Er waren de laatste tijd toch niet zoveel luisteraars meer, of nog wel?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zal sluiten, ze zijn bezig met een nieuw radiostation.
Als heel radio onz hier maar niet heen gaat. We zijn geen vluchtelingenkamp.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is ook een beetje raar, had daar allang weg moeten gaan.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als heel radio onz hier maar niet heen gaat. We zijn geen vluchtelingenkamp.
Nee, vooral overdag waren er misschien 9quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Er waren de laatste tijd toch niet zoveel luisteraars meer, of nog wel?
En jij hoeft je niet zo achterlijk te gedragen in dat topic.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin wel tof.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee, vooral overdag waren er misschien 9
Goede post dit wel sorry ONZ radioersquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Was het ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin wel tof.
Heye! Klinker, zijn Jan en jij nog schattig samen?quote:
Ja ja, maar natuurlijk, wat denk jij nou ?!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heye! Klinker, zijn Jan en jij nog schattig samen?
Heb ze er toch maar uitgesneden, bloedde even maar een tampon was de meest voor de hand liggende oplossing. Vanavond gaan ze trouwens in de frituur.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met de aambeien?
wrm wrm wrmquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Spank!I know..
[..]
Kliiiiink
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ja, maar natuurlijk, wat denk jij nou ?!
Jij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Heb ze er toch maar uitgesneden, bloedde even maar een tampon was de meest voor de hand liggende oplossing. Vanavond gaan ze trouwens in de frituur.
Vlees weggooien
Hij is nog steeds tl.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
APPELL HEB JIJ MIJN INDIANENVERHAALTJE GELEZEN?
Mij geen hoi zeggenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Spank!I know..
[..]
Kliiiiink
Een paar keer gewoon even lachen. Nu geen drang meer om dat te doen. Ik zou het alleen jammer vinden dat ze hier heen zouden gaan. Het is niet de bedoeling dat als je ene sc sluit dat je dan maar met zn allen naar de ander gaat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En jij hoeft je niet zo achterlijk te gedragen in dat topic.
Omdat minderen alles. Tijd aan andere dingen besteden.quote:
HÈ WAT NEE WAARWAARquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
APPELL HEB JIJ MIJN INDIANENVERHAALTJE GELEZEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |