Ohaiiiiquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Mij geen hoi zeggen
Ik snap het wel hoor
Ik ben niet schattig met Jan.quote:
Awh, heb je wel iemand op het oog waarmee je schattig kan zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig met Jan.![]()
Ook niet met iemand anders overigens.
Bekend verhaal...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig met Jan.![]()
Ook niet met iemand anders overigens.
Gespreksstof sowieso, op sterk water zetten? Alleen om mijn natuurlijke habitat te aromatiseren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
!
[..]
Jij.![]()
Je kunt ze trouwens ook op sterk water zetten, heb je meteen gespreksstof als er bezoek komt.
Merken wequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani.
Ik ben er serieus trots op wups
Oh.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat minderen alles. Tijd aan andere dingen besteden.
[..]
HÈ WAT NEE WAARWAAR
Ik ga het lezen voor het slapengaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awh, heb je wel iemand op het oog waarmee je schattig kan zijn?![]()
Heldin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die mensen zijn ook de reden dat ik daar weg ben (en nog wat andere) maar dan nog geen zin om dat topic te verneuken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een paar keer gewoon even lachen. Nu geen drang meer om dat te doen. Ik zou het alleen jammer vinden dat ze hier heen zouden gaan. Het is niet de bedoeling dat als je ene sc sluit dat je dan maar met zn allen naar de ander gaat.
Het is ik niet dat ik alle users daar niet mag. Er zitten gewoon 3 of 4 tussen wiens post gedrag gewoon ronduit irritant is.
Hele dag koud gehad?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer thuis lekker warm achter de pc
Ik voel me verplicht om hierop te reageren, maar ik weet eigenlijk niet hoe.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gespreksstof sowieso, op sterk water zetten? Alleen om mijn natuurlijke habitat te aromatiseren.
quote:
Yayquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ga het lezen voor het slapengaan.![]()
Wat wil je dat ik zeg?quote:
Indie?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef FreezePop het volgende:
De neuk. Op mijn ipod heb ik de UI van Gridlok
Hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij gemeenschappelijke vrienden op facebook met mij?
[..]
Iets nuttigs. Zeg anders niks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
YayHet heeft een happy end dus je hoeft niet bang te zijn voor nachtmerries!
[..]
Wat wil je dat ik zeg?
Ik ging naar myAT en toen was die space-kat opeens mijn UI. Op zijn Fobo heeft hij nog steeds die UI.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, hij heeft inmiddels dus een nieuwe?![]()
Oh, op die fiets!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ging naar myAT en toen was die space-kat opeens mijn UI. Op zijn Fobo heeft hij nog steeds die UI.
Ja, sowieso eentje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je überhaupt FOK!kers op facebook?
gewoon alles van die manquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
I won't let the sun go down on me.
meneer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voelde me ook een beetje aangesproken.
hihi klink is eigenlijk een jongenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voelde me ook een beetje aangesproken.
buttsexquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hihi klink is eigenlijk een jongen
gniffel.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |