Gianquote:
sorry, ik geniet momenteel van dit nummer:quote:
Even geluisterdquote:
quote:
Ben nog nooit in een vinex wijk geweest, dus geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie van de vinex wijken?
Kut. Er is geen zak te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie van de vinex wijken?
Neeeeequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
Pops. Is er een kusje van mij aan jou gegeven door die gozer?
Oke, dat kan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ben nog nooit in een vinex wijk geweest, dus geen idee
quote:
Hier in de buurt is zo'n faalwijk. Mensen met veel te hoge hypotheken om die huizen te kunnen betalen, als je er overdag een bom neergooit raak je niemandquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
[..]Oh? Verklaar je nader gaarne!
Hoe maakt u het.quote:
Ja, maar dat is tegenwoordig overal, twee werkende ouers en kinderen op de BSO enz.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier in de buurt is zo'n faalwijk. Mensen met veel te hoge hypotheken om die huizen te kunnen betalen, als je er overdag een bom neergooit raak je niemand. Allemaal twee werkende ouders, kinderen dag en nacht op de BSO etc.
Dit is ONZquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Goedhier zitten leukere users dan in ONZ.
Kloptquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Goedhier zitten leukere users dan in het radio topic.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar dat is tegenwoordig overal, twee werkende ouers en kinderen op de BSO enz.
[..]
Dit is ONZ
Alle leuke users van ONZ radio zijn hiernaartoe gekomen, dus dat kan kloppenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb je geen aardrijkskunde?quote:
Whihiquote:
Ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Merkte het, werd opeens een stuk minder leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Alle leuke users van ONZ radio zijn hiernaartoe gekomen, dus dat kan kloppen
Ben met een nieuw nummer bezigquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik fan van jou, en je supertoffe nummer
Goed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je geen aardrijkskunde?
[..]
WhihiHoe gaat het met Koelkast? Wil je hem de groetjes doeeeen?
konijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI?
• Hellokitty
• Konijntje
• Mario
• Epilepsie
• Maisetend poesje
quote:
De oorzaak dat die users hier kwamen, zijn wij niet hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:24 schreef dralion13 het volgende:
Zou ARG medeverantwoordelijk zijn voor het stoppen van ONZ radio?
Een aantal leuke users die veel bij ONZ radio zaten zijn immers naar ARG gekomen
quote:
Ok.quote:
Zeg dit aub niet, want dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:24 schreef dralion13 het volgende:
Zou ARG medeverantwoordelijk zijn voor het stoppen van ONZ radio?
Een aantal leuke users die veel bij ONZ radio zaten zijn immers naar ARG gekomen
Hello Kittyquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI?
• Hellokitty
• Konijntje
• Mario
• Epilepsie
• Maisetend poesje
Ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
De oorzaak dat die users hier kwamen, zijn wij niet hoor.
Oorzaak/gevolg
Ik dacht inderdaad al dat het nergens op zou slaan, maar het kwam zomaar in mij opquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ok.
[..]
Zeg dit aub niet, want dat slaat nergens op.
owwwwquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
De oorzaak dat die users hier kwamen, zijn wij niet hoor.
Oorzaak/gevolg
Dan is het idd ook beter om te stoppenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Popje-popje het volgende:
ONZ-radio is gewoon op, servers en zooi die aanstaan voor 10 luisteraars enz.
nieuwe users, veel gezeur
Kunnen de autisten niet tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan is het idd ook beter om te stoppen
Mwa, dat was niet de enige reden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Popje-popje het volgende:
ONZ-radio is gewoon op, servers en zooi die aanstaan voor 10 luisteraars enz.
nieuwe users, veel gezeur
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog 100, maar om nog langer door te gaan en uit te melken is onzinnig.
Ik las dat ONZ Radio topic en toen allemaal hatelijke reacties van sommige users daar over onze SC.quote:
Zie hierboven.quote:
Jaloers op de leuke sfeer hier, niks aan te doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las dat ONZ Radio topic en toen allemaal hatelijke reacties van sommige users daar over onze SC.
[..]
Zie hierboven.
kquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
Arrrrrrr, ik ben nieuw hier
Hey jouw ken ik niet, vertel een wat over jezelf?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
grquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
Ja en nu heeft dat account ook weer een ban
Zorgen dat je je niet als een mongool gedraagt waardoor je zo'n ban krijgt.quote:
Hoe krijgt ie dat voor elkaar....quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
Hij ging in anderhalf dag van 39 notes naar 54 oid. Utopie.___!
Zo lastig is dat niet hoor.quote:
Moet je hem open doenquote:
Ook gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je neus dichtknijpen en dan druk erop zetten.
Alleen voor een koekje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn bedoeling, vergeef me
quote:
Dank.quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Misschien laat Henk nog wel een stukje voor je over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Hoelaat ben je klaar dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben depressief door de werktijden van mn vakantiewerk
5 dagen in de week om 7 uur 's morgens beginnen
Ik ga kijken of ik dat ook anders kan fixen, dit is onmenselijk
Ook nog een optie ja!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Henkie94 het volgende:
Die slaolie in mn oor helpt wel een beetje.
FUUUUUUquote:
Ik moest smegje hebben, die zat toevallig in t topic. :3 Kon ik net zo goed ook een beetje rellen togquote:
Hihi ja rellen. En dan snel hier posten om het te melden. Boef.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik moest smegje hebben, die zat toevallig in t topic. :3 Kon ik net zo goed ook een beetje rellen tog
Trollen is toch stoer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe eens gewooon niet trollen daar. Door dat getroll haten ze allemaal arg7.
Je stalkt me.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hihi ja rellen. En dan snel hier posten om het te melden. Boef.
Nu benadeel je 2 kampen, slimpie.
Ik zit overal.quote:
Wij haten hen toch ook, ik zie het probleem niet echtquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hatenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wij haten hen toch ook, ik zie het probleem niet echt
Dan blijven ze gelukkig weg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trakterenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar ik vind het hier leuker dan daar, mag ik blijven?
Appolllquote:
Cquote:
Vind het een beetje raar dat je dan niet hier zat ipv onz radio.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar ik vind het hier leuker dan daar, mag ik blijven?
Is ook een beetje raar, had daar allang weg moeten gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vind het een beetje raar dat je dan niet hier zat ipv onz radio.
Ik ben ooit goed misselijk geworden van Monchou, nu vind ik het niet meer lekker.quote:
Hey, hoe is het met de aambeien?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik verwacht spits hier na het sluiten van de radio slowchat.
Ik weet niet of het zal sluiten, ze zijn bezig met een nieuw radiostation.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik verwacht spits hier na het sluiten van de radio slowchat.
oke, das overdreven, ik haat niemand eigenlijkquote:
Er waren de laatste tijd toch niet zoveel luisteraars meer, of nog wel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zal sluiten, ze zijn bezig met een nieuw radiostation.
Als heel radio onz hier maar niet heen gaat. We zijn geen vluchtelingenkamp.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is ook een beetje raar, had daar allang weg moeten gaan.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als heel radio onz hier maar niet heen gaat. We zijn geen vluchtelingenkamp.
Nee, vooral overdag waren er misschien 9quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er waren de laatste tijd toch niet zoveel luisteraars meer, of nog wel?
En jij hoeft je niet zo achterlijk te gedragen in dat topic.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin wel tof.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, vooral overdag waren er misschien 9
Goede post dit wel sorry ONZ radioersquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Was het ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin wel tof.
Heye! Klinker, zijn Jan en jij nog schattig samen?quote:
Ja ja, maar natuurlijk, wat denk jij nou ?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heye! Klinker, zijn Jan en jij nog schattig samen?
Heb ze er toch maar uitgesneden, bloedde even maar een tampon was de meest voor de hand liggende oplossing. Vanavond gaan ze trouwens in de frituur.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de aambeien?
wrm wrm wrmquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Spank!I know..
[..]
Kliiiiink
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, maar natuurlijk, wat denk jij nou ?!
Jij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Heb ze er toch maar uitgesneden, bloedde even maar een tampon was de meest voor de hand liggende oplossing. Vanavond gaan ze trouwens in de frituur.
Vlees weggooien
Hij is nog steeds tl.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
APPELL HEB JIJ MIJN INDIANENVERHAALTJE GELEZEN?
Mij geen hoi zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Spank!I know..
[..]
Kliiiiink
Een paar keer gewoon even lachen. Nu geen drang meer om dat te doen. Ik zou het alleen jammer vinden dat ze hier heen zouden gaan. Het is niet de bedoeling dat als je ene sc sluit dat je dan maar met zn allen naar de ander gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En jij hoeft je niet zo achterlijk te gedragen in dat topic.
Omdat minderen alles. Tijd aan andere dingen besteden.quote:
HÈ WAT NEE WAARWAARquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
APPELL HEB JIJ MIJN INDIANENVERHAALTJE GELEZEN?
Ohaiiiiquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mij geen hoi zeggen
Ik snap het wel hoor
Ik ben niet schattig met Jan.quote:
Awh, heb je wel iemand op het oog waarmee je schattig kan zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig met Jan.![]()
Ook niet met iemand anders overigens.
Bekend verhaal...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig met Jan.![]()
Ook niet met iemand anders overigens.
Gespreksstof sowieso, op sterk water zetten? Alleen om mijn natuurlijke habitat te aromatiseren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
!
[..]
Jij.![]()
Je kunt ze trouwens ook op sterk water zetten, heb je meteen gespreksstof als er bezoek komt.
Merken wequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani.
Ik ben er serieus trots op wups
Oh.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat minderen alles. Tijd aan andere dingen besteden.
[..]
HÈ WAT NEE WAARWAAR
Ik ga het lezen voor het slapengaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awh, heb je wel iemand op het oog waarmee je schattig kan zijn?![]()
Heldin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die mensen zijn ook de reden dat ik daar weg ben (en nog wat andere) maar dan nog geen zin om dat topic te verneuken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een paar keer gewoon even lachen. Nu geen drang meer om dat te doen. Ik zou het alleen jammer vinden dat ze hier heen zouden gaan. Het is niet de bedoeling dat als je ene sc sluit dat je dan maar met zn allen naar de ander gaat.
Het is ik niet dat ik alle users daar niet mag. Er zitten gewoon 3 of 4 tussen wiens post gedrag gewoon ronduit irritant is.
Hele dag koud gehad?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer thuis lekker warm achter de pc
Ik voel me verplicht om hierop te reageren, maar ik weet eigenlijk niet hoe.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gespreksstof sowieso, op sterk water zetten? Alleen om mijn natuurlijke habitat te aromatiseren.
quote:
Yayquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ga het lezen voor het slapengaan.![]()
Wat wil je dat ik zeg?quote:
Indie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef FreezePop het volgende:
De neuk. Op mijn ipod heb ik de UI van Gridlok
Hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij gemeenschappelijke vrienden op facebook met mij?
[..]
Iets nuttigs. Zeg anders niks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
YayHet heeft een happy end dus je hoeft niet bang te zijn voor nachtmerries!
[..]
Wat wil je dat ik zeg?
Ik ging naar myAT en toen was die space-kat opeens mijn UI. Op zijn Fobo heeft hij nog steeds die UI.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, hij heeft inmiddels dus een nieuwe?![]()
Oh, op die fiets!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ging naar myAT en toen was die space-kat opeens mijn UI. Op zijn Fobo heeft hij nog steeds die UI.
Ja, sowieso eentje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je überhaupt FOK!kers op facebook?
gewoon alles van die manquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
I won't let the sun go down on me.
meneer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voelde me ook een beetje aangesproken.
hihi klink is eigenlijk een jongenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voelde me ook een beetje aangesproken.
buttsexquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hihi klink is eigenlijk een jongen
gniffel.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |