Nick Sanders (aka Nick van der Heyde) is een personage uit de Nederlandse soapserie Goede tijden, slechte tijden.quote:Christophe Haddad verliet GTST in september 2009 en keert nu, bijna twee jaar later, tijdelijk terug in Goede Tijden Slechte Tijden. Nick Sanders liet zich voor het laatst zien in Meerdijk net voor hij opgenomen werd in een inrichting; door toedoen van zijn aartsrivale Maxime Sanders. Vlak voor de spannende cliffhanger van seizoen 21, komt hij opnieuw oog in oog te staan met de slinkse Maxime.
Hiernaast wordt Nick herenigd met zijn ex-geliefde Charlie en hun zoon Valentijn. Het belooft een warm weerzien te worden. Het moge duidelijk zijn: De terugkomst van Nick Sanders levert weer een flinke portie goede, maar óók slechte tijden op.
Christophe Haddad is vanaf 5 juli aanstaande opnieuw te zien in Goede Tijden Slechte Tijden: iedere werkdag vanaf 20:00 uur op RTL4
Dit ja!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu maar hopen dat deze schrijvers niet kiezen voor 'Ludo en Maxime tegen Nick'-gedoe. Laat Ludo Nick nu gewoon fatsoenlijk als zoon accepteren. Amy accepteerde hij ook zonder meer (en vervolgens vergat 'ie haar zo'n beetje, maar goed, details)
Dinsdag 5 juli, vlak voor de zomercliff.quote:
Doe dan ook gelijk haar billenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Nog eventjes voor de liefhebber, de mooie knietjes van Inge (Sjorrrs).
[ afbeelding ]
Dat wordt dus met zijn allen kijken met een bord vlaai op schoot.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Wouw, Nick terug in GTST, op mijn verjaardag nog wel
GTSTvlaai he, voor minder doe ik het nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat wordt dus met zijn allen kijken met een bord vlaai op schoot.
Ach ja, dit staat nu toch overal. Zelfs op de home van www.gtst.nl.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:44 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Fijn voor degene die geen spoilers willen weten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop dat Nick grote schoonmaakt komt houden in Meerdijk. Te beginnen met Charlie, Danny en Bing.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Te beginnen bij Maxime.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik hoop dat Nick grote schoonmaakt komt houden in Meerdijk. Te beginnen met Charlie, Danny en Bing.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Ik hoop dat Nick gewoon normaal terug komt en niet als een geflipte psychoot ofzo
Tevens hoop ik dat wordt rechtgezet dat hij onterecht in een instelling heeft gezeten.
Want dat hij toen werd behandeld als gestoord en gevaarlijk is natuurlijk belachelijk en past ook totaal niet bij het personage.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vooral dat ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Nick gewoon normaal terug komt en niet als een geflipte psychoot ofzoJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ah gatverdamme.
Nick terug.
Blegh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Lekker voor je .quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja? Os 'ie dan spontaan dement geworden over het gedoetje met zijn eigen zoon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
En zei Ludo niet recentelijk iets over Lorena en Frederik dat hij zijn kind gelijk zou accepteren ?
Ik ben zo allergisch voor deze schrijvers, geloof ik![]()
![]()
Tijdens het jubileum toonde Ludo ook al wat berouw wat betreft Nick. Hopelijk krijgen ze nu een normale band.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
NickDit is precies wat ik allang wilde
![]()
Hopelijk kan hij tijdelijk voor meer opschudding zorgen
Tanja: "Alsof ik èèn of ander gek wijf ben"![]()
Ik hoop dat Laura haar snel door heeft.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Ik zie hem graag iets doen dat (onder het mom van ongeluk) dodelijke gevolgen heeft voor Nina. En Lucas mag daar ook wel bijquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik hoop dat Nick grote schoonmaakt komt houden in Meerdijk. Te beginnen met Charlie, Danny en Bing.En Danny, en Charlie, en Bing, en...
![]()
![]()
Misschien kent Nick Tanya/Tineke wel, is het een of andere ontsnapte gestoorde uit de kliniek waar hij ook zat.![]()
Ja! Word wel eens tijd!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef Frey het volgende:
Tijdens het jubileum toonde Ludo ook al wat berouw wat betreft Nick. Hopelijk krijgen ze nu een normale band.![]()
Ik moet je teleurstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:14 schreef Sk00p het volgende:
NickDit is precies wat ik allang wilde
![]()
Hopelijk kan hij tijdelijk voor meer opschudding zorgen
Tanja: "Alsof ik èèn of ander gek wijf ben"![]()
Ik hoop dat Laura haar snel door heeft.
Oooh, toen keek ik weer eens een poosje niet vanwege het Amy-gedoe. Ben de afgelopen twee jaar na de cliffhanger een tijd(je) afgehaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef Frey het volgende:
Tijdens het jubileum toonde Ludo ook al wat berouw wat betreft Nick. Hopelijk krijgen ze nu een normale band.
Ik kon me die uitspraak over accepteren van je kind door Ludo niet herinneren, maar die is dan ook pas eergister gedaan- ik zit net die aflevering pas te kijken, loop ietsje achter.
Dat gedoe met Sjoerd en Rikki, noem die dingen gewoon condoom, wil je
Respect voor Bing, trouwens, dat 'ie de confrontatie aan gaat. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen, respect voor Bing... hihi![]()
Wat fijn dat Laura zo'n haarfijn voorgevoel heeft als het om foute mensen gaat... tot ze natuurlijk zelf de oplichter van de eeuw wil trouwen natuurlijk![]()
![]()
Laura die Tineke een opdringerig mens noemt. Wie staat er iedere keer zo maar naast mensen, zich te bemoeien met privegesprekken, terwijl niemand daar om vraagt, met de standaardzin: "ik wil me natuurlijk nergens mee bemoeien, maar..."?
Nick.
"U hoort nog van me!"![]()
jajaja! Zoiets hoop ik op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef douche-eendje het volgende:
Misschien kent Nick Tanya/Tineke wel, is het een of andere ontsnapte gestoorde uit de kliniek waar hij ook zat.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Hm, niet zo slecht gedacht inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef douche-eendje het volgende:
Misschien kent Nick Tanya/Tineke wel, is het een of andere ontsnapte gestoorde uit de kliniek waar hij ook zat.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
wehehe scherp ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, toen keek ik weer eens een poosje niet vanwege het Amy-gedoe. Ben de afgelopen twee jaar na de cliffhanger een tijd(je) afgehaakt.
Ik kon me die uitspraak over accepteren van je kind door Ludo niet herinneren, maar die is dan ook pas eergister gedaan- ik zit net die aflevering pas te kijken, loop ietsje achter.
Dat gedoe met Sjoerd en Rikki, noem die dingen gewoon condoom, wil je
Respect voor Bing, trouwens, dat 'ie de confrontatie aan gaat. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen, respect voor Bing... hihi![]()
Wat fijn dat Laura zo'n haarfijn voorgevoel heeft als het om foute mensen gaat... tot ze natuurlijk zelf de oplichter van de eeuw wil trouwen natuurlijk
Ik hoop trouwens wel dat Nick eerherstel krijgt, want hij is er echt op een stomme manier uitgegaan.know'm sayin?
word? word.![]()
Hopelijk was Rutger ECHT dood.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Laura dansend in de woonkamer![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
'Titaniake' heeft haar in de pocket!quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Rare vrouw hoor, ze lijkt me wel een lichte stoornis te hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
'Titaniake' heeft haar in de pocket!
Niet zo gek als je jaren met Peter Lusse hebt samengewoond...quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rare vrouw hoor, ze lijkt me wel een lichte stoornis te hebben.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Niet zo gek als je jaren met Peter Lusse hebt samengewoond...![]()
Heeft ze edwin al eens ontmoet?![]()
![]()
Wat had tante Maxime destijds allemaal geflikt met Nick, vanwege zijn wantrouwen tussen hem en zijn vader? Nick verliet als een 'gek' Meerdijk toen, dus er was iets heftigs gebeurd, maar wat precies?![]()
Nick heeft toen Maxime geprobeerd te wurgen en te verdrinken. Ik weet alleen niet exact meer waarom.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:04 schreef GSMboy het volgende:
Wat had tante Maxime destijds allemaal geflikt met Nick, vanwege zijn wantrouwen tussen hem en zijn vader? Nick verliet als een 'gek' Meerdijk toen, dus er was iets heftigs gebeurd, maar wat precies?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nick heeft toen Maxime geprobeerd te wurgen en te verdrinken. Ik weet alleen niet exact meer waarom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt, al met al heeft ze ervoor gezorgd dat hij opgeborgen werd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
En wie bleef daarbij wéér buiten schotquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat Maxime onze grote vriendin Charlie:r had opgestookt om onterecht de kinderbescherming op Nick af te sturen en Valentijn van hem af te pakken.? precies.
En we weten allemaal dat Charlie en Rik nu weer met elkaar aanpappen, en dat Charlie straks weer voor Nick kiest
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
In die (belachelijke) brief die Nick een paar maand geleden aan Valentijn schreef. Noemde hij Charlie geloof ik nog een heks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
En wie bleef daarbij wéér buiten schot? precies.
En we weten allemaal dat Charlie en Rik nu weer met elkaar aanpappen, en dat Charlie straks weer voor Nick kiestEn Maxime was de duivel ofzo.
![]()
Van de GTST site:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:23 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
In die (belachelijke) brief die Nick een paar maand geleden aan Valentijn schreef. Noemde hij Charlie geloof ik nog een heks.En Maxime was de duivel ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen dus wel raden waar dit heengaat
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Danny die weer opzichtig snoepjes aan het eten is uit een Haribo snoepemmertje (goed ingezoemd).
Jaren geleden at iedereen Pringles, weet nog goed, dat als huismoeder Barbara weer eens de boodschappen uitpakte, er als eerste een rol Pringles (met merk in beeld) op het aanrecht werd gezet.
Natuurlijk gebruiken ze daar de jongeren in GTST voor en wordt Ludo Sanders er gelukkig buiten gelaten.
Zou ook niet passen in het verhaal, maar als Ludo een rol Pringles zou eten, dan zou het uiteraard Hot & Spicy zijn.
En dan nog Charlie's Koffiecafé 1753 (vernoemd naar het beginjaar van koffieproducent Douwe Egberts).
Iedereen dronk toen massaal koffie uit mokken met het Douwe Egberts logo, duidelijk in beeld.
Weet ook wel dat het bij de commerciele tv hoort, maar toch.
Bedenk me net iets... ben zelf nu ook reclame aan het maken
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:11 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Van de GTST site:Het is zeker niet uit te sluiten. Maar hoop toch, dat ze daar vooral Valentijn mee bedoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We kunnen dus wel raden waar dit heengaat![]()
Och, er zijn zoveel voorbeelden te noemen:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:14 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Danny die weer opzichtig snoepjes aan het eten is uit een Haribo snoepemmertje (goed ingezoemd).
Jaren geleden at iedereen Pringles, weet nog goed, dat als huismoeder Barbara weer eens de boodschappen uitpakte, er als eerste een rol Pringles (met merk in beeld) op het aanrecht werd gezet.
Natuurlijk gebruiken ze daar de jongeren in GTST voor en wordt Ludo Sanders er gelukkig buiten gelaten.
Zou ook niet passen in het verhaal, maar als Ludo een rol Pringles zou eten, dan zou het uiteraard Hot & Spicy zijn.
En dan nog Charlie's Koffiecafé 1753 (vernoemd naar het beginjaar van koffieproducent Douwe Egberts).
Iedereen dronk toen massaal koffie uit mokken met het Douwe Egberts logo, duidelijk in beeld.
Weet ook wel dat het bij de commerciele tv hoort, maar toch.
Bedenk me net iets... ben zelf nu ook reclame aan het maken
- In de eerste twee-drie seizoenen liepen de jongeren vooral in kleding van NafNaf
- In seizoen 3 kwam de FEBO nogal eens in beeld en las Marieke vooral uit de Bouquet-reeks
- In seizoen 4 dronk iedereen ineens Coca-Cola en liepen verschillende mensen in Ledub-shirts
- Rond seizoen 7/8 werd er in De Koning alleen maar Amstel Bier geschonken
- Er is een periode geweest dat iedereen aan de Wasa Knackerbrod en de Doritos zat
- De laatste jaren waren Royal Club en Maitre Paul veelvuldig in beeld te zien
etc. etc.![]()
![]()
Wat mij nog het meeste opvalt is dat sinds begin dit jaar alle personages ineens een Samsung Galaxy S telefoon hebben. Terwijl ze eerst allemaal een ander toestel haddenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, er zijn zoveel voorbeelden te noemen:
- In de eerste twee-drie seizoenen liepen de jongeren vooral in kleding van NafNaf
- In seizoen 3 kwam de FEBO nogal eens in beeld en las Marieke vooral uit de Bouquet-reeks
- In seizoen 4 dronk iedereen ineens Coca-Cola en liepen verschillende mensen in Ledub-shirts
- Er is een periode geweest dat iedereen aan de Wasa Knackerbrod en de Doritos zat
etc. etc.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ook nog een spannende verhaallijn worden.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De vrouwen lazen ook nog een tijdje allemaal de Viva (oid)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
etc. etc.
know'm sayin?
word? word.![]()
En men dronk yakult, heeft een tjid lang laptops met een sims-cover gehad in tijden dat ze even geen Apple gebruiken![]()
![]()
Toen met die snackbar, de Smuldorado, zaten ze toch dagelijks aan de Mora snacks
[ Bericht 11% gewijzigd door pleeborstel op 03-06-2011 16:20:41 ]![]()
Ja, klopt! Ook veel Kleenex kan ik me herinneren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
etc. etc.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.![]()
Yep, dat klopt! Eerst hadden ze namelijk echt allemaal een Motorola (inclusief meestal dezelfde ringtone).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat mij nog het meeste opvalt is dat sinds begin dit jaar alle personages ineens een Samsung Galaxy S telefoon hebben. Terwijl ze eerst allemaal een ander toestel hadden
Het schiet me trouwens te binnen dat de Super de Boer in de eerste twee seizoenen de serie sponsorde: alle boodschappen kwamen toen van de Super de Boer
En Zenner Haarmode en Sharp Electronics zijn ook al sinds jaar en dag vaste sponsors van de serie
En Suitsupply wordt ook veelvuldig gedragen - al is het vaak alleen door Erik de Vogel en Caroline De Bruijn.![]()
Nick kan best wel ok zijn om terug te hebben. Hopelijk is het niet ineens een softie geworden. Ik vind Nick leuk als hij een beetje stoer is, maar ook wel gewoon vriendelijk kan zijn. Beetje eigenzinnig!![]()
Ze hebben ook een tijdje van die Fred&Ed smeerpasta gebruikt uit zo'n tubetje. Dat was toen Sjors nog de au pair van Nina en Lucas was.
Zo denk ik er ook over. Hij heeft alle reden om boos te zijn op een Charlie en Ludo. ( Om over Maxime nog maar te zwijgen) Maar ik hoop niet dat die nu ineens, of heel soft wordt of zich als een doorgedraaide gek gaat gedragen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:21 schreef vencodark het volgende:
Nick kan best wel ok zijn om terug te hebben. Hopelijk is het niet ineens een softie geworden. Ik vind Nick leuk als hij een beetje stoer is, maar ook wel gewoon vriendelijk kan zijn. Beetje eigenzinnig!![]()
Ik haaat Nina, dat wijf laat me gewoon koken van binnen!Janine is een schat van een moeder, en dan behandeld ze haar alsof ze een of andere ravenmoeder is. Nee, miss perfect Nina maakt natuurlijk nooit een foutje in haar leven
![]()
![]()
Wow, hoe kom jij aan die foto? Echte foto?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk haar billen
[ afbeelding ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Die zijn al zo oud, toen ze net in GTST speelde, zijn gelekt ofzo van een ex.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wow, hoe kom jij aan die foto? Echte foto?know'm sayin?
word? word.![]()
En dan vergeten we nog bijna de gebakjes die ze een paar weken aten (merk vergeten)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, dat klopt! Eerst hadden ze namelijk echt allemaal een Motorola (inclusief meestal dezelfde ringtone).
Het schiet me trouwens te binnen dat de Super de Boer in de eerste twee seizoenen de serie sponsorde: alle boodschappen kwamen toen van de Super de Boer
En Zenner Haarmode en Sharp Electronics zijn ook al sinds jaar en dag vaste sponsors van de serie
En Suitsupply wordt ook veelvuldig gedragen - al is het vaak alleen door Erik de Vogel en Caroline De Bruijn.Shuffle up and deal!!!![]()
dat was al genoemd, Maitre Paul, zou er kotsmisselijk van wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:04 schreef mirelia het volgende:
[..]
En dan vergeten we nog bijna de gebakjes die ze een paar weken aten (merk vergeten)
know'm sayin?
word? word.![]()
Alsof de geest van Frits van Houten zich bezighoudt met de liefdes van Wiet en de relatie tussen Lorena en haar vader. Jammer dat ze deze verhaallijn al meteen zo'n domme wending geven."U hoort nog van me!"![]()
Geniaal dat Nick terugkeert, ik vond ook dat zijn verhaallijn totaal niet goed afgerond was toen hij vertrok
Die foto is zwaar bewerkt, als je er beter naar gaat kijken zie je dat de verhoudingen niet kloppenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Die zijn al zo oud, toen ze net in GTST speelde, zijn gelekt ofzo van een ex.
Een heer met stijl![]()
Sommige dingen moeten ze gewoon laten rusten.
B.V. het personage Frits van Houten, interessante & leuke rol, goede sterfscène... en dan jaren later leeft Frits weer, maar is het opeens zijn tweelingbroer Hans.
De sterfscène wordt nog eventjes aangepast (zeg maar verknalt).
Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de scène van de echte Frits van Houten in de cryo, met mooie muziek erbij, weer goed vind.
Dat is wel typisch Frits van Houten, zichzelf in laten vriezen totdat de medische wetenschap hem weer tot leven kan wekken.
Na deze ellende eindelijk te hebben verdrongen, gaan ze toch weer een poging wagen om de populaire Frits van Houten nog een keer uit te melken, dit keer als geest![]()
Nog een voorbeeld is dat Dennis opeens de zoon is van Laura & Robert, dus niet Arnie.
Verwisseld bij de geboorte (dat gebeurt ook alleen maar in Meerdijk!)
Heeft Dennis ook nog even sex gehad met z'n eigen moeder & halfzusje![]()
Als trouwe GTST-kijker vindt ik dit allemaal zeer bedroefend.
Nu maar hopen dat ze het personage Nick Sanders niet gaan verpesten.
Don't f*ck with the Sanders family!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Eens, als Frits terugkomt dan zou het mijnerziends moeten zijn als zakenman in een Meerdijk dat een zakenleven bevat en moet weer zijn zoals vroeger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:17 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Sommige dingen moeten ze gewoon laten rusten.
B.V. het personage Frits van Houten, interessante & leuke rol, goede sterfscène... en dan jaren later leeft Frits weer, maar is het opeens zijn tweelingbroer Hans.
De sterfscène wordt nog eventjes aangepast (zeg maar verknalt).
Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik de scène van de echte Frits van Houten in de cryo, met mooie muziek erbij, weer goed vind.
Dat is wel typisch Frits van Houten, zichzelf in laten vriezen totdat de medische wetenschap hem weer tot leven kan wekken.
Na deze ellende eindelijk te hebben verdrongen, gaan ze toch weer een poging wagen om de populaire Frits van Houten nog een keer uit te melken, dit keer als geest
Wederom eens, een van de meest kapitale fouten die ze ooit gemaakt hebben.quote:Nog een voorbeeld is dat Dennis opeens de zoon is van Laura & Robert, dus niet Arnie.
Verwisseld bij de geboorte (dat gebeurt ook alleen maar in Meerdijk!)
Heeft Dennis ook nog even sex gehad met z'n eigen moeder & halfzusje![]()
Als trouwe GTST-kijker vindt ik dit allemaal zeer bedroefend.Het zou me niks verbazen, het komt wel vaker voor dat ze iets bedenken of iemand erbij halen en totaal niet weten hoe ze zo een verhaallijn bevredigend voor het gros van de kijkers moeten afmaken.quote:Nu maar hopen dat ze het personage Nick Sanders niet gaan verpesten.
Don't f*ck with the Sanders family!Een heer met stijl![]()
![]()
Naar aanleiding van dit filmpje een vraag:
Waarom weten ze voor gastrollen altijd goede acteurs te casten (zoals Ronald Top, of in het verleden Roscoe Leijen) en interessante verhaallijnen te bedenken, en voor de vaste cast van die nietsnutten (zoals Jan Kooijman) te casten en van die nutteloze en on-interessante verhaallijnen te bedenken![]()
![]()
8 Juliquote:Op zondag 5 juni 2011 08:35 schreef pleeborstel het volgende:
Wanneer is de laatste aflevering van dit seizoen? Wil de cliffhanger niet missen...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De laatste 5 weken. Er is genoeg nu voor een spannende zomercliff, dus hopelijk pakken ze het goed aan.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En niet te vergeten Raynor Arkenbout.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom weten ze voor gastrollen altijd goede acteurs te casten (zoals Ronald Top, of in het verleden Roscoe Leijen) en interessante verhaallijnen te bedenken, en voor de vaste cast van die nietsnutten (zoals Jan Kooijman) te casten en van die nutteloze en on-interessante verhaallijnen te bedenken
Wat een belabberde acteur.There's a lesson that you always have to learn
Omdat die maar net zin moeten hebben in een vaste rol in een soap? Het is relatief hard werken voor niet eens zoveel geld, en de baanzekerheid is tegenwoordig niet zo groot met die flexwet-contracten. Daarnaast is een rol van jaren in een soap niet per se goed voor je carriere. Ik vind de komst van Joep en Cynthia echt een klein wonder, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef PeterKelder het volgende:
Waarom weten ze voor gastrollen altijd goede acteurs te casten (zoals Ronald Top, of in het verleden Roscoe Leijen) en interessante verhaallijnen te bedenken, en voor de vaste cast van die nietsnutten (zoals Jan Kooijman) te casten en van die nutteloze en on-interessante verhaallijnen te bedenken![]()
Alsof een baan bij een toneelgezelschap oid wél zekerheid geeft? Geen enkele baan in het acteursschap geeft zekerheid. En daarbij kan soap wel goed zijn voor naamsbekendheid, zeker als je een wat minder bekend - maar wel goed - acteur of actrice bent.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat die maar net zin moeten hebben in een vaste rol in een soap? Het is relatief hard werken voor niet eens zoveel geld, en de baanzekerheid is tegenwoordig niet zo groot met die flexwet-contracten. Daarnaast is een rol van jaren in een soap niet per se goed voor je carriere. Ik vind de komst van Joep en Cynthia echt een klein wonder, wat dat betreft.
Maar je hebt het alleen over de acteurs, maar de verhaallijnen tellen net zoveel mee. Ik vind de verhaallijn rondom Frederik vele malen interessanter dan een verhaallijn rondom bijv. Danny. Dat is misschien wel net zo vreemd: een langere gastrol heeft vaak een spannendere en interessante verhaallijn, terwijl een vast castlid het met die verhaaltjes moet doen die de schrijvers uit een doktersromannetje hebben gehaald. Terwijl het helemaal niet moeilijk is om een goede, sterke, spannende en interessante verhaallijn te bedenken voor iemand als Danny, Edwin of Sjoerd.![]()
Ik vond dat accent van Caroline tijdens haar dubbelrol toch wel geniaal hoor.
Vooral dat lichte accent hier als Sophia "Janine" is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het is volgens mij iets wat de schrijvers van nu heel bewust doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof een baan bij een toneelgezelschap oid wél zekerheid geeft? Geen enkele baan in het acteursschap geeft zekerheid. En daarbij kan soap wel goed zijn voor naamsbekendheid, zeker als je een wat minder bekend - maar wel goed - acteur of actrice bent.
Maar je hebt het alleen over de acteurs, maar de verhaallijnen tellen net zoveel mee. Ik vind de verhaallijn rondom Frederik vele malen interessanter dan een verhaallijn rondom bijv. Danny. Dat is misschien wel net zo vreemd: een langere gastrol heeft vaak een spannendere en interessante verhaallijn, terwijl een vast castlid het met die verhaaltjes moet doen die de schrijvers uit een doktersromannetje hebben gehaald. Terwijl het helemaal niet moeilijk is om een goede, sterke, spannende en interessante verhaallijn te bedenken voor iemand als Danny, Edwin of Sjoerd.
Omdat voor de vaste cast (met name de jongeren) toch vooral de liefdeslijntjes centraal moeten staan.![]()
Maar waarom? Het is toch niet zo moeilijk om iets spannends te verzinnen? Oké, liefde hoort bij soap, maar het is een onderdeel, géén rode draad. En uit die spannende verhaallijnen kunnen ook genoeg koppels ontstaan, zie bijvoorbeeld Frits en Martine. Ze konden elkaar niet luchten of zien en probeerden elkaar kapot te maken (spannende verhaallijnen gegarandeerd), en in het midden van seizoen 3 sloeg de vonk ineens over (romantiek).quote:Op zondag 5 juni 2011 17:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het is volgens mij iets wat de schrijvers van nu heel bewust doen.
Omdat voor de vaste cast (met name de jongeren) toch vooral de liefdeslijntjes centraal moeten staan.
Die verhaallijn rondom "Tineke" is wel interessant, doet me een beetje denken aan Alice de Boer. Maar het moet niet constant gebeuren. De afgelopen jaren ontstonden goede verhaallijnen uit liefdesplotjes (Seizoen 18 met Dian en Bob, Seizoen 19 met Nina en René, Seizoen 20 met Ronja en Arthur), maar ze kunnen gerust een spannende verhaallijn zonder liefdesgedoe verzinnen. Deden de vorige schrijvers ook veelvuldig, dus waarom kunnen deze schrijvers het niet?![]()
Dat begrijp ik, maar vroeger werden wel vaste contracten uitgedeeld; vandaar dat men toen makkelijker voor een soap leek te kiezen. Dat was een pré, nu is dat niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof een baan bij een toneelgezelschap oid wél zekerheid geeft? Geen enkele baan in het acteursschap geeft zekerheid.Klopt, maar het kan ook in je nadeel werken om als 'soapie' bekend te staan.quote:En daarbij kan soap wel goed zijn voor naamsbekendheid, zeker als je een wat minder bekend - maar wel goed - acteur of actrice bent.Ja, eh, het is tijd voor nieuwe schrijvers imho. Veel meer woorden kan ik daar nu eenmaal niet aan wijdenquote:Maar je hebt het alleen over de acteurs, maar de verhaallijnen tellen net zoveel mee. Ik vind de verhaallijn rondom Frederik vele malen interessanter dan een verhaallijn rondom bijv. Danny. Dat is misschien wel net zo vreemd: een langere gastrol heeft vaak een spannendere en interessante verhaallijn, terwijl een vast castlid het met die verhaaltjes moet doen die de schrijvers uit een doktersromannetje hebben gehaald. Terwijl het helemaal niet moeilijk is om een goede, sterke, spannende en interessante verhaallijn te bedenken voor iemand als Danny, Edwin of Sjoerd.![]()
![]()
Nou ja, er werden gewoon jaarcontracten uitgedeeld, net als nu. Alleen is het verschil dat de flexwet toen nog niet bestondquote:Op zondag 5 juni 2011 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar vroeger werden wel vaste contracten uitgedeeld; vandaar dat men toen makkelijker voor een soap leek te kiezen. Dat was een pré, nu is dat niet meer.![]()
![]()
Wat me ook opvalt de laatste jaren is dat ze soms best goed een verhaallijn op kunnen bouwen, maar dan het slot...
Het einde van een creep als René Meijer zou spectaculair moeten zijn. Daarom zaten we allemaal te wachten op de wraak van Ludo en dan wordt hij vervolgens gewoon doodgeschoten door "held" Jack. De hele verhaallijn werd goed opgebouwd en dan zo'n slap einde. Zelfde met die Marco. Ik vond het een geweldige twist dat hij de moordenaar bleek te zijn, wordt hij diezelfde aflevering nog doodgeschoten door rechercheur Van Houten...
Slappe hap. Dan heb ik nog liever een matige opbouw en een geweldige climax. Nu was ik steeds teleurgesteld na het slot.
Met Bob Lanschot deden ze dat wel goed, door hem nog 1 keer terug te laten keren in Dians huis.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Zo, even wat shorties teruggekeken... En de schellen vielen van mijn ogen... Rik die Charlie weer terug wil? Die verhaallijn is zo tenenkrommend slecht, je zou er haast om gaan huilen...
En Nina is een hysterisch verwend kreng. Maar dat wisten we allemaal al. Ik zou d'r nooit trouwen. Maar goed Noud, zelf weten....![]()
![]()
Noud heeft kennelijk z'n geheugen terug maar nog niet zijn verstand.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
En Nina is een hysterisch verwend kreng. Maar dat wisten we allemaal al. Ik zou d'r nooit trouwen. Maar goed Noud, zelf weten....![]()
![]()
Dat is inderdaad ook een probleem, ja. Hebben ze een goede, sterke, spannende en interessante verhaallijn, wordt die op een deprimerende wijze afgesloten...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:40 schreef Frey het volgende:
Wat me ook opvalt de laatste jaren is dat ze soms best goed een verhaallijn op kunnen bouwen, maar dan het slot...
Het einde van een creep als René Meijer zou spectaculair moeten zijn. Daarom zaten we allemaal te wachten op de wraak van Ludo en dan wordt hij vervolgens gewoon doodgeschoten door "held" Jack. De hele verhaallijn werd goed opgebouwd en dan zo'n slap einde. Zelfde met die Marco. Ik vond het een geweldige twist dat hij de moordenaar bleek te zijn, wordt hij diezelfde aflevering nog doodgeschoten door rechercheur Van Houten...
Slappe hap. Dan heb ik nog liever een matige opbouw en een geweldige climax. Nu was ik steeds teleurgesteld na het slot.
Met Bob Lanschot deden ze dat wel goed, door hem nog 1 keer terug te laten keren in Dians huis.![]()
Persoonlijk vond ik de verhaallijn rondom Ronja-Arthur-Marco-Lucas ietwat te lang duren, de twist dat Marco opeens de moordenaar bleek te zijn was ook een beetje vreemd. Alsof de schrijvers niet wisten hoe ze van Arthur af moesten komen en toen opeens dachten: hééé, we hebben Marco nog! Beetje jammer vond ik dat.![]()
Huilen? Ik lach me er kapot om. Hoe kun je een geweldig karakter met 1 verhaallijn grandioos verpesten, het zou bijna uit moeten komen als handboekquote:Op zondag 5 juni 2011 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, even wat shorties teruggekeken... En de schellen vielen van mijn ogen... Rik die Charlie weer terug wil? Die verhaallijn is zo tenenkrommend slecht, je zou er haast om gaan huilen...Och, gezien Geest Frits nu aan Wiet wijsmaakt dat Noud haar grote liefde is, zie ik die bruiloft niet eens doorgaan óf het huwelijk is binnen een paar maanden naar de knoppen.quote:En Nina is een hysterisch verwend kreng. Maar dat wisten we allemaal al. Ik zou d'r nooit trouwen. Maar goed Noud, zelf weten....![]()
Met een beetje mazzel krijgen we begin volgend jaar ergens de echte Rik te zien.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:10 schreef PeterKelder het volgende:
Huilen? Ik lach me er kapot om. Hoe kun je een geweldig karakter met 1 verhaallijn grandioos verpesten, het zou bijna uit moeten komen als handboek
En zijn vader.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De oudere garde heeft toch bijna allemaal vaste contracten? Lieke en Inge zijn volgens mij de laatste twee met vast contract, daarna is men gaan 'rommelen'.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, er werden gewoon jaarcontracten uitgedeeld, net als nu. Alleen is het verschil dat de flexwet toen nog niet bestond![]()
Oh yeahquote:Op zondag 5 juni 2011 19:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel krijgen we begin volgend jaar ergens de echte Rik te zien.
En zijn vader.Volgens mij had ik er een foto van gezien op het ANP-Archief, waarop Bert hevig bloedend dood op de grond ligt en Rik er naast zit.
![]()
Ferri Somogyi heeft ook een vast contract gekregen, vorig seizoen.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De oudere garde heeft toch bijna allemaal vaste contracten? Lieke en Inge zijn volgens mij de laatste twee met vast contract, daarna is men gaan 'rommelen'.![]()
Jazeker:quote:Op zondag 5 juni 2011 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh yeahVolgens mij had ik er een foto van gezien op het ANP-Archief, waarop Bert hevig bloedend dood op de grond ligt en Rik er naast zit.
Harmsen![]()
Tot en met zijn laatste aflevering een fantastisch personage.
Wik Jongsma.
Ik zit nu weer naar Seizoen 3 te kijken. Gisteren keek ik de aflevering waarin die gasten van Xanadu Huize Harmsen binnendrongen, Harmsen bedreigden in zijn keukentje en Arthurs vinger braken. Vervolgens is Harmsen een compleet ander persoonquote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Frey het volgende:
Harmsen![]()
Tot en met zijn laatste aflevering een fantastisch personage.
Wik Jongsma.![]()
![]()
![]()
Toen konden ze nog echt zomercliffhangers maken. Ook de subcliffs vond ik toen nog geweldig.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat was echt zo'n mooie cliffhanger. Ze worden neergeschoten, een man overmeesterd Joop Zwartjes, iedereen kijkt geschrokken naar Julian, Robert en Alexandra, een paar seconden stilte en dan gegil, geschreeuw en gekrijs. Zo ontzettend mooi geschreven en uitgevoerdquote:Op zondag 5 juni 2011 19:45 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Toen konden ze nog echt zomercliffhangers maken. Ook de subcliffs vond ik toen nog geweldig.
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 05-06-2011 19:56:25 ]![]()
![]()
Wat er allemaal wel niet nodig is bij de zelfmoordpoging van Daniël
En zo te zien is die man op de voorgrond de stand-in van Wim Zomer.![]()
Ik snap niet echt waarom mensen vaak zo negatief zijn over die zomercliffhanger, want ik vond hem wel vreselijk spannend. Vooral omdat Daniël een van mijn favorieten was. De subcliff was dat Julian met Mira op de proppen kwam. Daar had Robert een jaar eerder een affaire mee en Laura had al ontdekt dat zij de echte moeder van Kim en Julian was. Die koppen van haar en Robert toen ze binnenkwam.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:00 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er allemaal wel niet nodig is bij de zelfmoordpoging van Daniël
En zo te zien is die man op de voorgrond de stand-in van Wim Zomer.
Je wilde gewoon weten hoe het verderging.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Die foto's van vroeger
Die cliffs waren episch en toen had je ook vaak vrijdag een mini cliff
know'm sayin?
word? word.![]()
Tja, ik heb geen idee waarom mensen hem niet spannend vinden, want ik vind hem ook geweldig. De scène waarin Dian Ludo komt opzoeken in het ziekenhuis en hij haar kwaad toespreekt met de woorden "En sodemieter nu maar op, voordat je op de Intensive Care belandt" vind ik ook geweldig. En volgens mij werd er toen ook al gestart met de verhaallijn rondom dr. Peer als ik me niet vergis.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mensen vaak zo negatief zijn over die zomercliffhanger, want ik vond hem wel vreselijk spannend. Vooral omdat Daniël een van mijn favorieten was. De subcliff was dat Julian met Mira op de proppen kwam. Daar had Robert een jaar eerder een affaire mee en Laura had al ontdekt dat zij de echte moeder van Kim en Julian was. Die koppen van haar en Robert toen ze binnenkwam.
Je wilde gewoon weten hoe het verderging.![]()
Je kunt ze vinden op het ANP-archiefquote:Op zondag 5 juni 2011 20:06 schreef alors het volgende:
Die foto's van vroeger
Die cliffs waren episch en toen had je ook vaak vrijdag een mini cliff
De cliffs waren inderdaad episch, ja. Sowieso was een 'gewone' cliffhanger aan het einde van een aflevering als sterk om je nieuwsgierig te maken naar het vervolg. Tegenwoordig slaan ze kant noch wal.![]()
Die "moord" op Wassenaar heeft trouwens ook een behoorlijk lange nasleep gehad als je dat zo bekijkt. Daar kwam de ene na de andere verhaallijn weer uit voort en het ging geen moment vervelen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik keek die weeksamenvatting, Charlie en Rik![]()
Ik vind Rikki trouwens echt een mooi meisje en goed acteren ook
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat heb ik dan weer met met Wiet. Die ogen...quote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef alors het volgende:
Ik keek die weeksamenvatting, Charlie en Rik![]()
Ik vind Rikki trouwens echt een mooi meisje en goed acteren ook![]()
![]()
Rechercheur Jack van Houten is ook echt van alle markten thuis.
Die man lost alles op: moord, doodslag, verkrachting, overvallen, fraude & oplichting etc.
Hij is eigenlijk de sheriff van Meerdijk.
Bij andere politiebureau's hebben ze verschillende afdelingen voor verschillende misdrijven, maar in Meerdijk hebben ze gewoon Jack!
Oja en nog een agent die wel eens mee gaat met Jack om iemand aan te houden of om er bij te staan als Sil, Bing, Sjoerd, Charlie, Rik, Ludo, Laura etc. bezoek krijgt in de cel.
Volgens mij heeft iedereen van GTST ook al wel een strafblad![]()
Behalve natuurlijk Sjors!
En waar is rechercheur Bronkhorst gebleven?Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Die ging te vroeg met pensioen.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
En waar is rechercheur Bronkhorst gebleven?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
78 Jaar inmiddels. Jammer dat hij zo vroeg al met pensioen ging. Niet alleen een geweldig acteur, maar ook nog eens een geniale stemacteur.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut! Alhoewel die acteur inmiddels al wel in de 70 zal zijn.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Mooie gespreksstof weer
De moord op Wassenaar, zeg dat wel, het begon ermee dat Wassenaar de invloed van Daniël op Suzannes leven maar irritant vond ergens begin seizoen 6, toen Peter Kelder terug keerde en Frits van Houten nog leefde. In het verloop van deze lijn werd de animositeit tussen Ludo en het kamp Huib, Dian en vooral Bowien nog eens bekrachtigd. Ludo kwam namelijk Daniël en Suzanne op verzoek van Janine te hulp wat weer zorgde voor de wraak van Dian, Bowien en Huib op Ludo. De uitwerkingen hiervan domineerde Ludo's leven tot en met eind seizoen 10 toen Bowien van die cliff viel en zorgden weer voor wraakacties van Stefano en Janine op Ludo.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Frey het volgende:
Die "moord" op Wassenaar heeft trouwens ook een behoorlijk lange nasleep gehad als je dat zo bekijkt. Daar kwam de ene na de andere verhaallijn weer uit voort en het ging geen moment vervelen.![]()
Verhaallijnen die over seizoenen werden uitgewerkt bestonden toen nog, hetzelfde als tussen Helen Helmink en Martine Hafkamp, dit begon in seizoen 1 met een ontmoeting tussen de 2 rondom de moord op Marc de Waal en werd pas ontrafeld in het begin van seizoen 5. En zeker liefde had er alles mee te maken, maar ook criminaliteit, zaken, oncontroleerbare emoties van haat en afkeer, macht, misbruik en geweld. Alles wat gtst onderscheidde van een huidige tienerserie.
Een heer met stijl![]()
Eigenlijk dus grote verhaallijnen die weer in subverhaallijntjes zijn onderverdeeld. Ook Helens zoektocht naar haar zoon heeft geen moment verveeld. Soms verdween de verhaallijn weer in de doofpot en een tijdje later kwam het ineens weer ter sprake. Steeds kwamen ze meer te weten.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Kijk, en dáár gaat het me nou om. Tegenwoordig gaat echt alles over liefde, zelfs een verhaallijn als nu met "Tineke" is gestart uit een liefdesplotje. Tuurlijk moet dat ook eens gebeuren, maar ze hadden haar ook kunnen introduceren als een obsessieve stalkster waarbij Jef opeens verdween en er wel kaartjes en brieven werden gestuurd naar Laura, Bing etc., ondertekend door Jef zodat hun dachten dat-ie er een tijdje tussenuit was en na een tijdje niets meer van zich liet horen. Een beetje zoals de verhaallijn rondom Daniels ontvoering in seizoen 4.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie gespreksstof weer
[..]
Verhaallijnen die over seizoenen werden uitgewerkt bestonden toen nog, hetzelfde als tussen Helen Helmink en Martine Hafkamp, dit begon in seizoen 1 met een ontmoeting tussen de 2 rondom de moord op Marc de Waal en werd pas ontrafeld in het begin van seizoen 5. En zeker liefde had er alles mee te maken, maar ook criminaliteit, zaken, oncontroleerbare emoties van haat en afkeer, macht, misbruik en geweld. Alles wat gtst onderscheidde van een huidige tienerserie.![]()
Weet je wat ik geniaal vond in seizoen 3? Die verhaallijn waar Herman Hogendoorn naar Australië ging om Trix en Fritsje te zoeken. Je zag bijna niks van die verhaallijn en toch was er constant spanning. Trix zag je helemaal niet meer na haar vertrek en Herman alleen nog even kort aan de telefoon met Frits. Maar verder kwam er niets van die verhaallijn in beeld, terwijl je toch de hele tijd in spanning zat. En iedereen ook ongerust zijn in Nederland en steeds de berichten over Herman Hogendoorn, dat hij in de buurt van Trix was gesignaleerd enzo. Volop spanning terwijl de personages waar het om ging niet eens te zien waren. Briljant gewoon.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 juni 2011 11:20 schreef Frey het volgende:
Weet je wat ik geniaal vond in seizoen 3? Die verhaallijn waar Herman Hogendoorn naar Australië ging om Trix en Fritsje te zoeken. Je zag bijna niks van die verhaallijn en toch was er constant spanning. Trix zag je helemaal niet meer na haar vertrek en Herman alleen nog even kort aan de telefoon met Frits. Maar verder kwam er niets van die verhaallijn in beeld, terwijl je toch de hele tijd in spanning zat. En iedereen ook ongerust zijn in Nederland en steeds de berichten over Herman Hogendoorn, dat hij in de buurt van Trix was gesignaleerd enzo. Volop spanning terwijl de personages waar het om ging niet eens te zien waren. Briljant gewoon.![]()
Vanuit het niets komt plotseling deze scene aanbod.![]()
![]()
Het meest machtige moment uit seizoen 3.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef Lucas15 het volgende:
Helemaal mee eens!![]()
Vanuit het niets komt plotseling deze scene aanbod.![]()
Vlak na het bericht over Trix' dodelijke ongeluk. Iedereen zat hem tegen te werken, maar uiteindelijk wint hier Herman Hogendoorn.
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)1_gtstlive_event.xml
Goh, wat geweldig, zo'n bijzonder event
Er zullen waarschijnlijk geen oude rotten als Jette, Bartho of Erik zitten, maar van die kneusjes als Gigi Ravelli, Lieke van Lexmond en Jan Kooijman. En daar gaan ze mee "terug in de tijd"![]()
![]()
![]()
Nee, oké, maar ik bedoel te zeggen dat ze voor zo'n event juist de oude rotten moeten uitnodigen (dus Jette, Bartho, Caroline, Ferri en Erik). Die hebben tenminste echt wat te vertellen, in tegenstelling tot mensen als Gigi Ravelli.quote:
Maar het zullen dus weer van die mensen worden die er hooguit 3 jaar in zitten en geen moer te vertellen hebben.![]()
Dat zag je ook enkele jaren geleden toen de acteurs hun favoriete scène uit al die jaren mochten kiezen. Die nieuwe gezichten toen kwamen meestal met fragmenten uit de laatste paar jaar.
Weer mooie oude foto's door de neus geboord.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ja, kijk, dat dus. Het zal er tijdens dat event niet veel anders aan toegaan vrees ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef Frey het volgende:
Dat zag je ook enkele jaren geleden toen de acteurs hun favoriete scène uit al die jaren mochten kiezen. Die nieuwe gezichten toen kwamen meestal met fragmenten uit de laatste paar jaar.
Weer mooie oude foto's door de neus geboord.
En daarbij, 37,50 voor een kaartje vind ik een beetje duur. Daar kan ik bijna een seizoensbox voor kopen![]()
![]()
Wat ik na die zin dacht...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef PeterKelder het volgende:
En daarbij, 37,50 voor een kaartje vind ik een beetje duur....volgde erna.quote:Daar kan ik bijna een seizoensbox voor kopen![]()
Everon had toen trouwens wel een goede keuze:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)intervieweveron3.xml
Prachtige verhaallijn was dat. De mooiste voor mij.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Haha, LOL!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat ik na die zin dacht...
[..]
...volgde erna.![]()
Everon had toen trouwens wel een goede keuze:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)intervieweveron3.xml
Prachtige verhaallijn was dat. De mooiste voor mij.
Zo te zien is dat inderdaad een hele mooie scène. Wat dat betreft heeft Everon een goede smaak![]()
![]()
De favoriete scène van Jette is ook sterk:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/interviewjette5.xml
De dood van Lotje.![]()
Die van Wilbert was de zoektocht naar Arnie in Venezuela:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nterviewwilbert3.xml
Gisteren trouwens die speciale GTST aflevering van RTL Boulevard nog eens bekeken. Wim Zomer gaf toch aan dat de GTST periode waarschijnlijk de leukste periode in zijn leven was. En Bartho Braat vertelde dat Wilbert vooral moeite had met het feit dat hij en Bartho nog nauwelijks scènes hadden samen de laatste jaren. Waarschijnlijk een van de belangrijkste redenen van zijn vertrek...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Toch is de dood van Lotje op bewegend beeld vele malen mooier, Laura die eerst in shock de trap af komt lopen en dan in huilen uitbarst, Robert die "NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!" schreeuwt, de scènes in de aflevering erna waar de twee onderaan de trap zitten, de scène dat Lotje wordt meegenomen en Laura het niet aankan... het is zo mooi, alleen jammer dat Lotje Alberts daar de dupe van moest zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Frey het volgende:
De favoriete scène van Jette is ook sterk:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/interviewjette5.xml
De dood van Lotje.![]()
Die van Wilbert was de zoektocht naar Arnie in Venezuela:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nterviewwilbert3.xml
Gisteren trouwens die speciale GTST aflevering van RTL Boulevard nog eens bekeken. Wim Zomer gaf toch aan dat de GTST periode waarschijnlijk de leukste periode in zijn leven was. En Bartho Braat vertelde dat Wilbert vooral moeite had met het feit dat hij en Bartho nog nauwelijks scènes hadden samen de laatste jaren. Waarschijnlijk een van de belangrijkste redenen van zijn vertrek...
Wilbert en Wim mogen van mij liever vandaag dan morgen terugkeren, mits er goede verhaallijnen voor de twee worden bedacht. Maar daar ontbreekt het met deze schrijvers nogal aan.![]()
Wim Zomer komt sowieso niet terug, die is klaar met acteren. Wat hij wel een keer wou doen, is een keer voorbij lopen op de achtergrond ofzo. Dat mensen zouden denken: "Loopt daar nou Daniël?". Zou me wel grappig lijken.
Hartverscheurend ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch is de dood van Lotje op bewegend beeld vele malen mooier, Laura die eerst in shock de trap af komt lopen en dan in huilen uitbarst, Robert die "NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!" schreeuwt, de scènes in de aflevering erna waar de twee onderaan de trap zitten, de scène dat Lotje wordt meegenomen en Laura het niet aankan... het is zo mooi, alleen jammer dat Lotje Alberts daar de dupe van moest zijn.![]()
Ook als Arnie later binnenkomt, die blik in zijn ogen. Ook al was Reinout niet de grootste acteur, gewoon hoe hij het bracht.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat zou me idd erg leuk lijken.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:27 schreef Frey het volgende:
Wim Zomer komt sowieso niet terug, die is klaar met acteren. Wat hij wel een keer wou doen, is een keer voorbij lopen op de achtergrond ofzo. Dat mensen zouden denken: "Loopt daar nou Daniël?". Zou me wel grappig lijken.
Een soortgelijk gevalletje gebeurde in de laatste week van ONM. Jop Joris, de huidge opnameleider van GTST en oud ONM-acteur, stond in één van de laatste afleveringen als figurant op de achtergrond van een scène in cafe JP, en dat terwijl hij er al meer dan een jaar uit was. Dat vind ik humor, zou ook wel vaker mogen.
Cross-overs lijken mij ook wel interessant, dat JP van ONM opeens achter de bar van De Koning staat ofzo![]()
![]()
Reinout was in de loop van het eerste seizoen als stukken beter geworden, als je de scènes uit bijv. aflevering 2 vergelijkt met een aflevering aan het eind van seizoen 1.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Hartverscheurend ja.![]()
Ook als Arnie later binnenkomt, die blik in zijn ogen. Ook al was Reinout niet de grootste acteur, gewoon hoe hij het bracht.
Het wrange is dat Reinout zelf later een kind verloren heeft.![]()
Arnie heb ik destijds maar enkele maanden meegemaakt, maar hij was vrijwel meteen mijn favoriet van de good guys. Ik was toen zo bang dat hij de zomercliffhanger niet zou overleven. Overleefde hij die, ging hij er een maand later alsnog uit. Ik hoopte zo dat Robert en Laura hem zouden vinden in Venezuela, maar helaas... Ook daarna zat ik echt nog jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als ze het over hem hadden of als er flashbacks waren, dan dacht ik dat hij ieder moment binnen kon komen.
Arnie is idd ook mijn favoriet, evenals Peter. Hun chemie was geweldig en blijft geweldig om te zien. Ik ben dan ook blij dat die twee in seizoen 3 wat meer met elkaar te maken hadden dan in seizoen 2.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
Arnie heb ik destijds maar enkele maanden meegemaakt, maar hij was vrijwel meteen mijn favoriet van de good guys. Ik was toen zo bang dat hij de zomercliffhanger niet zou overleven. Overleefde hij die, ging hij er een maand later alsnog uit. Ik hoopte zo dat Robert en Laura hem zouden vinden in Venezuela, maar helaas... Ook daarna zat ik echt nog jaren te wachten op zijn terugkeer. Elke keer als ze het over hem hadden of als er flashbacks waren, dan dacht ik dat hij ieder moment binnen kon komen.
En mocht GTST ooit stoppen, dan móét Arnie gewoon terug in de laatste scène. Simpelweg omdat dat het mooiste en beste einde zou zijn om met de serie te stoppen.![]()
Je noemt precies de personen op die heel graag media-aandacht willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)1_gtstlive_event.xml
Goh, wat geweldig, zo'n bijzonder event
Er zullen waarschijnlijk geen oude rotten als Jette, Bartho of Erik zitten, maar van die kneusjes als Gigi Ravelli, Lieke van Lexmond en Jan Kooijman. En daar gaan ze mee "terug in de tijd"![]()
Lieke van Lexmond voorop, direct gevolgd door Gigi Ravelli.
Er kan ook geen premiere of event zijn, waar die twee niet aanwezig zijn.
Moeten uiteraard WEL fotografen aanwezig zijn.
Jaren geleden deed Tanja Jess (Bowien Galema in GTST) hetzelfde, maar die zie je niet zoveel meer, sinds ze moeder is geworden.
Lieke van Lexmond is tegenwoordig in zeer veel tv-programma's te zien.
Ze zal ook vast geen aanbieding afslaan, me dunkt.
Heeft natuurlijk ook al in de Playboy gestaan.
Ja, die gaan we nog zeer veel zien in de toekomst
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/flashback/maria_de_jong.xml
Hier moet ik ook zo om lachen![]()
Op geen enkele foto is Maria herkenbaar, omdat het een andere actrice was.![]()
Tja, sommige mensen leven voor de lenzen van een fotocamera...quote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je noemt precies de personen op die heel graag media-aandacht willen.
Lieke van Lexmond voorop, direct gevolgd door Gigi Ravelli.
Er kan ook geen premiere of event zijn, waar die twee niet aanwezig zijn.
Moeten uiteraard WEL fotografen aanwezig zijn.
Jaren geleden deed Tanja Jess (Bowien Galema in GTST) hetzelfde, maar die zie je niet zoveel meer, sinds ze moeder is geworden.
Ja, die gaan we nog zeer veel zien in de toekomst![]()
Dat is inderdaad om te lachen, ja. Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze dat zo gedaan hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/flashback/maria_de_jong.xml
Hier moet ik ook zo om lachen![]()
Op geen enkele foto is Maria herkenbaar, omdat het een andere actrice was.![]()
![]()
Jef Alberts!
Vroeger waren we op vakantie in Turkije en daar liep een ober rond die echt sprekend op Jef leek. En in de buurt was een juwelier die weer sprekend op Ludo leek.
In alles zag ik GTST toen.
Bij de aflevering vond ik Noud met zijn kapsel, ineens op Arnie lijken!En wat doet Nina vreselijk moeilijk zeg.
![]()
Lieke heeft pasgeleden in een interview gezegd dat ze tot de 'eredivisie' van tv-presentatoren wil gaan behoren.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ja, die gaan we nog zeer veel zien in de toekomst![]()
![]()
Shit!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lieke heeft pasgeleden in een interview gezegd dat ze tot de 'eredivisie' van tv-presentatoren wil gaan behoren.![]()
Toen ik dat las, lag ik meteen in een deukquote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lieke heeft pasgeleden in een interview gezegd dat ze tot de 'eredivisie' van tv-presentatoren wil gaan behoren.![]()
![]()
Ik schrok me kapot. Ik dacht even dat ze voetbal wilde gaan doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen ik dat las, lag ik meteen in een deuk
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot. Ik dacht even dat ze voetbal wilde gaan doen.![]()
![]()
Nou ja, zo erg is dat nou ook weer niet, zolang ze maar niet bij PSV gaat spelenquote:Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot. Ik dacht even dat ze voetbal wilde gaan doen.![]()
![]()
![]()
Oh nee, dat nooit. De gevolgen zullen niet te overzien zijn wat er straks op de Frederiklaan gebeurt.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg is dat nou ook weer niet, zolang ze maar niet bij PSV gaat spelen![]()
![]()
Nee, maar ik zag haar al spelers interviewen ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg is dat nou ook weer niet, zolang ze maar niet bij PSV gaat spelen![]()
Of dat Johan Cruijff haar moet uitleggen wat een vrije trap is, omdat ze denkt dat dat een trap zonder leuning isquote:Op maandag 6 juni 2011 16:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag haar al spelers interviewen ofzo.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of dat Johan Cruijff haar moet uitleggen wat een vrije trap is, omdat ze denkt dat dat een trap zonder leuning is![]()
![]()
Dat is wel een seintje dat je echt teveel met GTST bezig bentquote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Frey het volgende:
Vroeger waren we op vakantie in Turkije en daar liep een ober rond die echt sprekend op Jef leek. En in de buurt was een juwelier die weer sprekend op Ludo leek.
In alles zag ik GTST toen.
Shuffle up and deal!!!![]()
Haha ja idd, ik ken ook zo iemand die overal wel een (ex)GTST'er inzietquote:Op maandag 6 juni 2011 17:48 schreef mirelia het volgende:
[..]
Dat is wel een seintje dat je echt teveel met GTST bezig bent
know'm sayin?
word? word.![]()
Welke oelewapper heeft destijds besloten om ze uit elkaar te halen?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is zo ontzettend leuk om te zien![]()
The Alberts BrothersJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Waarschijnlijk die oelewapper van een Kennard Bos, al verdenk ik Dag Neijzen er ook wel van.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Welke oelewapper heeft destijds besloten om ze uit elkaar te halen?
CORRECTIE: Volgens Wikipedia was Vivian Pieters destijds de uitvoerend producent, samen met Gerd-Jan van Dalen.![]()
Jef is in die 12 jaar na deze scenes ook nog amper veranderd he. Ja, dikke kop en grijs haar maar verder niets!![]()
![]()
Qua uiterlijk niet, het is wel buitengewoon jammer dat ie vooral nadat A&A van Ludo werd steeds zwijgzamer, stiller en onbetekenender werd.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:09 schreef vencodark het volgende:
Jef is in die 12 jaar na deze scenes ook nog amper veranderd he. Ja, dikke kop en grijs haar maar verder niets!Een heer met stijl![]()
Dat is zeker. Ik vond Jef als kind altijd een vreselijk norse man en die mis ik nu gewoon. Vroeger liep hij ook in pakken rond maar dat zie ik hem nu ook nooit meer doen. Hij was leuk destijds met Dorethea maar hij liet nooit over zich heen lopen. Jef is tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Qua uiterlijk niet, het is wel buitengewoon jammer dat ie vooral nadat A&A van Ludo werd steeds zwijgzamer, stiller en onbetekenender werd.![]()
Wel toen hij met Barbara samen was, maarja Barbara is ook de grootste fout aan personages dat ooit in het leven geroepen is vind ik. En hij was wel nors, maar had wel altijd het hart op de juiste plek zitten en een sterk rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is zeker. Ik vond Jef als kind altijd een vreselijk norse man en die mis ik nu gewoon. Vroeger liep hij ook in pakken rond maar dat zie ik hem nu ook nooit meer doen. Hij was leuk destijds met Dorethea maar hij liet nooit over zich heen lopen. Jef is tof.
Een heer met stijl![]()
Wat zou dan die van Ludo zijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef DeLuna het volgende:
Keuze van Janine is anders ook best leuk..
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)terviewcaroline3.xml
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)s/interviewerik1.xmlJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Heb je daar nog beelden van?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch is de dood van Lotje op bewegend beeld vele malen mooier, Laura die eerst in shock de trap af komt lopen en dan in huilen uitbarst, Robert die "NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!" schreeuwt, de scènes in de aflevering erna waar de twee onderaan de trap zitten, de scène dat Lotje wordt meegenomen en Laura het niet aankan... het is zo mooi, alleen jammer dat Lotje Alberts daar de dupe van moest zijn.
Wilbert en Wim mogen van mij liever vandaag dan morgen terugkeren, mits er goede verhaallijnen voor de twee worden bedacht. Maar daar ontbreekt het met deze schrijvers nogal aan.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef DeLuna het volgende:
Keuze van Janine is anders ook best leuk..
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)terviewcaroline3.xml![]()
![]()
Ludo probeerde Janine anders van de week nog te verleidenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen.![]()
![]()
Die aflevering heb ik dan nét gemist! Maar het is dus niet gelukt?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ludo probeerde Janine anders van de week nog te verleiden![]()
![]()
Nee, Rosa had een crisisquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik dan nét gemist! Maar het is dus niet gelukt?![]()
![]()
Ja, daarom is het ook zonde dat die rol nooit echt van de grond is gekomen.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]
ik wou net hetzelfde posten...
Ludo was wel geweldig tegen Freek![]()
Nou was daar bij Charlie niet zo heel veel voor nodig.
Maar Rik...Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
In de tijd dat ze nog in een rolstoel zat, en Nick haar ging aanmoedigen, en hun bruiloften..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:49 schreef Frey het volgende:
Nou was daar bij Charlie niet zo heel veel voor nodig.
toen was ze nog leuk..ja dit slaat nergens op..quote:Maar Rik...
maar wat denk je van Wiet?
Oude Wiet had Nina al lang en breed bij de strot gegrepen en tegen een muur gegooid![]()
Nina ben ik ook helemaal zat met haar gezeik.![]()
Charlie vond ik best leuk toen Aukje haar nog speelde.![]()
De "Lieke" Charlie vond ik alleen aangenaam in het begin en verder tijdens de momenten dat ze met Nick was. Verder vind ik het een verschrikking, zeker de laatste jaren.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nina is ook ergquote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef Frey het volgende:
Nina ben ik ook helemaal zat met haar gezeik.
Ik vond de "Aukje" Charlie juist verschrikkelijk, wat een aanstelster was dat zeg..quote:Charlie vond ik best leuk toen Aukje haar nog speelde.![]()
De "Lieke" Charlie vond ik alleen aangenaam in het begin en verder tijdens de momenten dat ze met Nick was. Verder vind ik het een verschrikking, zeker de laatste jaren.
Hoop dat Nick een lange tijd in Meerdijk blijft, en hij weer bij Charlie komt![]()
Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nina is ook erg
[..]
Ik vond de "Aukje" Charlie juist verschrikkelijk, wat een aanstelster was dat zeg..
Hoop dat Nick een lange tijd in Meerdijk blijft, en hij weer bij Charlie komt[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Omdat Nick en Charlie een geweldig koppel waren.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo Nick weer bij Charlie komt!? Nick mag haar wat mij betreft flink schofferen.![]()
Als ze Nick maar niet gaan gebruiken puur voor de Charlie verhaalijn,
Verder Rikki wordt met de dag leuker of niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik verschil weer eens met jullie allemaal als het om Charlie gaat, ik vond haar als gruwelijk irritant toen ze zogenaamd als opvolgster van Kim werd gepresenteerd. Ik vond Kim mooier, leuker, socialer, beschaafder, minder hysterisch, meer inlevend en veel minder ordinair dan Charlie. En dan ging het hier nog om de Aukje-Charlie, toen Lieke de rol overnam werden al deze eigenschappen alleen nog maar veel en veel erger in het negatieve weliswaar.
Ik vond haar echt om te kotsen, ook met Nick, al kon die haar tegenwicht bieden. Maar ik mocht Nick toen ook niet zo en helemaal toen hij en Charlie Sjors constant liepen te jennen en te pesten vond ik ze beiden walgelijk. (Ik vond Nick overigens wel bij vlagen leuk een leuk personage, maar niet met Charlie in ieder geval). Ook in die periode dat Valerie ineens haar moeder werd en er met Barbara om ging vechten vond ik dat het personage veel belangrijker werd gemaakt dan ze was en teveel aandacht kreeg.![]()
De laatste jaren werd ze alleen maar walgelijker en erger omdat ze nu zogenaamd een volwassene moest voorstellen, maar ondertussen nog even puberaal, jankerig en egoïstisch was als een 16-jarige en er altijd als een heilige vanaf moest komen.![]()
Ik vier 12 dagen en 12 nachten feest als dat personage eindelijk eens opflikkert
Een heer met stijl![]()
Nou met het deel over de Aukje-Charlie ben ik helemaal met je eens..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik verschil weer eens met jullie allemaal als het om Charlie gaat, ik vond haar als gruwelijk irritant toen ze zogenaamd als opvolgster van Kim werd gepresenteerd. Ik vond Kim mooier, leuker, socialer, beschaafder, minder hysterisch, meer inlevend en veel minder ordinair dan Charlie. En dan ging het hier nog om de Aukje-Charlie, toen Lieke de rol overnam werden al deze eigenschappen alleen nog maar veel en veel erger in het negatieve weliswaar.
De Lieke-Charlie vond ik in het begin leuk, met het revalideren e.d.
Maar hoe de schrijvers haar (nog meer) hebben weten te verpesten![]()
Het lijkt wel of ze alle personages van de oude garde willen verzieken, zodat de Nina's & Wiet's e.d. goed uit de verf komen
Nick was echt een briljant personage, en geweldig door Christophe neer gezet.quote:Ik vond haar echt om te kotsen, ook met Nick, al kon die haar tegenwicht bieden. Maar ik mocht Nick toen ook niet zo en helemaal toen hij en Charlie Sjors constant liepen te jennen en te pesten vond ik ze beiden walgelijk. (Ik vond Nick overigens wel bij vlagen leuk een leuk personage, maar niet met Charlie in ieder geval). Ook in die periode dat Valerie ineens haar moeder werd en er met Barbara om ging vechten vond ik dat het personage veel belangrijker werd gemaakt dan ze was en teveel aandacht kreeg.![]()
De strijd met Stefano was een van de betere verhaallijnen van zijn personage
en dat ligt dus aan die achterlijke schrijvers.quote:De laatste jaren werd ze alleen maar walgelijker en erger omdat ze nu zogenaamd een volwassene moest voorstellen, maar ondertussen nog even puberaal, jankerig en egoïstisch was als een 16-jarige en er altijd als een heilige vanaf moest komen.
quote:Ik vier 12 dagen en 12 nachten feest als dat personage eindelijk eens opflikkert![]()
![]()
zie:quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze Nick maar niet gaan gebruiken puur voor de Charlie verhaalijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toen Ludo en Janine nog leuk waren. Ik zie ze nooit meer samen lachen of iets romantisch doen.
Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er valt ook niet zoveel te lachen als je dochter je niet meer wil zien.![]()
![]()
Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.Arme Noud.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In geval van deze dochter zou ik juist zeggen; reden te over om een big smile op je face te zetten!
Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, jij niet, maar Janine heeft het er nogal moeilijk mee. Ik geef je wel gelijk trouwens.
[..]
Arme Noud.
Het wordt tijd dat de schrijvers een beetje ballen tonen en Nina, vooral wat haar ouders betreft, een goed op haar plaats wordt gezet.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hetgeen ook zwaar overdreven is natuurlijk. Van mij mocht ze een tijdje afkoelen en tot haar positieven komen. Wie wil nou zo'n dochter? Ik niet.
Ik mag toch hopen dat je niet het vriendje van je dochter gaan aanrijden en erover liegt.
Net als hem geld bieden om haar te dumpen.
Of hem zo ver te pushen dat hij haar wil vermoorden![]()
![]()
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat vind ik dus een beetje lachwekkend. Je kunt van je kind houden om alle begrijpelijke redenen, maar als ze zelf zo onredelijk doet en niet eens wil praten, dan houdt het op.
Het wordt tijd dat de schrijvers een beetje ballen tonen en Nina, vooral wat haar ouders betreft, een goed op haar plaats wordt gezet.![]()
![]()
Die aanrijding was een ongeluk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je niet het vriendje van je dochter gaan aanrijden en erover liegt.
Net als hem geld bieden om haar te dumpen.
Of hem zo ver te pushen dat hij haar wil vermoorden![]()
![]()
Erover liegen was begrijpelijk omdat ze nou eenmal zo'n dramaqueen is, en al die redenen waarom het niet meer werkt als je het niet meteen gezegd hebt.
Geld bieden was een beetje fout, maar dat is Ludo he?!
Over dat pushen en vermoorden, ben je me kwijt, weet niet wat je bedoelt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Dat is wel erg drastisch, maar wel doeltreffend, dat dan weer wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom had ze nou niet gewoon kunnen sterven tijdens die explosie
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Nina is echt een verschrikkelijke bitch.
Wiet is niet mijn favoriete personage en ze is nogal goedgelovig, maar Nina's houding tegenover Wiet is gewoon belachelijk.
Daarnaast vind ik Noud en Nina ook niet bij elkaar passen. Noud en Wiet waren veel leuker samen.
Nu maar hopen dat Lorena en Maxime ook daadwerkelijk wraak gaan nemen.
En ik heb nu al geen zin in de komende aflevering: Charlie.![]()
![]()
Maar de schrijvers doen er ook niks aan. Alsof sommige personages echt een beschermstatus genieten.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
![]()
Harmsen die Ludo vraagt of hij iemand weet die papieren voor hem kan ritselen.
Zover ik weet hadden ze niet veel scènes samen. Des te leuker waren dan ook de scènes waarin ze wel samen speelden.
Ja zoals Wiet,Sjoerd, Dannyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:02 schreef Frey het volgende:
Maar de schrijvers doen er ook niks aan. Alsof sommige personages echt een beschermstatus genieten.
De oude garde krijgt zo'n beetje alleen maar belachelijke verhaallijnen (Rik/Charlie bijv)![]()
Ze zit nu in de leader.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verder Rikki wordt met de dag leuker of niet.
Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja zoals Wiet,Sjoerd, Danny
De oude garde krijgt zo'n beetje alleen maar belachelijke verhaallijnen (Rik/Charlie bijv)
Tot de oude garde reken ik iedereen voor seizoen 7/8, dus Charlie zeker niet. Ik stoor me er wel een dat ze Charlie en Rik als een koppel zien die al een eeuwigheid bij elkaar zijn, terwijl dit absoluut niet zo is.
Hetzelfde als toen ze bij 20 jaar gtst zeiden "De Koning is gewoon Jef", in mijn herrinering heeft Jef 5% van zijn leven in de Koning gewerkt (dat overigens gewoon weer Bodega de Koning moet heten). Rik heeft er wel gewerkt (met tussenpozen) sinds seizoen 8, ik vind hem eerder verenigd met De Koning dan Jef.Een heer met stijl![]()
Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Aan Wiet en Sjoerd stoor ik me niet zozeer, boeiend zijn ze allerminst, maar in ieder geval niet irritant. Sinds Danny is gekapt met Charlie valt hij ook wel weer mee. Ik vind het alleen stom dat de makers Anton de hele tijd als het lulletje van het gezin neer willen zetten. Gun die man toch een keertje de eer en zet hem niet steeds neer als een bruut of een schoft.
Maar het lijkt nu dus of heel GTST om de jonge generatie draait, en dat de oude garde afgescheept worden met lullige verhaallijntjes die nergens over gaan.
Anton leek in het begin veel potentie te hebben, helaas is daar niks meer van over..jij bent echt anti Charlie hequote:Tot de oude garde reken ik iedereen voor seizoen 7/8, dus Charlie zeker niet. Ik stoor me er wel een dat ze Charlie en Rik als een koppel zien die al een eeuwigheid bij elkaar zijn, terwijl dit absoluut niet zo is.
Maar dit ligt ook voor een deel aan de schrijvers he, die creëren die verhaallijnen omtrent het personagedat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..quote:Hetzelfde als toen ze bij 20 jaar gtst zeiden "De Koning is gewoon Jef", in mijn herrinering heeft Jef 5% van zijn leven in de Koning gewerkt (dat overigens gewoon weer Bodega de Koning moet heten). Rik heeft er wel gewerkt (met tussenpozen) sinds seizoen 8, ik vind hem eerder verenigd met De Koning dan Jef.
Rik is voor mij de Koning, Jef zeker niet.
Jef blijft voor mij toch de reclame man![]()
![]()
Ik denk dat ik het onderwerp Lorena/Maxime vs Frederik wel ga volgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
(...)
Nu maar hopen dat Lorena en Maxime ook daadwerkelijk wraak gaan nemen.
Wanneer eindigt deze reeks voor de zomerstop?![]()
Nee inderdaad. Het stoort me ook gewoon vreselijk dat Rik zich zo slap opstelt. Hij had die hoer vanaf het eerste moment dat hij het ontdekte de deur uit moeten trappen en haar daar moeten laten. Nee wat doet hij: ''Kamer meisje? Schat kom weer bij mij wonen, dan kun je daar lekker schoonmaken''quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:49 schreef Madame_Paon het volgende:
En ik heb nu al geen zin in de komende aflevering: Charlie.![]()
![]()
![]()
En dan Laura: ''Het vertrouwen van Rikki moet weer groeien''. Welk vertrouwen? Zo'n hoer als Charlie is gewoon niet te vertrouwen, en daar is alles mee gezegd!
Waarom wordt ook nooit eens iemand boos op die Charlie. Nee ze krijgt ook nog altijd het medeleven van iedereen, en mensen doen alsof ze een slachtoffer is. Maar je moet Charlie altijd horen met d'r grote bek als het om anderen gaat. Dan staat ze met haar oordeel voorop en wil ze iedereen wel eens even vertellen wat ze allemaal fout hebben gedaan. Ik gun dat mens echt een slechte afloop, de kamphoer![]()
![]()
Als het andersom was geweest werd Rik met pek en veren Meerdijk uitgedragen door iedereen.
Maar ooh nee als Charlie het doet is het allemaal oke.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt
Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ookCharlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.
Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt
know'm sayin?
word? word.![]()
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Sowieso Charlie en Maxime die krijgen altijd alles wat ze willen, niemand werkt ze ooit tegen. Echt
Charlie wil zonder opleiding, ervaring en geld een kapsalon beginnen, hoplaa het kan, meteen uitbreiden ookCharlie wil Rik? dat kan. Charlie wil Danny? Dat kan ook. Charlie wil weer Rik? tuurlijk alsof het niets is.
Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc
vast nog veel meer dat ik alweer verdrongen heb. En werkelijk niemand die haar een strobreed in de weg legt
Waar ze dan ook weer 3 seizoen op kan teren om overal mee weg te komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Wiet echt een irritant personage, Nina ook trouwens.
Maar het lijkt nu dus of heel GTST om de jonge generatie draait, en dat de oude garde afgescheept worden met lullige verhaallijntjes die nergens over gaan.Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.quote:Anton leek in het begin veel potentie te hebben, helaas is daar niks meer van over..
[..]Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot.quote:jij bent echt anti Charlie he
Maar dit ligt ook voor een deel aan de schrijvers he, die creëren die verhaallijnen omtrent het personage![]()
Anti Charlie? Ja dat kun je wel stellen, ik heb de indruk dat je dat vervelend vindt. Dit hoeft echter niet, want het is slechts mijn mening (al schijn ik niet de enige te zijn). Het hoeft geen afbreuk te doen aan hoe jij over haar denkt.
En dat moet ie weer worden ook vind ikquote:dat was echt een grote faal, maar dat had ik al eerder gezegd..
Rik is voor mij de Koning, Jef zeker niet.
Jef blijft voor mij toch de reclame man
Een heer met stijl![]()
Dat is zeker geen pretje, maar aan de andere kant, ze heeft jaren lopen zuigen tegen mensen. Ze heeft dag in dag uit, uur in uur uit zitten irriteren, pesten, treiteren. Een langzaam tergend proces over de lange duur. Dit wordt nu verrekend met een incidentje van een minuut of 4 en het is inderdaad wel een verkrachting dus degene die Maxime gestrafd wilden zien kunnen ook niet zeggen dat ze er mee weg is gekomen. Echter ons wordt zo wel een even langzame, tergende wraakactie richting Maxime wordt onthouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.Een heer met stijl![]()
Ik kan het niet meer eens zijn dan jullie mening over Charlie. Ik vond haar als puber, gespeeld door Aukje, nog wel leuk, maar dit is een pure verschrikking. Een schande voor de vrouw. Walgelijk zo'n type. En ze komt overal mee weg
Aids.![]()
Dit is inderdaad zo ongelooflijk waarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef alors het volgende:
Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz).quote:Maxime al tijden werkloos (voor zover ik weet, ik kijk nauwelijks meer), ruimt Nick uit de weg, wint het vertrouwen van de meest achterdochtige persoon in Meerdijk (Isabella), fixt Amy, fixt Nina, etc
Een heer met stijl![]()
Groot gelijk! Ook dat hele gedoe rondom de verzonnen kanker van Barbara. Nou ze is 3 weken genegeerd, deed alsof ze van een brug wilde springen en alles was weer koek en eiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zo ongelooflijk waar
[..]
Maxime is aandeelhoudster in een groot aantal bedrijven, op zich zou dit kunnen. Wat dat overal mee weg komen betreft heb je ook ongelooflijk gelijk. Zelfs good guys van vroeger zoals Robert en Jef zat het vaak tegen (opstarten A&A, A&A werd overgenomen, dood van hun kinderen, enz).
Aids.![]()
En ook dit is een reden waarom ik een bloedhekel heb aan het personage Charliequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef Moofasah het volgende:
Waarom wordt ook nooit eens iemand boos op die Charlie. Nee ze krijgt ook nog altijd het medeleven van iedereen, en mensen doen alsof ze een slachtoffer is. Maar je moet Charlie altijd horen met d'r grote bek als het om anderen gaat. Dan staat ze met haar oordeel voorop en wil ze iedereen wel eens even vertellen wat ze allemaal fout hebben gedaan. Ik gun dat mens echt een slechte afloop, de kamphoer
Een heer met stijl![]()
Ja zij is echt goed. En daarbij schijnt het ook een leuk mens te zijn in het echt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marjolein Keuning is toch wel een fantastische actrice zeg. [ afbeelding ]Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Tracyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wiet en Nina vind ik stukken minder irritant dan de jongerenclan Charlie-Milan-Morris-Tracy-Isabella, wat waren dat een stel zeikerige, asociale en egoïstische jongeren. Nina is dat nu op zich ook, maar er zijn perioden dat ik haar wel kan waarderen. Aan Wiet heb ik me nooit echt gestoord.OMG wat een non personage was dat zeg!
Nina kan ik ook wisselend waarderen... Wiet vind ik echt geen leuk personage..de oude Wiet was ook niet veel, maar die had wel wat meer pit.Ik hoop het ook, het zou leuk zijn als hij weer zo als in het begin wordtquote:[..]
Hopelijk verandert dit nog, het is op zich een vrij complex personage en ze kunnen met hem verscheidene kanten op.
[..]Aukje Charlie vond ik echt niks, Lieke Charlie vond ik het begin (toen met de revalidatie en haar relatie(s) met Nick) een stuk beter te pruimen.quote:Zeker en dat zal ik ook blijven uiten zolang ze mij blijft irriteren. Schrijvers bepalen weliswaar de verhaallijnen en ook deels hoe een karakter zich gedraagt, het personage Charlie vind ik echter al irritant sinds haar eerste verschijning in gtst. Dit werd met een factor 10 keer erger toen Lieke kwam en weer eens met een factor 10 erger de afgelopen 3 jaar. Een personage wordt bedacht met een bepaalde eigenschappen, soms worden die gewijzigd, maar een personage verandert nooit radicaal. Heel soms wel over een periode van 10 jaar, bij Charlie werd alles alleen maar uitvergroot.![]()
Afgelopen seizoenen is ze echt een mega irritant zeurend rot wijf geworden, maar dat ligt niet aan Lieke he
En als zoveel mensen een hekel aan Charlie hebben doet ze toch iets goedzie hierboven.. maar ik probeer er bij te bedenken dat de schrijvers hier debet aan zijn.quote:Anti Charlie? Ja dat kun je wel stellen, ik heb de indruk dat je dat vervelend vindt. Dit hoeft echter niet, want het is slechts mijn mening (al schijn ik niet de enige te zijn). Het hoeft geen afbreuk te doen aan hoe jij over haar denkt.
Zoals zoveel personages waar ze op dit moment belachelijk mee omgaan (Laura,Jef,Rik e.d.)eenschquote:[..]
En dat moet ie weer worden ook vind ik![]()
![]()
Grappig dat Bas Muis en Fajah Lourens samen in een film gaan spelenquote:DEN HAAG - Bas Muijs is vanaf 5 september te zien op het witte doek. Op Twitter meldt de Haagse acteur de releasedatum van zijn nieuwste speelfilm: 'Als je verliefd wordt'.
Muijs speelt de hoofdrol in de nieuwe film van producent Rob Houwer, aanvankelijk aangekondigd onder de werktitel 'Stiletto's'. Het is zijn eerste hoofdrol in een speelfilm. Andere rollen zijn er voor Fajah Lourens, Casper van Bohemen en Elle van Rijn. De opnames zijn gemaakt in onder meer Wassenaar en Hoogmade. Regisseur is Hans Scheepmaker.
Het is de eerste speelfilm van producent Houwer in vijf jaar tijd. In de jaren 70 en 80 maakte hij samen met Paul Verhoeven de klassiekers 'Turks Fruit', 'Soldaat van Oranje' en 'De Vierde Man'.
Muijs was eerder onder andere te zien in de soap Pauwen en Reigers van Omroep West.
Bron: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/51731
Een heer met stijl![]()
Ja hoor Bianca, je gezin ten grabbel gooien, vreemdgaan voor je huwelijk met je zwager in spe, vervolgens wekenlang na je huwelijk vreemdgaan en dan van die man weer terug gaan naar man nummero 1 zijn alleen maar wat misverstanden.
Een heer met stijl![]()
Charlie sterf even. Alsjeblieft. Nu. Gewoon. Meteoriet, psychopatische Rikki, een boobytrap. Maakt niet uit.
Maar STERF.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ja hoor daar zijn de verwijten weer richting Rikki![]()
Charlie denkt als je maar achteraf de juiste dingen zegt iedereen je wel weer vergeeft en vergeet
Een heer met stijl![]()
Die vuile Charlie he. Tegen Rikki zeggen dat ze het niet makkelijk voor hun maakt en dat ze zo niet tegen haar vader moet doen. Waar haalt ze het LEF vandaan!? Wow, wat zou ik kwaad worden.![]()
![]()
![]()
Ik moest je post zeker 3 keer lezen voordat ik hm begreep. Had namelijk de scene zelf niet helemaal gezien, behalve dat Charlie bij hun langskwam. Ik dacht al: wanneer is Bianca vreemdgegaan en met wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor Bianca, je gezin ten grabbel gooien, vreemdgaan voor je huwelijk met je zwager in spe, vervolgens wekenlang na je huwelijk vreemdgaan en dan van die man weer terug gaan naar man nummero 1 zijn alleen maar wat misverstanden.![]()
![]()
Waarom is iedereen blij voor rick, terwijl zijn vrouw z´n broer neukte en het zo wilde houden![]()
In normale werelden worden zulke mensen uitgekotst.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Wiet![]()
Ben je jarloers dat ie niet met jou wil praten?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ja, maar Charlie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom is iedereen blij voor rick, terwijl zijn vrouw z´n broer neukte en het zo wilde houden![]()
In normale werelden worden zulke mensen uitgekotst.![]()
Btw, Rick is in het verleden ook weleens vreemdgegaan toch? Toen hij met Anita was.![]()
En zo zie je maar weer, wat Charlie wilt telt, wat Rikki wilt/voelt maakt als puntje bij paaltje komt geen bal uit
Een heer met stijl![]()
Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar Charlie.![]()
Btw, Rick is in het verleden ook weleens vreemdgegaan toch? Toen hij met Anita was.Een heer met stijl![]()
Ik ben juist blij dat ze niet teveel op rik lijktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Starlie het volgende:
Ohhh ik hou van Rikki!!!! Qua uiterlijk ook goed gecast, vind dat ze wel wat van Rii wegheeft!
Jammer dat Anita eruit is, ik zou Rik, Anita en deze Rikki wel samen willen zien.Een heer met stijl![]()
Nee indd. Ze probeert Rikki om te lullen maar het maakt helemaal niets uit wat Rikki vindt, behalve als ze het met Charlie eens is. Vreselijk, zulke mensen. Charlie zit er niet eens mee dat Rikki dit niet wilt. Ze walst en zo overheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En zo zie je maar weer, wat Charlie wilt telt, wat Rikki wilt/voelt maakt als puntje bij paaltje komt geen bal uit![]()
![]()
Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit onscreen, toen ze in Australië zaten wel, maar alsnog was dan niet met Anita's zus, was het toen ze al zoveel ruzie hadden dat ze uit elkaar leefden en eigenlijk was dit alleen om een verhaaltje te verzinnen waarom Anita terug kwam en Rik niet van de schrijvers.![]()
![]()
Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charliequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Hele andere situatie ook natuurlijk. Wilde er verder niet eens iets mee zeggen.
Een heer met stijl![]()
Ooh, maar dat is zeker. Wat ziet hij überhaupt in Charlie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik benadruk alleen even dat Rik van een heel andere klasse is dan Charlie![]()
![]()
Ze zijn zo schattig samenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Sjoerd en Rikki trouwens wel leuk samen.![]()
![]()
Net toen ik dacht dat ik het al niet meer serieus nam, wordt het nog erger![]()
Je dochter verwijten dat je vriendin een hoer is
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik.quote:
Een heer met stijl![]()
Zoiets leek het wel ja. "Ze ziet maar 1 kant van je, ze vergeet dit en dat. Ik laat haar ons leven samen niet bepalen," Wow, wat zou Anita (vooral om dat laatste) boos worden!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Net toen ik dacht dat ik het al niet meer serieus nam, wordt het nog erger![]()
Je dochter verwijten dat je vriendin een hoer is![]()
Ik ga nog even door met klagen:
Wat de fuck heeft Nina nu weer voor kleding aan
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.
Een heer met stijl![]()
Het is zeker geen pretje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, Maxime is nu verkracht. Dat is geen pretje lijkt mij.
In ieder geval was het geen wildvreemde voor haar, ze vond hem sexueel aantrekkelijk en had een hele hete nacht met hem. Het is dat hij afstandelijk ging doen, dat er niet meer uit gekomen is.
Sex met iemand als je dat niet wilt, is niet fijn, maar wat ik bedoel is, het had erger gekund.
Zelf hierin wordt ze op haar wenken bediend.
Noem je dit verstandigquote:![]()
Complete achterlijke onzin. En ik hoop dat Sjors het 'm afleert.
Of dat hij dit verzint om haar ervan af te krijgen, maar zo slim is Bing niet, dat is compleet irrealistisch.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Wiet kennende...maar Bing bedoelde het verstandig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord![]()
![]()
rofl voorspelbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Haha goed bezig Bing, nu gaat ze juist op zoek naar een ouija bord![]()
vinde.nl. Heeft wiet nooit van google gehoord?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Hehe, Bing, we weten al dat je niet zo slim bent.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Nah ja, in het begin was het verstandig, toen hij over zijn moeder begon. Maar toen hij verder ging over boze geesten die je naar die wereld willen lokken, ging het beetje te ver. Ik juichte te vroeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Noem je dit verstandig![]()
Complete achterlijke onzin. En ik hoop dat Sjors het 'm afleert.
Of dat hij dit verzint om haar ervan af te krijgen, maar zo slim is Bing niet, dat is compleet irrealistisch.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg om te weten dat het gevaarlijke onzin is. Je kunt beter ver blijven van dit soort dingen.
Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.quote:It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Rikki zal nu wel weer boos op hem zijn hierom en het is treurig dat Rik zich zo gedraagt. Ik juichte wel, maar grappig is het uiteindelijk allerminstquote:
Een heer met stijl![]()
Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Rik door de klap bij zinnen is gekomen.![]()
![]()
Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Dat is zeker zo, de aanwezigheid van Sil had Laura misschien ook weer wat meer verhaal in de serie kunnen geven, nu is ze een afwezig karakter dat zo nu en dan de vervangende moeder uithangt voor Charlie. Hopelijk krijg Laura zo met de lijn van Jeff weer wat meer speeltijd in de serie (btw, waar hangt Tanya/Tineke nu uit?!).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind ze inderdaad leuker dan Rikki en Sil, maar toch was het onnodig om Sil in de bak te mieteren vind ik.
En Sjoerd net. Wat kan Rik een onredelijke drol zijn zeg
![]()
![]()
Een wake-up call voor Rik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik ook. Dan juich ik wel. Als Rikkie, Rik en Charlie nu allemaal boos worden op Sjoerd (gelukkig viel Rik niet gevaarlijk), dan is het niet zo'n goede actie geweest (al bedoelde Sjoerd het wel goed voor Rikkie).[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ja, nu is het niet grappig meerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt wel achterlijk gaan reageren, maar hij heeft natuurlijk die dingen met zijn moeder meegemaakt.
Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13?quote:
Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat doe je dom? Hoe oud ben je? Al 13?![]()
Het is in deze niet van belang of ze bestaan of niet. We weten ook niet of er iets als een God bestaat, ik geloof er niet in, maar ik ga niet lopen bitchen over wel of niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Ja want geesten bestaan, daarom zoeken ze ook via een omweg 'contact' met je ipv rechtstreeks, dat is veel leuker, maken ze er meteen een spelletje van
Sommige dingen kun je niet bewijzen, noch ontkennen, zelfs al denk je het zeker te weten.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Inderdaad.quote:
Iedereen is (terecht!) aan het klagen over Charlie, maar Edwin was ook weer ontzettend walgelijk vandaag.
Maakte hij het nou alwéér uit?
En gaat hij ook nog eens Lucas de schuld geven dat hij niet goed genoeg heeft gestudeerd?
Wat een achterlijke klootzak.
En morgen zitten ze weer gezellig bij elkaar op de bank.
Waarom pikt Lucas dit steeds weer?
Nu ben ik er echt klaar mee. Ik ga nu een klachtenbrief schrijven naar de redactie van GTST en hoop dat ze die niet gaan negeren.
Charlie.![]()
![]()
![]()
Edwin.![]()
![]()
Bianca's houding tegenover Anton.![]()
Walgelijk.There's a lesson that you always have to learn
Ik kon het niet zo goed verstaan.Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
Volgens mij ging het over z'n tentamen, maar ik ben er ook niet zeker van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon het niet zo goed verstaan.Het klonk als "het is uit", maar het had ook heel goed iets anders kunnen zijn.
Een heer met stijl![]()
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?Een heer met stijl![]()
Ik weet natuurlijk ook niet precies waar het over gaat, dat zal morgen blijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kon ook niet zeggen dat Lucas erger is dan Edwin of andersom. Ik zou me zelf wel eerder irriteren aan Lucas dan aan Edwin overigens.
Ik hoorde Edwin zeggen dat Lukas alleen aan feesten denkt en egocentrisch is, en dat vind ik nou ook. Blijkbaar moest Edwin nog studeren ofzo.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Wat heb jij tegen Lucas?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heb je tjoch met Lukas? Hij kan niets verkeerd doen bij jou. Waarom toch?
Je ziet toch wel dat Edwin hem als oud vuil behandelt en het om de haverklap uitmaakt?
Daarnaast gaf hij Lucas vandaag alweer van allerlei dingen de schuld waar Lucas niks aan kon doen.
Kan Edwin soms niks fout doen bij jou?There's a lesson that you always have to learn
LucasLucas is een irritante rel nicht die overal maar moet vertellen hoeveel homo´s hij in New York gehad heeft. Terwijl Edwin is gewoon een relaxte kerel die toevalig ook op jongens valt, Edwin is een persoonlijkheid terwijl Lucas draait om homo dit homo dat homo zus homo zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Lucas?
Je ziet toch wel dat Edwin hem als oud vuil behandelt en het om de haverklap uitmaakt?
Daarnaast gaf hij Lucas vandaag alweer van allerlei dingen de schuld waar Lucas niks aan kon doen.
Kan Edwin soms niks fout doen bij jou?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: