Hier mee:quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:32 schreef cool15 het volgende:
ik vond hem matig, begin was goed daarna werd het wat meer meh, en post ff een pic met wat je werkt
Ik had alle leukere nummers in het begin gebruikt, wilde eigenlijk een mixje van 30 minuten.quote:
Ja, naast mijn vissenkomquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:40 schreef Garisson72 het volgende:
Staat daar nou een glass dildo op dat bureau?
Eén van de voordelen van zo'n iMac is dat je bijna geen kabels ziet, lees ik altijd. Maar als ik zo op jouw bureau kijk...quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, naast mijn vissenkom
Nee er komt serieus goed geluid uit dat setje!
Zo'n kutmix is het toch ook weer nietquote:schaamlipcorrectie SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult ! www.accz.nl/schaamlipcorrectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik nog niet, ik zal proberen die in elkaar te zetten als ik tijd heb.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:25 schreef MagicIsland1 het volgende:
Tracklist? Een paar van die mashups zijn wel nice.
Sommige overgangen moeten toch wel beter hoor, zoals op 9:50
Nja ik ben ook niet het stereotype macgebruiker, ik heb meestal een tyfushekel aan dat dingquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eén van de voordelen van zo'n iMac is dat je bijna geen kabels ziet, lees ik altijd. Maar als ik zo op jouw bureau kijk....
Waarom heb je 'm dan, als je er zo'n hekel aan hebt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja ik ben ook niet het stereotype macgebruiker, ik heb meestal een tyfushekel aan dat ding
Ik wilde het een keer proberen...quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm dan, als je er zo'n hekel aan hebt?
Dure aankoop om alleen een keer te proberen! Maar het is hier en daar wel een beetje wennen ja, da's waar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wilde het een keer proberen...
Nja ik ben er nu al wel 95% aan gewend hoor, vooral in het begin kon ik dat ding echt vervloeken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dure aankoop om alleen een keer te proberen! Maar het is hier en daar wel een beetje wennen ja, da's waar.
Ja die drop mix was alles behalve goed getimedquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef MaGNeT het volgende:
Die overgang op 9:51 gaat niet helemaal lekker.
Verder goed te luisteren!
In kroegen / clubs willen mensen meezingers manquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef Moos. het volgende:
Te veel autotune/vocals shit, probeer het wat instrumentale te doen.
Ja, volgende keer zal ik beter om de opbouw gaan denken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Het is wel allemaal uptempo.. variatie ervan dan gaat het minder vervelen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:29 schreef beenieman het volgende:
kanker saai ik haat die commerciele kanker rotzooi
gr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |