Merkte het, werd opeens een stuk minder leukquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Alle leuke users van ONZ radio zijn hiernaartoe gekomen, dus dat kan kloppen
Ben met een nieuw nummer bezigquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik fan van jou, en je supertoffe nummer
Goed!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je geen aardrijkskunde?
[..]
WhihiHoe gaat het met Koelkast? Wil je hem de groetjes doeeeen?
konijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI?
• Hellokitty
• Konijntje
• Mario
• Epilepsie
• Maisetend poesje
quote:
De oorzaak dat die users hier kwamen, zijn wij niet hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:24 schreef dralion13 het volgende:
Zou ARG medeverantwoordelijk zijn voor het stoppen van ONZ radio?
Een aantal leuke users die veel bij ONZ radio zaten zijn immers naar ARG gekomen
quote:
Ok.quote:
Zeg dit aub niet, want dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:24 schreef dralion13 het volgende:
Zou ARG medeverantwoordelijk zijn voor het stoppen van ONZ radio?
Een aantal leuke users die veel bij ONZ radio zaten zijn immers naar ARG gekomen
Hello Kittyquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke UI?
• Hellokitty
• Konijntje
• Mario
• Epilepsie
• Maisetend poesje
Ditquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
De oorzaak dat die users hier kwamen, zijn wij niet hoor.
Oorzaak/gevolg
Ik dacht inderdaad al dat het nergens op zou slaan, maar het kwam zomaar in mij opquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ok.
[..]
Zeg dit aub niet, want dat slaat nergens op.
owwwwquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
De oorzaak dat die users hier kwamen, zijn wij niet hoor.
Oorzaak/gevolg
Dan is het idd ook beter om te stoppenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Popje-popje het volgende:
ONZ-radio is gewoon op, servers en zooi die aanstaan voor 10 luisteraars enz.
nieuwe users, veel gezeur
Kunnen de autisten niet tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan is het idd ook beter om te stoppen
Mwa, dat was niet de enige reden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Popje-popje het volgende:
ONZ-radio is gewoon op, servers en zooi die aanstaan voor 10 luisteraars enz.
nieuwe users, veel gezeur
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog 100, maar om nog langer door te gaan en uit te melken is onzinnig.
Ik las dat ONZ Radio topic en toen allemaal hatelijke reacties van sommige users daar over onze SC.quote:
Zie hierboven.quote:
Jaloers op de leuke sfeer hier, niks aan te doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las dat ONZ Radio topic en toen allemaal hatelijke reacties van sommige users daar over onze SC.
[..]
Zie hierboven.
kquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
Arrrrrrr, ik ben nieuw hier
Hey jouw ken ik niet, vertel een wat over jezelf?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
grquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |