Lees de OP kneus, dit is ook gewoon voor het stappubliek bedoeld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef Fes1-2 het volgende:
Weet niet hoe oud je bent? Maar dit is mainstream onder het 18-20 jarige stappubliek aka vato gonzalez publiek ofzo...
Alle festivals waar ik kom wordt dit in ieder geval niet gedraaidKan me ook niet voorstellen dat je dit soort muziek op heel mysteryland hoort...... (nu een mainstream festival, ga ik zelf niet heen)
Wat zijn dan leuke collecties om te draaienquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef Zwappel het volgende:
Klonk wel aardig, en er zijn leuke tracks gebruikt.
Maar als je een dubstep mix gaat maken, gebruik aub zo min mogelijk nummers van UKF..
Is echt de aids onder de Dubstep Channels..
Ben ik een penisuserquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:02 schreef Zith het volgende:
Fuck.
Een van de meest penisuserts vna fok en in ONZ. Maar hij is goed
Voor een bepaald stappubliek ja. Tussen de 23 en de 35 zijn er nog zat mensen die gaan stappen en van elektronische muziek houden, maar die vind je niet (minder) in tenten waar dit soort elektronische muziek gedraaid wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:04 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Lees de OP kneus, dit is ook gewoon voor het stappubliek bedoeld.
Dan zou ik je eerst meer verdiepen in de muziek..quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat zijn dan leuke collecties om te draaien?
Ik ben zelf niet zo thuis in het wereldje...
Kerel, je weet zelf ook wel wat ik bedoel dus kom hier nu niet moeilijk lopen doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:07 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Voor een bepaald stappubliek ja. Tussen de 23 en de 35 zijn er nog zat mensen die gaan stappen en van elektronische muziek houden, maar die vind je niet (minder) in tenten waar dit soort elektronische muziek gedraaid wordt.
Roep dan niks als je nooit buiten komt.
Post ik voor de verandering een keer constructieve tips over een mix ondanks dat ik het baggermuziek vind en dan wordt ik vervolgens nog uitgemaakt voor kneus ook omdat ik de OP niet lees?? (wat niet zo is) Maar ik snap dat je een extra post wilde scorenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:10 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Kerel, je weet zelf ook wel wat ik bedoel dus kom hier nu niet moeilijk lopen doen.
Ja dat is het ook wel een beetje, je hebt een beetje teveel pop erin gedrukt (Verder een prachtige mix om thuis naar te luisteren of gewoon in een "pop-zaal/evenement" te draaien maar om dit echt in een discotheek te willen draaien zou er denk ik toch iets meer house met hardere beats doorheen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar zullen mensen hier los op losgaan?
Ik ben namelijk bang dat het voor een uur lang te eentonig kan zijn...
Dit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:16 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Goeie mix! Echt goed
Ik lees dat je wel dubstep wil mixen..
Probeer dat te mixen met electro tracks!
Echt een goeie combinatie imo..
Ik check em strax wel, zit nu op stagequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://soundcloud.com/larsdg88/dj-surreal-mixage-from-mars
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef bularax het volgende:
Tof.![]()
Zal ik regelen dat 'ie in een barretje wordt gedraait voor zo'n 300000 mensen?
Lijkt me tofquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef bularax het volgende:
Tof.![]()
Zal ik regelen dat 'ie in een barretje wordt gedraait voor zo'n 30 mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |