hahahahhahahaquote:Lars zegt:
*
This Week Total
Plays 73 73
Downloads 12 12
*:o
O.a. Opgezwolle/Fakkelteit, Zo Moeilijk, en verder nog wat onbekende Amerikaanse hiphop. Verder nog veel classics uit de 60's/70's/80's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leuk om te horen
Van wat voor muziek houdt hij normaal dan?
Het Thunderbirds eiland manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef utopie het volgende:
[..]
hahahahhahahadeze man voelt zich vandaag als een kleuter die voor zijn verjaardag een speelgoed kasteel krijgt
!
gast, die had ik ook ! Je had ook zn luikje daar wat je omhoog kon doen wat boven op een zwembad was, en onderop dat gebouw tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het Thunderbirds eiland mandaar was ik zo blij mee vroeger
[ afbeelding ]
Ooh grappig om te horen dat hij dit dan ook kan waarderenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
O.a. Opgezwolle/Fakkelteit, Zo Moeilijk, en verder nog wat onbekende Amerikaanse hiphop. Verder nog veel classics uit de 60's/70's/80's.
Dan doe je blijkbaar iets goed he.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh grappig om te horen dat hij dit dan ook kan waarderen
Nee nog niet, die zal ik nog een keer in elkaar moeten zettenquote:
Nja gemiddeld zo'n 3.5 minuutquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef aight1 het volgende:
Klinkt tof [ afbeelding ] misschien wel iets hardere beat voor clubs
en sommige liedjes duren wat lang
Ik had alleen die vliegtuigjes en niet het eilandquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het Thunderbirds eiland mandaar was ik zo blij mee vroeger
[ afbeelding ]
Mp3's zijn voor Windowsmisbruikers en MacHippies. Echte mannen gebruiken OGG.quote:
flac shit man!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef darpios het volgende:
[..]
Mp3's zijn voor Windowsmisbruikers en MacHippies. Echte mannen gebruiken OGG.
Anyways. *convert naar ogg en op mp3-speler zet*.
FLAC is kut.quote:
Ik heb nog geen idee hoe ik hem kan converten van .WAV naar een .MP3 van iets van 192 kb/s....quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:51 schreef darpios het volgende:
Tot dusver erg nice. Alleen .wav, 600mb.Kun je geen ogg in je Dropbox tyfen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |