ik kon mijn ogen en oren niet meer geloven toen ik dit zag langskomen, ik dacht dit is een mooie droom, ik kreeg me er toch een adrealine Kick van zeg, was wel effe jaloers op de Mcn dat hij zo,n kicken trein mocht rijden. Kwam op 25 april te Venlo op het grensbaanvak voorbij uiteraard in 2009 en niet in het jaar 0. Man man man wat een combinatie zeg
Feyenoord Rotterdam
  zondag 17 april 2011 @ 01:06:15 #14
270895 Meneer_du_bir
pi_95607354
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik kon mijn ogen en oren niet meer geloven toen ik dit zag langskomen, ik dacht dit is een mooie droom, ik kreeg me er toch een adrealine Kick van zeg, was wel effe jaloers op de Mcn dat hij zo,n kicken trein mocht rijden. Kwam op 25 april te Venlo op het grensbaanvak voorbij uiteraard in 2009 en niet in het jaar 0. Man man man wat een combinatie zeg
:')
pi_95607757
nieuwe klb kaste :o ?

ohwww shit wat is dit
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_95607893
Om het verhaal 'Emimich' te begrijpen moeten we beginnen bij de_boswachter.
De_boswachter (afgekort bowa) was vroeger namelijk een kwaliteitsuser, nu nog altijd wel maar hij post een heel stuk minder, verder was bowa geestelijk vader van de KLB-kaste.

In India ziet een kaste-systeem er zo uit:

quote:
* Brahmanen, de priesterlijke en geleerde klasse;
* Kshatriya's, de strijders en de heersers;
* Vaishya's, de landbouwers en de handelaars;
* Shudra's, de burgers en arbeiders.
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.

Enter Emimich, een user die zich vooral onderscheidde door geleerde taal en stoer bazen-gedrag, zich uitend in posts doorspekt met hoogdravend taalgebruik waarin veelal neerbuigend werd gedaan over mensen en een onverkapt gevoel van superioriteit uit sprak.
Emimich vond dat hij bowa's kastesysteem best kon plunderen en er zelf een soort terugkerend fenomeen van kon maken, met maandelijkse (denk ik) updates tot gevolg, na een tijdje begon hij overal verwijzingen naar de KLB-kaste te plaatsen (waarin hijzelf natuurlijk in kaste nummer 1 stond), zette iets over de KLB-kaste in zijn sig en ondertitel en werd zo uiteindelijk 'du man van du kaste' zoals hij het zelf omschreef.

Lang verhaal kort, Emimich is uiteindelijk door een speurende FOK!ker (hij had een hele blog geschreven over het proces maar ik kan hem niet meer vinden) ontmaskerd als een schakende brilnerd en heeft nooit meer iets van zich laten horen.

Ga weg
pi_95608012
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
De_boswachter (afgekort bowa) was vroeger namelijk een kwaliteitsuser, nu nog altijd wel maar hij post een heel stuk minder, verder was bowa geestelijk vader van de KLB-kaste.

[..]

In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.

Enter Emimich, een user die zich vooral onderscheidde door geleerde taal en stoer bazen-gedrag, zich uitend in posts doorspekt met hoogdravend taalgebruik waarin veelal neerbuigend werd gedaan over mensen en een onverkapt gevoel van superioriteit uit sprak.
Emimich vond dat hij bowa's kastesysteem best kon plunderen en er zelf een soort terugkerend fenomeen van kon maken, met maandelijkse (denk ik) updates tot gevolg, na een tijdje begon hij overal verwijzingen naar de KLB-kaste te plaatsen (waarin hijzelf natuurlijk in kaste nummer 1 stond), zette iets over de KLB-kaste in zijn sig en ondertitel en werd zo uiteindelijk 'du man van du kaste' zoals hij het zelf omschreef.

Lang verhaal kort, Emimich is uiteindelijk door een speurende FOK!ker (hij had een hele blog geschreven over het proces maar ik kan hem niet meer vinden) ontmaskerd als een schakende brilnerd en heeft nooit meer iets van zich laten horen.

[ afbeelding ]
ouwe emiel :D

maar net als met piovan dan in zn zweefmolentje :')
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_95608109
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_95608149
Nikmans _O_. Puike post. Goed om weer eens te lezen.
  zondag 17 april 2011 @ 01:28:09 #20
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_95608159
quote:
8s.gif Op zondag 17 april 2011 00:53 schreef o.us het volgende:
Issie al uit/klaar/uitgegeven/verspreid?
Voor kasten moet je naar Ikea of India...
pi_95608183
ik weet niet waar die staat maar als ik er niet in sta is t geen kaste
  zondag 17 april 2011 @ 01:30:33 #22
111382 Ofyles2
pi_95608229
@Nikmans: Wat is er verkeerd aan hobbyschakers?

* Ofyles2 zich opwerpt...
pi_95608304
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
@Nikmans: Wat is er verkeerd aan hobbyschakers?

* Ofyles2 zich opwerpt...
Wat niet?
  zondag 17 april 2011 @ 01:34:08 #24
111382 Ofyles2
pi_95608340
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 01:32 schreef gamezz het volgende:

[..]

Wat niet?
Met een strategie komen om je tegenstander te nakken...
pi_95608414
Niets, helemaal niets. Ik vind schaak een prachtig spel, maar Emimich voldeed net iets te goed aan het puisterige brilnerd stereotype én dan ook nog schaken. Plus op dat bekende plaatje heeft ie juist een schaaktrofee gewonnen dus het is wel handig om te melden ^O^
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')