Wie is Emimich?quote:Op zondag 17 april 2011 00:55 schreef luckass het volgende:
Kaste. Beetje dik doen totdat men erachter kwam hoe opperbaas Emimich eigenlijk echt was
.
quote:
Ik kon mijn ogen en oren niet meer geloven toen ik dit zag langskomen, ik dacht dit is een mooie droom, ik kreeg me er toch een adrealine Kick van zeg, was wel effe jaloers op de Mcn dat hij zo,n kicken trein mocht rijden. Kwam op 25 april te Venlo op het grensbaanvak voorbij uiteraard in 2009 en niet in het jaar 0. Man man man wat een combinatie zegquote:Op zondag 17 april 2011 01:03 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
AH DAAR IS DE RUZIE GORE LUL, wie is hier nou probleem??? ik kan hem nie want hij was hier nocj nie toen ik gluur dan is mijn fout??? opbokke vuilerd
quote:Op zondag 17 april 2011 01:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kon mijn ogen en oren niet meer geloven toen ik dit zag langskomen, ik dacht dit is een mooie droom, ik kreeg me er toch een adrealine Kick van zeg, was wel effe jaloers op de Mcn dat hij zo,n kicken trein mocht rijden. Kwam op 25 april te Venlo op het grensbaanvak voorbij uiteraard in 2009 en niet in het jaar 0. Man man man wat een combinatie zeg
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.quote:* Brahmanen, de priesterlijke en geleerde klasse;
* Kshatriya's, de strijders en de heersers;
* Vaishya's, de landbouwers en de handelaars;
* Shudra's, de burgers en arbeiders.
ouwe emielquote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
Om het verhaal 'Emimich' te begrijpen moeten we beginnen bij de_boswachter.
De_boswachter (afgekort bowa) was vroeger namelijk een kwaliteitsuser, nu nog altijd wel maar hij post een heel stuk minder, verder was bowa geestelijk vader van de KLB-kaste.
In India ziet een kaste-systeem er zo uit:
[..]
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.
Enter Emimich, een user die zich vooral onderscheidde door geleerde taal en stoer bazen-gedrag, zich uitend in posts doorspekt met hoogdravend taalgebruik waarin veelal neerbuigend werd gedaan over mensen en een onverkapt gevoel van superioriteit uit sprak.
Emimich vond dat hij bowa's kastesysteem best kon plunderen en er zelf een soort terugkerend fenomeen van kon maken, met maandelijkse (denk ik) updates tot gevolg, na een tijdje begon hij overal verwijzingen naar de KLB-kaste te plaatsen (waarin hijzelf natuurlijk in kaste nummer 1 stond), zette iets over de KLB-kaste in zijn sig en ondertitel en werd zo uiteindelijk 'du man van du kaste' zoals hij het zelf omschreef.
Lang verhaal kort, Emimich is uiteindelijk door een speurende FOK!ker (hij had een hele blog geschreven over het proces maar ik kan hem niet meer vinden) ontmaskerd als een schakende brilnerd en heeft nooit meer iets van zich laten horen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 01:19 schreef Nikmans het volgende:
Om het verhaal 'Emimich' te begrijpen moeten we beginnen bij de_boswachter.
De_boswachter (afgekort bowa) was vroeger namelijk een kwaliteitsuser, nu nog altijd wel maar hij post een heel stuk minder, verder was bowa geestelijk vader van de KLB-kaste.
In India ziet een kaste-systeem er zo uit:
[..]
In KLB was het volgens bowa ongeveer hetzelfde, waarna hij de vrijheid nam om vaste users in dit systeem te verwerken wat uiteindelijk een soort KLB-user-ranglijst moest voorstellen. Uiterst geslaagd en ludiek, maar eenmalig.
Enter Emimich, een user die zich vooral onderscheidde door geleerde taal en stoer bazen-gedrag, zich uitend in posts doorspekt met hoogdravend taalgebruik waarin veelal neerbuigend werd gedaan over mensen en een onverkapt gevoel van superioriteit uit sprak.
Emimich vond dat hij bowa's kastesysteem best kon plunderen en er zelf een soort terugkerend fenomeen van kon maken, met maandelijkse (denk ik) updates tot gevolg, na een tijdje begon hij overal verwijzingen naar de KLB-kaste te plaatsen (waarin hijzelf natuurlijk in kaste nummer 1 stond), zette iets over de KLB-kaste in zijn sig en ondertitel en werd zo uiteindelijk 'du man van du kaste' zoals hij het zelf omschreef.
Lang verhaal kort, Emimich is uiteindelijk door een speurende FOK!ker (hij had een hele blog geschreven over het proces maar ik kan hem niet meer vinden) ontmaskerd als een schakende brilnerd en heeft nooit meer iets van zich laten horen.
[ afbeelding ]
Wat niet?quote:Op zondag 17 april 2011 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
@Nikmans: Wat is er verkeerd aan hobbyschakers?
* Ofyles2 zich opwerpt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |