Voordat je aan dit verhaal begint, is het misschien verstandig om deel 1 eerst te lezen.
Groot probleemIk voel me echt niet lekker, het zit me ook allemaal niet mee en wil dit graag van me afschrijven.
Dit is geen schreeuw om aandacht, ook zit ik niet te wachten op reacties als: 'Eigen schuld dikke bult' en 'TS is dom' want dat weet ik godverdomme zelf ook wel.
Kijk er zijn dus in het verleden een aantal dingen voorgevallen waardoor ik op dit moment me in deze situatie bevind. Dit heeft deels met mijn vriendin (ik kan ook al gerust ex zeggen) te maken.
Ze maakt(e) me helemaal gek en gestoord en ik kon geen hoogte meer van haar krijgen. Toch zal ik haar nooit opgeven want ik hou nog steeds ontzettend veel van haar. Misschien hebben jullie mijn vorige topic gelezen een tijd terug waarin ik dus een dagje uit mijn leven heb beschreven. Nou dit was dus maar een kleine greep uit de grote reeks verhalen die ik zo zou kunnen typen betreft mijn vriendin.
Dagjes uit zijn nog nooit zo leuk geweest en ik kan met recht zeggen dat het me interessanter lijkt om met een kreupele alpaca in het donker madeliefjes plukken dan dat ik nog een uitje met haar beleef. Dit is gebleken nadat ik haar eind Augustus had meegenomen naar Duitsland. Toen had ik al gereageerd in een ouder topic van me maar ik had er echt even de kracht niet meer voor.
Het was eerst tijd om eens alles op een rijtje te zetten. Ik ben dus ook een tijdje bij mijn moeder geweest en heb daar een potje zitten janken. Ik heb met mijn hoofd zeer hard tegen de deur lopen slaan (tot bloedens toe) en expres de muziek hard aangezet enzo. Iedereen was schuldig in mijn ogen waaronder ook ikzelf. Ik heb mezelf geslagen waar ik achteraf wel spijt van heb.
Ik bedoel je schiet er niets mee op om jezelf te slaan maar het is altijd beter dan dat je iemand anders (bijvoorbeeld je vriendin) slaat en dat zou ik nooit doen. Ook al sloeg ze me wel eens. Ze was veranderd maar ik hield nog steeds van haar. Zoals in het andere topic al is gezegd had ze agressieve neigingen gekregen en had ze bijvoorbeeld al na een potje fifa de bijzettafel gesloopt.
Ik had gehoopt dat het hierbij zou blijven maar helaas. Momenteel ben ik dus bij mijn moeder en waar zij is daar heb ik geen idee van. Ik ben een emotioneel wrak en heel erg kwetsbaar, een vrouwelijke collega heeft hier misbruik van gemaakt, ze heeft mijn verhaal aangehoord en ze begreep me, althans dat is wat ze zei, en wilde er voor me zijn.
Tot zover even de korte introductie over de huidige gang van zaken, ik kan verdomme wel janken. Maar zoals gezegd zijn we dus naar Duitsland gegaan. Het leek me een leuk uitje en ze had er zowaar zin in. Niet zoals die keren daarvoor en na die uitval tijdens fifa was er weinig meer gebeurd. Totdat we naar Duitsland gingen.
Op internet wezen googelen naar leuke plekjes in Duitsland om te ontdekken. Ik wilde haar verrassen en lekker uit eten gaan, een ferme boswandeling en daarna romantisch bij elkaar liggen en praten enzo je kent dat wel. Na even rondgekeken leek het me leuk om naar Leer te gaan, dat is ongeveer een uurtje rijden van hier en het zag eruit als een leuk stadje en ja dus ik wilde daar wel eens even kijken.
Mijn vriendin vond het een leuk idee en we zouden de dag van de te voren langs de Jumbo gaan om lekker broodjes en beleg te kopen om lekker onderweg een broodje te eten in de auto enzo. Ik vind dat altijd zo gezellig.
We waren dus op weg naar de Jumbo om wat boodschapjes te doen, al een dag eerder had ik een CD gebrand met Duitse liedjes om die onderweg naar de jumbo op te zetten. Dit was een stille hint richting vriendin om haar een beetje in de stemming te krijgen. Ik bedoel ze had nog niets door omdat we vaker samen boodschappen deden. Echter had ik extra broodjes in de mand gelegd voor de dag erop natuurlijk en ook lekker beleg.
Ze vond dit echter niet nodig en legde de broodjes terug en ik vroeg waarom ze dat deed. Het was nogal een vaag verhaal dat we op de centjes moesten letten en nog wat andere onzin. Echte onzin want ik betaal sowieso de boodschappen dus ik vond het een raar verhaal. Hier begon het dus al en ik schaamde me kapot om een beetje ruzie te maken midden in de Jumbo om een zak broodjes. Mensen keken ons nee schuddend aan en ik had zin om die zak broodjes over haar hoofd te trekken.
Dit doe ik niet omdat ik mijn woede enzo altijd goed kan beheren. Heb hier al eens een gesprek over gehad met mijn ouders, ik had vroeger wel eens losse handjes maar dat is opgelost met een korte therapie. Ik was het echt compleet beu en gooide de zak broodjes met een ferme worp op de grond. De zak scheurde waardoor de bolletjes door de Jumbo rolde en de filiaalmanager op ons af stapte. Die was hier niet van gediend en wilde ons de winkel uitsturen. Nou na een korte babbel en mijn excuses gemaakt te hebben mocht ik toch mijn weg voortzetten.
Ja ik ben gezegend met een vlotte babbel en kan mij hier dus makkelijk uitlullen, wel handig op sommige momenten. Uiteindelijk toch zover gekregen met een smoes over dat een vriend langs zo komen en die zou mee eten tussen de middag. Voor de gein cocktailprikkertjes met Duitse vlag in het mandje gelegd en mijn vriendin begon toch een beetje te denken.
Toen we in de auto terug naar huis zaten (wederom met Duitse muziek) begon ze vragen wat ik precies met Duitsland had, ze noemde de Duitse muziek en de cocktailprikkertjes. Ik moest gniffelen en zei dat die vriend die morgen langskwam Duits was. Dit geloofde ze niet maar ze hield haar mond verder.
De volgende ochtend had ik de wekker gezet, deze ging af rond een uurtje of 7 in de ochtend waardoor wij beiden wakker werden, op zich niet vreemd aangezien dat is waar de wekker voor dient. Maargoed ze was dus niet blij en vroeg hoe ik het in mijn hoofd haalde om op een zaterdag ochtend de wekker zo vroeg te zetten. Ik wilde haar nog niets verklappen en zei dat het een foutje was. Maar het vreemde was dat ze me hier voor gewoon uitschold. Ze noemde me een asociale kleuter en zei dat ik haar met rust moest laten.
Dit was eigenlijk al een beetje een voorbode van wat komen ging vandaag, maargoed ik had alles al een beetje uitgestippeld dus wilde de dag niet laten verpesten door dit voorval, het was immers ook vroeg daar had ze gelijk in. Ze draaide zich om in bed en ik hoorde haar zuchten. Inmiddels zat ik al op de rand van het bed en wilde gaan douchen. Ze vroeg waarom ik niet terug in bed kwam maar ik zei dat ik toch niet meer kon slapen. Tijdens mijn douche hoorde ik gerommel dus ik nam aan dat mijn vriendin ook niet meer kon slapen, ik moest lachen.
Eenmaal afgedroogd tijd voor koffie, mevrouw was inmiddels ook wakker maar zat slaapdronken op de bank voor zich uit te staren. Ik kreeg niet eens een reactie nadat ik vroeg of ze zin had in koffie. Het enige wat eruit kwam 5 min later is wanneer die vriend van mij zou komen. Ik zei rond een uur of 11 en ging verder koffie zetten.
Na de koffie was het tijd om te vertellen wat mijn plannen van vandaag waren, ik riep haar erbij en zei dat ze even moest zitten omdat ik iets wilde vertellen. Dit was grappig want aan haar gezicht kon ik zien dat ze heel erg schrok. Ik vertelde dus over dat ik haar meer wilde nemen naar Leer in Duitsland om er daar een gezellig dagje uit van te maken, dat er geen vriend uit Duitsland was en dat die broodjes voor in de auto bedoeld waren. Ook was meteen duidelijk waarom ik die Duitse muziek afspeelde en die cocktailprikkers met Duitse vlag in de mand lagen.
Ze moest glimlachen en gaf me een zoen op de wang, misschien niet heel enthousiast maar beter dan dat ze meteen alles afkraakt toch?
Dus wij stappen in de auto, steek de sleutel in het contact en wat blijkt. De auto wil niet starten. Echt op momenten als deze ga je echt nadenken wat je ooit hebt gedaan waarom alles tegenzit. En zit iets tegen dan krijg ik ook meteen een regen van ongeluk over me heen. Als er iemand boven is die mijn controleert en ongeluk over mij uitspreekt. Het Lampje van de accu brandde dus het was wel duidelijk, de accu was leeg.
Gelukkig was de buurman wat in de tuin aan het schoffelen en via startkabels hebben we de auto gestart gekregen. Snel even tanken en dan eindelijk op weg naar Duitsland. Je kunt het natuurlijk al raden, we zaten nog geen half uur in de auto en mevrouw had er genoeg van. Of we even wilde stoppen want ze moest plassen. Nou ja kan gebeuren toch? Ze bleef een fucking half uur weg dus ik vroeg me al af wat ze allemaal aan het doen was. Ik ging even kijken of alles in orde was en wat bleek? Stond ze lekker een bakkie koffie te drinken! Ze had mij ook wel eens uit mogen nodigen.
Ik heb er toen ook wel wat van gezegd hoor ik vond het echt niet kunnen. Ze zei zelf geen woord terug en terwijl ze me boos aankeek gooide ze het lege bekertje in de vuilnisbak. Op dit moment vroeg ik mezelf af wat te doen, doorgaan en hopen dat ze toch een beetje zou bijdraaien of nu omdraaien en richting huis aan. Ik koos voor het eerste en we gingen weer verder op weg.
Na 2 uur (ja je leest dit correct: 2 FUCKING UUR) in de auto te hebben gezeten, waren we eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming. Ik was zacht gezegd niet in euforische stemming gezien de normale reistijd ongeveer 1 uur hoort te zijn. Mede door de tergend lange plaspauze van mevrouw en aantal weggebruikers die volgens mij motorisch niet helemaal in orde waren was die 1 reistijd verdubbeld. Ach dacht ik bij mezelf, we zijn er dus laten we er een leuke dag van maken. Een beetje rondgelopen door het stadje en het was er op zich best gezellig hoor. Het was inmiddels al tegen de middag en biertijd.
Ik zei tegen mijn vriendin: Eerste terrasje dat we zien gaan we even bieren. Ze was het hier mee eens en ik bestelde een halve liter Warsteiner, ik vroeg of ze het erg vond dat ze wilde rijen zodat ik een pilsje kon drinken en dat vond ze niet erg, ze ging aan de water en nu kon ik een lekkere pilsener tot mij nemen. Het was redelijk weer dus ik zat prima op dat terras en het bleef niet bij die ene halve liter. Dit tot ergernis van mijn vriendin die eigenlijk nog wat kleding wilde kopen. Ik had een gesprek opgevangen van 3 jongens en 2 meisjes die een tafel naast ons zaten over modelbouw, dit vind ik zelf fascinerend dus kwam met een voorstel.
Mijn vriendin kon op haar gemak wat winkels afgaan opzoek naar koopjes enzovoort, en ik zou me in het gesprek met het groepje mengen zodat ik niet mee die winkels in hoefde en ik kon lekker blijven bieren. Goede compromis toch? Nou ze ging akkoord daar ze geen zin had om op het terras te blijven zitten. Het mooie was dat die groep ook uit Nederland kwam dus dat was wel handig omdat mijn Duits niet zo goed is. Ze waren ook zomaar een dagje in Duitsland wat wel toevallig was. Het klikte best goed met die groep en al snel had ik me gemengd in het gesprek. Ik zal de details achterwegen laten want anders wordt dit zo'n lang verhaal.
Het kwam er op neer dat na vele biertjes later ik oogcontact kreeg met 1 van de dames, ik schat haar een jaar of 25 met bruin haar en zeer schone ogen. Echt van die ogen waar je in verdwaalt en ze had ook een zachte zoete stem. Ze keek me aan met haar mooie ogen en ik glimlachte en gaf haar een knipoog, ze moest blozen en keek naar beneden. Misschien niet het slimste om te doen op dat moment van mijn kant, flirten met deze dame, maar ze was echt een schoonheid en ik had al de nodige halve liters op. Haha goed dat mijn vriendin wilde rijden!
De groep wilde wat andere kroegjes gaan bekijken en ze vroegen of ik meewilde. Uiteraard wilde ik mee dus zijn we naar 1 of ander kroegje in de buurt gegaan waar we nog wat gele vrienden tot ons genomen hebben en ook leuke gesprekken gevoerd hebben. Ik had mijn vriendin gesmst dat we bij een andere kroeg waren en dat ik met die groep mee was gegaan. Ze vond het OK en zei dat ze binnen een uurtje of anderhalf ook die kant op kwam.
Ik was in een goede stemming omdat ik lekker kon praten over leuke onderwerpen onder het genot van een pilsje, verder een toch wel positief berichtje van mijn vriendin dus na een wat slome start is da dag goed op gang gekomen zeg maar.
Op een gegeven moment werd het heel erg gezellig en begon de mooie dame mij een beetje uit te dagen, te plagen door me telkens aan te raken op de meeste vreemde momenten. Ik vond het eerlijk gezegd wel prettig en deed mijn armen om haar schouder, op dat moment leek dat een goed idee. Wat ik niet wist is dat mijn vriendin daar stond. De mooi meid gaf me een kus op mijn wangen en momenten later stond mijn vriendin achter me en ze was woedend. Ze begon te schreeuwen en te schelden richting mij en hoe ik het in me hoofd haalde te zoenen met een vreemde vrouw terwijl zij weg was en dat soort onzin.
Ze ratelde maar door hoe ik dit kon doen en mij wegsturen en zelf bier drinken etc. etc. Er was geen speld tussen te krijgen en heb dus ook niets kunnen zeggen in de volgende minuten. Ze liep boos de kroeg uit en ik had eerlijk gezegd ook maar de helft meegekregen van haar preek omdat ik iets te veel gedronken had. Dit is niet de eerste keer dat ze boos wegliep van iets dus ik dacht het zal was los lopen, als ik hier gewoon blijf en nog een biertje pak dan komt ze vanzelf terug. Ik heb dat meisje niet meer aangeraakt maar ben wel verder gegaan met het voeren van gesprekken en het drinken van bier.
1 uur later nog steeds niet gehoord, 2 uur later ook niet. Toch maar eens een belletje gedaan om te kijken of alles goed was, en wat denk je? Telefoon stond uit. Nou lekker ik wil alleen maar weten hoe het met haar is.
Het gesprek was gezellig met de groep en we hadden inmiddels vriendschap gesloten en ook telefoonnummers uitgewisseld enzo. Ik wilde wel een beetje contact met deze mensen blijven houden aangezien we toch wel dezelfde interesses hadden en we zouden binnenkort weer snel afspreken. Het was inmiddels als best laat en de groep besloot weer naar huis te gaan, ik had nog eens geprobeerd mijn vriendin te bellen maar dit was zonder succes, nou dan maar richting de auto want misschien zat ze daar op mij te wachten. Maar wat er toen gebeurde sloeg echt alles.
De fucking auto was weg! Ik was echt boos en kon wel de eerste de beste voorbijganger een stoeptegel tegen zijn hoofd slaan, zo razend was ik! Ik meteen mijn vriendin nog 10x gebeld, maar uiteraard stond de telefoon uit. Nou eerst maar eens kijken of ik ergens kon pinnen want ik had haast geen contant geld meer bij. Ik was ook totaal niet bekend in de buurt en heb maar een taxicentrale gebeld, tegen de chauffeur gezegd naar het dichtstbijzijnde treinstation te rijden en vanuit daar richting Assen maar weer. Allemaal rare mensen in de trein, dat heb ik weer. Een zwerver (of nou ja zo zag hij eruit) bood me een biertje aan. Een of ander goor blikbier maar toch aangepakt.
Hij zag wel dat ik het moeilijk had, of ik rook gewoon naar alcohol dat kon ook. Een paar herrieschoppers waren luidruchtig aan het ruzie maken over iets wat ik niet echt kon verstaan, mijn Duits was al niet goed en door de drank klonk het ook nog eens alsof ze zelf dronken waren. Eerst nog voordat ik naar huis ging een bamiblok bij de benzinestation gehaald.
Eenmaal thuis stond ik voor een gesloten deur, ze wilde de deur ook niet openmaken en stond voor het raam en gebaarde me om weg te gaan. Ik ramde op de ramen en schreeuwde door de brievenbus dat het godverdomme ook mijn huis was. Ik ben toen achterom gegaan en heb een ruitje ingetikt om binnen te komen. Mijn vriendin was bang (waarom weet ik niet) en had zich opgesloten in de badkamer. Ze had de telefoon meegenomen en zei dat ze de politie had gebeld. Ik heb toen een weekendtas met kleding gepakt en ben naar mijn moeder gegaan waar ik nu nog ben. Ze had gelogen over het bellen van de politie (denk ik) want daar heb ik nog niets over gehoord. Zelf heb ik haar daarna misschien nog 2x gesproken maar ik denk dat het over is.
Het boeit me ook niet meer eerlijk gezegd ook want ik probeer alleen maar goed te doen. Krijg altijd stank voor dank en ze is zo achterdochtig, misschien moet ze zichzelf eens een keer goed na laten kijken!
Een aantal dagen geleden belde ze me dat ze binnenkort wilde afspreken, ze had het over bij elkaar komen om wat afspraken te maken en wat dingen af te handelen. Ik weet al wat dit betekent en dat onze relatie zo goed als over is, dat denk ik dan. Maar eigenlijk maakt het me ook niet meer uit.
Volgende week ga ik dus bij haar langs en ik ben benieuwd.
Bedankt voor het lezen en ik zit echt niet op reacties te wachten waardoor ik me nog minder ga voelen, willen jullie deze reacties alstublieft achterwege laten, dat zou ik zeer op prijs stellen.
Dankjewel.
[ Bericht 0% gewijzigd door MartinProbleem op 26-11-2010 11:02:01 (Link toegevoegd) ]