Ben nog nooit in een vinex wijk geweest, dus geen ideequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie van de vinex wijken?
Kut. Er is geen zak te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie van de vinex wijken?
Neeeeequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:44 schreef sharr het volgende:
Pops. Is er een kusje van mij aan jou gegeven door die gozer?
Oke, dat kan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ben nog nooit in een vinex wijk geweest, dus geen idee
quote:
Hier in de buurt is zo'n faalwijk. Mensen met veel te hoge hypotheken om die huizen te kunnen betalen, als je er overdag een bom neergooit raak je niemandquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, dat kan.
[..]Oh? Verklaar je nader gaarne!
Hoe maakt u het.quote:
Ja, maar dat is tegenwoordig overal, twee werkende ouers en kinderen op de BSO enz.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier in de buurt is zo'n faalwijk. Mensen met veel te hoge hypotheken om die huizen te kunnen betalen, als je er overdag een bom neergooit raak je niemand. Allemaal twee werkende ouders, kinderen dag en nacht op de BSO etc.
Dit is ONZquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Goedhier zitten leukere users dan in ONZ.
Kloptquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Goedhier zitten leukere users dan in het radio topic.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar dat is tegenwoordig overal, twee werkende ouers en kinderen op de BSO enz.
[..]
Dit is ONZ
Alle leuke users van ONZ radio zijn hiernaartoe gekomen, dus dat kan kloppenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb je geen aardrijkskunde?quote:
Whihiquote:
Ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |