owwwwquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
De oorzaak dat die users hier kwamen, zijn wij niet hoor.
Oorzaak/gevolg
Dan is het idd ook beter om te stoppenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Popje-popje het volgende:
ONZ-radio is gewoon op, servers en zooi die aanstaan voor 10 luisteraars enz.
nieuwe users, veel gezeur
Kunnen de autisten niet tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan is het idd ook beter om te stoppen
Mwa, dat was niet de enige reden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Popje-popje het volgende:
ONZ-radio is gewoon op, servers en zooi die aanstaan voor 10 luisteraars enz.
nieuwe users, veel gezeur
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee er zijn er nog 100, maar om nog langer door te gaan en uit te melken is onzinnig.
Ik las dat ONZ Radio topic en toen allemaal hatelijke reacties van sommige users daar over onze SC.quote:
Zie hierboven.quote:
Jaloers op de leuke sfeer hier, niks aan te doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las dat ONZ Radio topic en toen allemaal hatelijke reacties van sommige users daar over onze SC.
[..]
Zie hierboven.
kquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
Arrrrrrr, ik ben nieuw hier
Hey jouw ken ik niet, vertel een wat over jezelf?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
grquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:36 schreef ben_geen_kloon_van_utopie het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
Ja en nu heeft dat account ook weer een ban
Zorgen dat je je niet als een mongool gedraagt waardoor je zo'n ban krijgt.quote:
Hoe krijgt ie dat voor elkaar....quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef sharr het volgende:
Hij ging in anderhalf dag van 39 notes naar 54 oid. Utopie.___!
Zo lastig is dat niet hoor.quote:
Moet je hem open doenquote:
Ook gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je neus dichtknijpen en dan druk erop zetten.
Alleen voor een koekje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn bedoeling, vergeef me
quote:
Dank.quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Misschien laat Henk nog wel een stukje voor je over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Hoelaat ben je klaar dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:28 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben depressief door de werktijden van mn vakantiewerk
5 dagen in de week om 7 uur 's morgens beginnen
Ik ga kijken of ik dat ook anders kan fixen, dit is onmenselijk
Ook nog een optie ja!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Henkie94 het volgende:
Die slaolie in mn oor helpt wel een beetje.
FUUUUUUquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |