Nja gemiddeld zo'n 3.5 minuutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef aight1 het volgende:
Klinkt tof [ afbeelding ] misschien wel iets hardere beat voor clubs
en sommige liedjes duren wat lang
Ik had alleen die vliegtuigjes en niet het eilandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het Thunderbirds eiland mandaar was ik zo blij mee vroeger
[ afbeelding ]
Mp3's zijn voor Windowsmisbruikers en MacHippies. Echte mannen gebruiken OGG.quote:
flac shit man!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef darpios het volgende:
[..]
Mp3's zijn voor Windowsmisbruikers en MacHippies. Echte mannen gebruiken OGG.
Anyways. *convert naar ogg en op mp3-speler zet*.
FLAC is kut.quote:
Ik heb nog geen idee hoe ik hem kan converten van .WAV naar een .MP3 van iets van 192 kb/s....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:51 schreef darpios het volgende:
Tot dusver erg nice. Alleen .wav, 600mb.Kun je geen ogg in je Dropbox tyfen?
Nja het zijn allemaal nummers van ongeveer 3.5 minuut, met meestal een intro met vocals en een beat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef Cazano het volgende:
het is een andere stijl van mixen, dan diegene die ik zelf gebruik (dat nummers elkaar ongeveer een minuut overlappen en dan de een rustig uitmixen). Maar ik geef toe, dit is beter dan dat er gedraait wordt in club sjonnie hier in haarlem
Hmm die loop van Sweet child o'mine had ik moeten laten doorlopen ja, totdat te melodie van het volgende nummer samen zou komen met de melodie van het volgende nummer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:41 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Overgang 3:30 is best wel raar.. je hebt een mooi loopje maar start opeens het volgende nummer
Je kan (vind ik) beter het loopje laten spelen, dan het nummer starten (eerst beatmatchen uiteraard) en rustig de crossfader overhalen\
Zitten wel vette nummers in de mix, chill
Preciesquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm die loop van Sweet child o'mine had ik moeten laten doorlopen ja, totdat te melodie van het volgende nummer samen zou komen met de melodie van het volgende nummer.
Ja dubsteb wordt mijn volgende setjequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Precies
Maar ik ga em downloaden hoor, een mix vind ik altijd wel relaxed... hoef ik niet steeds zelf nummers te kiezen om te luisteren xD
(Het is alleen niet helemaal mijn smaak, hou meer van dubstep en drum n bass XD)
SOWIESO!! followed nu je soundcloudquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dubsteb wordt mijn volgende setje
De UKF Dubstebp Compilation
Heb jij enig idee hoe ik hem kan converten naar een mp3 op mijn Mac ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wow 600MB?! Wat voor een zieke bitrate is dat dan![]()
O het is wav
Thnxquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:48 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
SOWIESO!! followed nu je soundcloud
Geen idee, nooit op een Mac gewerkt. Maar in Traktor kan je je mix toch gewoon opslaan als 320kbps mp3 dacht ik?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoe ik hem kan converten naar een mp3 op mijn Mac ?
[..]
Thnxik follow je terug...
als je alles perfect wilt kunnen maken, moet je eens ableton live proberen. kun je ook zelf van die mashups gaan maken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja het zijn allemaal nummers van ongeveer 3.5 minuut, met meestal een intro met vocals en een beat.
Ik heb nog heeeel weinig ervaring, dus kon de intro's niet op de outro's laten beatmatchen
Heb jij daar tips voor?
Daarom heb ik bij de meeste nummers gekozen voor een dropmix...
Thnxquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef darpios het volgende:
Ik up de ogg wel richting m'n Dropbox. Elk fatsoenlijk OS kan wel .ogg spelen, anders download je VLC of Vorbis codec. Als je een mp3 of een ander crapformaat wilt dan download je Audacity oid en convert je hem zelf maar.
Bij deze:
http://dl.dropbox.com/u/2(...)rs%20multimix%29.ogg
71.89 MB, 160kbps bitrate
Ik laat hem wel een paar dagen staan. Vette mix trouwens.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |