Thnxquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef DeLuna het volgende:
Even luisteren, na aanleiding van de positieve bericht hier boven mij.
haha ik moet echt wennen aan je nieuwe UI manquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnxlaat maar even weten wat je er van vindt
Het is wel BIJNA allemaal mainstream muziek hoor
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:01 schreef Prullenbak6 het volgende:
Goede overloop naar andere nummers. Maar de muziek in deze mixtape
Traktor Pro in combinatie met deze:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
Wat heb jij gebruikt? Magix of Fruitloops studio 10?
Er staat ook gewoon dat het (65%) Mash-ups zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
Ben hem aan het downloaden, maar ik vraag me af of de meeste mensen doorhebben dat het al mashups zijn die je gemixed hebt
Moet nog luisteren hoor, dus ik kan te voorbarig zijn, maar veel van het mixen was dus al gedaan
Mooi ding. Ik zoek nog een Roland tr 808 en een Roland Tr 909 om goede hardcore te maken. FL en magix is gewoon te veel klikken op je muis en schermpjes openen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Traktor Pro in combinatie met deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
wanneer kunnen we een hardstyle mixtape verwachten ?
Aangezien dat iedereen in dit topic de muziek tof vindt, zal je, denk ik, geen klachten krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar zullen mensen hier los op losgaan?
Ik ben namelijk bang dat het voor een uur lang te eentonig kan zijn...
Voordat ik daar mee begin te oefenen wil ik eerst beter worden met vocalsquote:
Leuk om te horenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:14 schreef DeLuna het volgende:
Zelfs mijn vriend, die niet van mainstream muziek houdt over het algemeen vind hem goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |