Het is een mash-up van Narcotico en In my head van Jason Deruloquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:48 schreef NrTH het volgende:
Ik skipte door de track en hoorde Narcotica rond minuut 11. Verder niet geluisterd, maar dat stukje maakt het al een goed nummer.
Welk stukje is dat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dat stukje met Freestyler van Bomfunk MC's en Tiny Tempah samen echt dope
13:10quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Welk stukje is dat?
edit: nvm, al gevonden
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
13:10
Edit: de edit te laat gezien
Ik heb expres veel bekende nummers gebruikt, ik denk dat dat wel aanslaat bij het gemiddelde uitgaanspubliekquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:53 schreef Masterboy het volgende:
Te commercieel en weinig echte clubbangers maar voor de rest is het wel goed genoeg.
Aan het downloadenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, voor de mensen die hem wel tof vinden, hij is te downloaden
Thnxquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Even luisteren, na aanleiding van de positieve bericht hier boven mij.
haha ik moet echt wennen aan je nieuwe UI manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnxlaat maar even weten wat je er van vindt
Het is wel BIJNA allemaal mainstream muziek hoor
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:01 schreef Prullenbak6 het volgende:
Goede overloop naar andere nummers. Maar de muziek in deze mixtape
Traktor Pro in combinatie met deze:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
Wat heb jij gebruikt? Magix of Fruitloops studio 10?
Er staat ook gewoon dat het (65%) Mash-ups zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
Ben hem aan het downloaden, maar ik vraag me af of de meeste mensen doorhebben dat het al mashups zijn die je gemixed hebt
Moet nog luisteren hoor, dus ik kan te voorbarig zijn, maar veel van het mixen was dus al gedaan
Mooi ding. Ik zoek nog een Roland tr 808 en een Roland Tr 909 om goede hardcore te maken. FL en magix is gewoon te veel klikken op je muis en schermpjes openen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Traktor Pro in combinatie met deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
wanneer kunnen we een hardstyle mixtape verwachten ?
Aangezien dat iedereen in dit topic de muziek tof vindt, zal je, denk ik, geen klachten krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar zullen mensen hier los op losgaan?
Ik ben namelijk bang dat het voor een uur lang te eentonig kan zijn...
Voordat ik daar mee begin te oefenen wil ik eerst beter worden met vocalsquote:
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Zelfs mijn vriend, die niet van mainstream muziek houdt over het algemeen vind hem goed.
hahahahhahahaquote:Lars zegt:
*
This Week Total
Plays 73 73
Downloads 12 12
*:o
O.a. Opgezwolle/Fakkelteit, Zo Moeilijk, en verder nog wat onbekende Amerikaanse hiphop. Verder nog veel classics uit de 60's/70's/80's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leuk om te horen
Van wat voor muziek houdt hij normaal dan?
Het Thunderbirds eiland manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef utopie het volgende:
[..]
hahahahhahahadeze man voelt zich vandaag als een kleuter die voor zijn verjaardag een speelgoed kasteel krijgt
!
gast, die had ik ook ! Je had ook zn luikje daar wat je omhoog kon doen wat boven op een zwembad was, en onderop dat gebouw tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het Thunderbirds eiland mandaar was ik zo blij mee vroeger
[ afbeelding ]
Ooh grappig om te horen dat hij dit dan ook kan waarderenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
O.a. Opgezwolle/Fakkelteit, Zo Moeilijk, en verder nog wat onbekende Amerikaanse hiphop. Verder nog veel classics uit de 60's/70's/80's.
Dan doe je blijkbaar iets goed he.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh grappig om te horen dat hij dit dan ook kan waarderen
Nee nog niet, die zal ik nog een keer in elkaar moeten zettenquote:
Nja gemiddeld zo'n 3.5 minuutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef aight1 het volgende:
Klinkt tof [ afbeelding ] misschien wel iets hardere beat voor clubs
en sommige liedjes duren wat lang
Ik had alleen die vliegtuigjes en niet het eilandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mp3's zijn voor Windowsmisbruikers en MacHippies. Echte mannen gebruiken OGG.quote:
flac shit man!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef darpios het volgende:
[..]
Mp3's zijn voor Windowsmisbruikers en MacHippies. Echte mannen gebruiken OGG.
Anyways. *convert naar ogg en op mp3-speler zet*.
FLAC is kut.quote:
Ik heb nog geen idee hoe ik hem kan converten van .WAV naar een .MP3 van iets van 192 kb/s....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:51 schreef darpios het volgende:
Tot dusver erg nice. Alleen .wav, 600mb.Kun je geen ogg in je Dropbox tyfen?
Nja het zijn allemaal nummers van ongeveer 3.5 minuut, met meestal een intro met vocals en een beat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef Cazano het volgende:
het is een andere stijl van mixen, dan diegene die ik zelf gebruik (dat nummers elkaar ongeveer een minuut overlappen en dan de een rustig uitmixen). Maar ik geef toe, dit is beter dan dat er gedraait wordt in club sjonnie hier in haarlem
Hmm die loop van Sweet child o'mine had ik moeten laten doorlopen ja, totdat te melodie van het volgende nummer samen zou komen met de melodie van het volgende nummer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Overgang 3:30 is best wel raar.. je hebt een mooi loopje maar start opeens het volgende nummer
Je kan (vind ik) beter het loopje laten spelen, dan het nummer starten (eerst beatmatchen uiteraard) en rustig de crossfader overhalen\
Zitten wel vette nummers in de mix, chill
Preciesquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm die loop van Sweet child o'mine had ik moeten laten doorlopen ja, totdat te melodie van het volgende nummer samen zou komen met de melodie van het volgende nummer.
Ja dubsteb wordt mijn volgende setjequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Precies
Maar ik ga em downloaden hoor, een mix vind ik altijd wel relaxed... hoef ik niet steeds zelf nummers te kiezen om te luisteren xD
(Het is alleen niet helemaal mijn smaak, hou meer van dubstep en drum n bass XD)
SOWIESO!! followed nu je soundcloudquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dubsteb wordt mijn volgende setje
De UKF Dubstebp Compilation
Heb jij enig idee hoe ik hem kan converten naar een mp3 op mijn Mac ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wow 600MB?! Wat voor een zieke bitrate is dat dan![]()
O het is wav
Thnxquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:48 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
SOWIESO!! followed nu je soundcloud
Geen idee, nooit op een Mac gewerkt. Maar in Traktor kan je je mix toch gewoon opslaan als 320kbps mp3 dacht ik?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe ik hem kan converten naar een mp3 op mijn Mac ?
[..]
Thnxik follow je terug...
als je alles perfect wilt kunnen maken, moet je eens ableton live proberen. kun je ook zelf van die mashups gaan maken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het zijn allemaal nummers van ongeveer 3.5 minuut, met meestal een intro met vocals en een beat.
Ik heb nog heeeel weinig ervaring, dus kon de intro's niet op de outro's laten beatmatchen
Heb jij daar tips voor?
Daarom heb ik bij de meeste nummers gekozen voor een dropmix...
Thnxquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef darpios het volgende:
Ik up de ogg wel richting m'n Dropbox. Elk fatsoenlijk OS kan wel .ogg spelen, anders download je VLC of Vorbis codec. Als je een mp3 of een ander crapformaat wilt dan download je Audacity oid en convert je hem zelf maar.
Bij deze:
http://dl.dropbox.com/u/2(...)rs%20multimix%29.ogg
71.89 MB, 160kbps bitrate
Ik laat hem wel een paar dagen staan. Vette mix trouwens.![]()
Traktor pro met een Midi controller van Reloop.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:08 schreef Morton_Koopa het volgende:
Zeker niet slecht. Helaas gebruik je hier alleen mixes en mash ups die niet van jou zijn.
Die nummers zijn vaak zo gemixed om in elkaar te passen met bijpassende BPM.
Zie liever dat je zelf nummers mixt en dat je niet alles gebruikt wat al voorgekauwd is, maakt het veel leuker
Maar voor je 2e week mixen is het zeker niet slecht, maar het is ook niet bijzonder. Wat gebruik je trouwens? sorry als dat al gevraagd is![]()
Wou je net ff advies geven over hoe je de intro's kan beatmatchen... Maar je werkt met traktor...... kan je zelf wel beatmatchen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Traktor pro met een Midi controller van Reloop.
Maar sommige van de nummers hebben een BPM van 80, de andere weer rond de 130.
Vandaar dropmixes, beatmatchen klonk niet echt lekker
En ik claim ook niet dat het mijn nummers zijn
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:56 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Wou je net ff advies geven over hoe je de intro's kan beatmatchen... Maar je werkt met traktor...... kan je zelf wel beatmatchen?
Anders een hotstartje maken bij het eerste geluid van de intro dan cue-en op de eerste echte beat, matchen en wanneer je hem er bij gooit op de hotstart drukken. Zal btw ook goed mogelijk zijn in traktor als mn cd spelers het al kunnen.
Verder komt je mix op mij over als heel veel plaatjes achter elkaar met telkens een 'redelijk' overloopje als een echte mix. Mja.. ik vind het ook baggermuziek (dat genre) en het publiek wat dit cool vind in de clubs merkt er toch geen zooi van![]()
Je kan niet echt een verhaal vertellen zoals je dat met tech house / techno wel kunt. En dan bedoel ik dat heel je set van 1 uur min of meer dezelfde eigenschappen heeft als een losse track.
- rustige intro
- 2 dikke opbouwers
- lang knalmoment
- stoere lange break in het midden (of 2)
Mja smaken verschillen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelthet is ook niet echt mijn lievelingsmuziek.
Zelf ben ik meer van de harddance, dan kan je een setje opbouwen van hardtrance > hardstyle > hardcore...
Deze mix heb ik gemaakt om aan een breder publiek te laten horen, en het publiek houdt van mainstream, niet van hardstyle.
Ik zal binnenkort een keer een hardstyle mix gaan maken van iets van een half uur
Die muziek ken ik een stuk beter en heb ik meer kennis van.
Lees de OP kneus, dit is ook gewoon voor het stappubliek bedoeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef Fes1-2 het volgende:
Weet niet hoe oud je bent? Maar dit is mainstream onder het 18-20 jarige stappubliek aka vato gonzalez publiek ofzo...
Alle festivals waar ik kom wordt dit in ieder geval niet gedraaidKan me ook niet voorstellen dat je dit soort muziek op heel mysteryland hoort...... (nu een mainstream festival, ga ik zelf niet heen)
Wat zijn dan leuke collecties om te draaienquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef Zwappel het volgende:
Klonk wel aardig, en er zijn leuke tracks gebruikt.
Maar als je een dubstep mix gaat maken, gebruik aub zo min mogelijk nummers van UKF..
Is echt de aids onder de Dubstep Channels..
Ben ik een penisuserquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:02 schreef Zith het volgende:
Fuck.
Een van de meest penisuserts vna fok en in ONZ. Maar hij is goed
Voor een bepaald stappubliek ja. Tussen de 23 en de 35 zijn er nog zat mensen die gaan stappen en van elektronische muziek houden, maar die vind je niet (minder) in tenten waar dit soort elektronische muziek gedraaid wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:04 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Lees de OP kneus, dit is ook gewoon voor het stappubliek bedoeld.
Dan zou ik je eerst meer verdiepen in de muziek..quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat zijn dan leuke collecties om te draaien?
Ik ben zelf niet zo thuis in het wereldje...
Kerel, je weet zelf ook wel wat ik bedoel dus kom hier nu niet moeilijk lopen doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Voor een bepaald stappubliek ja. Tussen de 23 en de 35 zijn er nog zat mensen die gaan stappen en van elektronische muziek houden, maar die vind je niet (minder) in tenten waar dit soort elektronische muziek gedraaid wordt.
Roep dan niks als je nooit buiten komt.
Post ik voor de verandering een keer constructieve tips over een mix ondanks dat ik het baggermuziek vind en dan wordt ik vervolgens nog uitgemaakt voor kneus ook omdat ik de OP niet lees?? (wat niet zo is) Maar ik snap dat je een extra post wilde scorenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:10 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Kerel, je weet zelf ook wel wat ik bedoel dus kom hier nu niet moeilijk lopen doen.
Ja dat is het ook wel een beetje, je hebt een beetje teveel pop erin gedrukt (Verder een prachtige mix om thuis naar te luisteren of gewoon in een "pop-zaal/evenement" te draaien maar om dit echt in een discotheek te willen draaien zou er denk ik toch iets meer house met hardere beats doorheen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Goeie mix! Echt goed
Ik lees dat je wel dubstep wil mixen..
Probeer dat te mixen met electro tracks!
Echt een goeie combinatie imo..
Ik check em strax wel, zit nu op stagequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://soundcloud.com/larsdg88/dj-surreal-mixage-from-mars
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef bularax het volgende:
Tof.![]()
Zal ik regelen dat 'ie in een barretje wordt gedraait voor zo'n 300000 mensen?
Lijkt me tofquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef bularax het volgende:
Tof.![]()
Zal ik regelen dat 'ie in een barretje wordt gedraait voor zo'n 30 mensen?
Hier mee:quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef cool15 het volgende:
ik vond hem matig, begin was goed daarna werd het wat meer meh, en post ff een pic met wat je werkt
Ik had alle leukere nummers in het begin gebruikt, wilde eigenlijk een mixje van 30 minuten.quote:
Ja, naast mijn vissenkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
Staat daar nou een glass dildo op dat bureau?
Eén van de voordelen van zo'n iMac is dat je bijna geen kabels ziet, lees ik altijd. Maar als ik zo op jouw bureau kijk...quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, naast mijn vissenkom
Nee er komt serieus goed geluid uit dat setje!
Zo'n kutmix is het toch ook weer nietquote:schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nog niet, ik zal proberen die in elkaar te zetten als ik tijd heb.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
Tracklist? Een paar van die mashups zijn wel nice.
Sommige overgangen moeten toch wel beter hoor, zoals op 9:50
Nja ik ben ook niet het stereotype macgebruiker, ik heb meestal een tyfushekel aan dat dingquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eén van de voordelen van zo'n iMac is dat je bijna geen kabels ziet, lees ik altijd. Maar als ik zo op jouw bureau kijk....
Waarom heb je 'm dan, als je er zo'n hekel aan hebt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ben ook niet het stereotype macgebruiker, ik heb meestal een tyfushekel aan dat ding
Ik wilde het een keer proberen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan, als je er zo'n hekel aan hebt?
Dure aankoop om alleen een keer te proberen! Maar het is hier en daar wel een beetje wennen ja, da's waar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wilde het een keer proberen...
Nja ik ben er nu al wel 95% aan gewend hoor, vooral in het begin kon ik dat ding echt vervloeken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dure aankoop om alleen een keer te proberen! Maar het is hier en daar wel een beetje wennen ja, da's waar.
Ja die drop mix was alles behalve goed getimedquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef MaGNeT het volgende:
Die overgang op 9:51 gaat niet helemaal lekker.
Verder goed te luisteren!
In kroegen / clubs willen mensen meezingers manquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef Moos. het volgende:
Te veel autotune/vocals shit, probeer het wat instrumentale te doen.
Ja, volgende keer zal ik beter om de opbouw gaan denken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Het is wel allemaal uptempo.. variatie ervan dan gaat het minder vervelen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:29 schreef beenieman het volgende:
kanker saai ik haat die commerciele kanker rotzooi
gr
Geef eens de titels van 2 bekende dubstep nummers, dan ga ik even iets proberenquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:38 schreef brainbird het volgende:
SSB, kunnen wij ook een gruwelijke dubstep mix verwachten?
Altijd maar weer Skrillexquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geef eens de titels van 2 bekende dubstep nummers, dan ga ik even iets proberen
Link?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef brainbird het volgende:
SSB, ik heb van jouw mix ff een 320 van gemaakt 1,4 gb groot ofzo xD, voor betere kwaliteit
Kan vastwel, als je er bij zet: Door SSB...quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:54 schreef brainbird het volgende:
wacht.. EDIT, het is geen 1,4 gb, flstudio gaf het verkeerd aan.
Het is 136 MB
SSB, heb ik toestemming om hem up te loaden, of stuur je mij een pm zodat ik hem jouw eerst stuur?
Ik vraag eerst altijd toestemming, en dan mag hij hem als eerstequote:Op donderdag 2 juni 2011 14:55 schreef Olijfboom het volgende:
Kan vastwel, als je er bij zet: Door SSB...
Slim bezigquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:56 schreef brainbird het volgende:
[..]
Ik vraag eerst altijd toestemming, en dan mag hij hem als eerste
Je hebt vast wel betere....quote:
Post ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx voor de PM met de 320 versie![]()
Ach komt wel, beetje oefenen nog.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dubstep gaat me totaal niet goed af___
Ik heb totaal geen ervaring en kennis van die muziekquote:
* Huppelmuts gaat downloaden!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier de 320 versie
http://www6.zippyshare.com/v/67292914/file.html
Thnx to Brainbird !
Nee man, die credits gaan naar jouquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier de 320 versie
http://www6.zippyshare.com/v/67292914/file.html
Thnx to Brainbird !
En, vind je hem beter klinken?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij mag wat mij betreft wel naar MUZ toe trouwens
Ik heb hem al binnenquote:
Hij maakt de kwaliteit beter, ik weet niet hoequote:Op donderdag 2 juni 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm hij klinkt inderdaad beterhoe kan dat ?
Sowieso hebben DJ's geen enkele verstand wat echte muziek is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ervaring en kennis van die muziek
Ik zal over een paar weken wat uploaden
Deze is bijvoorbeeld gruwelijk gemixt
quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Sowieso hebben DJ's geen enkele verstand wat echte muziek is.
van .wav naar 320 kb/s en dan de kwaliteit beter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:53 schreef brainbird het volgende:
[..]
Hij maakt de kwaliteit beter, ik weet niet hoe
zeg maar, net als bij youtube. 360 naar 1080p
Misschien moet je het verschill tussen de mixen eens luisteren, want ik hoor het verschil welquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:23 schreef Fes1-2 het volgende:
van .wav naar 320 kb/s en dan de kwaliteit beter?Dat kan niet.
Hm ben op mn werk nu en hoor geen verschil. Het enige verschil wat er misschien is is dat bij het converteren het output volume enigszins gelijk is getrokken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:24 schreef brainbird het volgende:
[..]
Misschien moet je het verschill tussen de mixen eens luisteren, want ik hoor het verschil wel
Nee, gewoon ingeladen in flstudio 9, dan als mp3 eruit gegooid met 320Kbps. Doe ik ook vaak als ik muziek ergens vanaf rip als die 128Kbps is, daar maak ik dan ook 320 vanquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:50 schreef Fes1-2 het volgende:
Hm ben op mn werk nu en hoor geen verschil. Het enige verschil wat er misschien is is dat bij het converteren het output volume enigszins gelijk is getrokken.
Zal het thuis op mn studio speakers is beluisteren en hem keihard zetten, denk dat ik het dan wel hoor
Of heb je hem met platinum notes gedaan?
Denk dat ik thuis mn set ook weer is even in elkaar ga schroeven... heb net mn kamer verbouwd en al een tijd niet gedraaid
Zelf en opbouwende kritiek zijn meestal je leidraad hierin en je hebt een punt hier=> ...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hm kwaliteit van het bestand verbeter je dan wel ja maar niet de kwaliteit van de tonen zelf. Het zou wat vloeiender kunnen klinken omdat fruity loops bepaalde tonen wat beter naar voren laat komen als het standaard bestand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef brainbird het volgende:
[..]
Nee, gewoon ingeladen in flstudio 9, dan als mp3 eruit gegooid met 320Kbps. Doe ik ook vaak als ik muziek ergens vanaf rip als die 128Kbps is, daar maak ik dan ook 320 van
Maar, kun je het verschil horen tussen 1600 kbps en 320 kbps?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:21 schreef Fes1-2 het volgende:
Hm kwaliteit van het bestand verbeter je dan wel ja maar niet de kwaliteit van de tonen zelf. Het zou wat vloeiender kunnen klinken omdat fruity loops bepaalde tonen wat beter naar voren laat komen als het standaard bestand.
Als je je .wav goed exporteert heb je altijd de beste kwaliteit+/-1600 kb/s is nog altijd beter dan 320 he
Maar als je mp3 omzet naar wav wordt de kwaliteit van het geluid natuurlijk niet beter.
Wel mooi stukje wat daarna komt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef MaGNeT het volgende:
Die overgang op 9:51 gaat niet helemaal lekker.
Verder goed te luisteren!
Het liedje heet daarom ook DJs from Mars multimixquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:45 schreef I0_0I het volgende:
Wat is hier precies zo knap aan?
Alle goede mashups en effecten zijn niet zelf gemaakt...
Narcotica van Luiqido.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:16 schreef darpios het volgende:
Wat is dat nummer wat begint op 9:52 trouwens? Met die synth, niet 'in my head'? Is een bekend nummer volgens mij, alleen de naam ontschiet me.
maakt dit topic goed!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, back again, boobys !!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |