Te beginnen bij Maxime.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik hoop dat Nick grote schoonmaakt komt houden in Meerdijk. Te beginnen met Charlie, Danny en Bing.
Vooral dat ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat Nick gewoon normaal terug komt en niet als een geflipte psychoot ofzo
Lekker voor je .quote:
Ja? Os 'ie dan spontaan dement geworden over het gedoetje met zijn eigen zoon?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
En zei Ludo niet recentelijk iets over Lorena en Frederik dat hij zijn kind gelijk zou accepteren ?
Ik zie hem graag iets doen dat (onder het mom van ongeluk) dodelijke gevolgen heeft voor Nina. En Lucas mag daar ook wel bijquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik hoop dat Nick grote schoonmaakt komt houden in Meerdijk. Te beginnen met Charlie, Danny en Bing.
Ja! Word wel eens tijd!quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef Frey het volgende:
Tijdens het jubileum toonde Ludo ook al wat berouw wat betreft Nick. Hopelijk krijgen ze nu een normale band.
Ik moet je teleurstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:14 schreef Sk00p het volgende:
NickDit is precies wat ik allang wilde
![]()
Hopelijk kan hij tijdelijk voor meer opschudding zorgen
Tanja: "Alsof ik èèn of ander gek wijf ben"![]()
Ik hoop dat Laura haar snel door heeft.
Oooh, toen keek ik weer eens een poosje niet vanwege het Amy-gedoe. Ben de afgelopen twee jaar na de cliffhanger een tijd(je) afgehaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:36 schreef Frey het volgende:
Tijdens het jubileum toonde Ludo ook al wat berouw wat betreft Nick. Hopelijk krijgen ze nu een normale band.
jajaja! Zoiets hoop ik op.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef douche-eendje het volgende:
Misschien kent Nick Tanya/Tineke wel, is het een of andere ontsnapte gestoorde uit de kliniek waar hij ook zat.
Hm, niet zo slecht gedacht inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:31 schreef douche-eendje het volgende:
Misschien kent Nick Tanya/Tineke wel, is het een of andere ontsnapte gestoorde uit de kliniek waar hij ook zat.
wehehe scherp ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh, toen keek ik weer eens een poosje niet vanwege het Amy-gedoe. Ben de afgelopen twee jaar na de cliffhanger een tijd(je) afgehaakt.
Ik kon me die uitspraak over accepteren van je kind door Ludo niet herinneren, maar die is dan ook pas eergister gedaan- ik zit net die aflevering pas te kijken, loop ietsje achter.
Dat gedoe met Sjoerd en Rikki, noem die dingen gewoon condoom, wil je
Respect voor Bing, trouwens, dat 'ie de confrontatie aan gaat. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen, respect voor Bing... hihi![]()
Wat fijn dat Laura zo'n haarfijn voorgevoel heeft als het om foute mensen gaat... tot ze natuurlijk zelf de oplichter van de eeuw wil trouwen natuurlijk
Hopelijk was Rutger ECHT dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |